Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahvin kittaaminen, punkku ja LAPSITOIVE

Vierailija
15.04.2018 |

Minuakin kiinnostaa tuolla odottajissa ketjuss kysytty että miten on tämmöisissa tapauksissa kun on pidempään yritetty lasta ilman tuloksia, alkoholin laita? Kun se neuvotaan kanssa jättämään kokonaan pois niin tarkoittaako se että ei ruoan kanssa lasia punaviinia edes kertaa, kahta viikossa? Entä miehen saunaolut?

Samoin kuin kahvi, light cokis?

Minullakin tosiaan tuntuu, että aamukahvin juontia on ihan tosi hankala lopettaa, mutta pakko kai se on jos näitä edellytyksiä raskautua haluaa parantaa.

Miten on mammat kun lasta yrittää yli 30v, voiko jatkaa ja juoda huoletta juoda aamukahvit ja lasin punkkua silloin tällöin, vai onko se kokonaan EI?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrossa, jossa plussasin (oli pikkujouluaika) join oviksen jälkeen lasillisen tai puoli lasia punkkua/unaviiniglögiä päiväss jotta kiinnittyisi.

Viikko ennen menkkoja (joita ei sitten tullutkaan) join jopa 4 annosta alkoholia sillä en tiennyt raskaudesta. Kp 22> ei enää alkoholi, edes saunasiideri maistunut vaikken tietysti raskaudesta tiennytkään. Plussan jälkeen nollalinja.

Vierailija
2/8 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pitempään yrittää vauvaa niin on pakko relata ja elää normaalisti.

Join normaalisti aamukahvin, join punaviiniä kohtuudella, söin normaalisti ja en polta tupakkaa.

Tulinkin raskaaksi 1,5 vuoden yrittämisen jälkeen kun olimme olleet viikon etelänlomalla missä kaikki huolet, murheet ja ressit unohdettiin täysin ja todellakin oli enemmän sokka irti kuin normaalisti.

Meillä on 2 täysin tervettä lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tavallinen ihminen (ei siis juoppo/narkkari) niin voi elää normaalisti kunnes menkat on myöhässä ja plussa tärähtää mittariin.

Minulla on tasan 28 päivän kierto ja tiesin molemmilla kerroilla kp 27 että olen raskaana kun häivähti pieni pahanolon tunne. Testin tein molemmilla kerroilla kp 28 ja plussat tuli.

En siis tule helposti raskaaksi joten ihan tavallista elämää vietin yritysaikana.

Vierailija
4/8 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet yrittänyt yli 30 v. kannattaa miettiä jotain muuta ratkaisua.

Vierailija
5/8 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ennen plussaa alkoholi voi vaurioittaa. Mutta kuuluuko alkoholi oleellisesti normaaliin elämään.

Vierailija
6/8 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis kohtuukäyttöä kysytään että miten sen kanssa on? 

Yritetty on puoli vuotta, reilu. Ei 30 vuotta. Ikää on yli 30 kyllä. 

Minulle kohtuukäyttö on että joka aamu kahvit, salmiakki, lakritsia herkutteluna ja pari kertaa viikossa ruokaviinit ja lasi sampanjaa. Mietin että nämäkinkö ilot pitää jättää. 

Vierailija
7/8 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että stressaaminen vaikuttaa enemmän kuin aamukahvi tai punkkulasillinen. Itse koittaisin ottaa mahdollisimman rennosti, elämästä nauttien. 

Vierailija
8/8 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis kohtuukäyttöä kysytään että miten sen kanssa on? 

Yritetty on puoli vuotta, reilu. Ei 30 vuotta. Ikää on yli 30 kyllä. 

Minulle kohtuukäyttö on että joka aamu kahvit, salmiakki, lakritsia herkutteluna ja pari kertaa viikossa ruokaviinit ja lasi sampanjaa. Mietin että nämäkinkö ilot pitää jättää. 

Muista tuskin on haittaa, mutta alkoholista voi olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi