Nyt on sitten tämäkin todistettu! Nainen etuili Citymarketin jonossa.
Kertoi tulevansa takaisin jonoon mistä oli juuri muka lähtenyt. Huonolla suomella puhui. Onneksi mulla oli hyvä päivä! Muutama ostos käsissä ja hitto minkä määrän kaivoi ostoksia kassistaan. Ei oo todellista 😂 Mulla oli itsellä ostoksia paljon vähemmän. Veikkaisin venäläistä.
Kommentit (60)
Sama oli juuri Supermarketissa. Tuli karkkihyllyltä eteeni jonoon ja oli kuulemma hänelle varattu paikka. Teki mieli sanoa pahasti,mutten viitsinyt.
Miten olisi käytöskoulu?! Pakollinen sellainen.
Järkytyin tasan siitä, että vaikutti ihan terveeltä ihmiseltä.
Suomalainen ei osaa pitää puoliaan edes kassajonossa, ei hyvin mene.
Miksi pitäisi puoliaan alkaa pitään. Mulla ei ollut mihkään kiire. Päivän naurut tuli ainakin 😂
Mä en kyllä ymmärrä miten aikuinen ihminen ei saa sanottua että täällä mitään paikkoja jonossa varailla, että jonon perään vaan.
Terveysasemalla minua n. 20 v. nuorempi, lähi-idän nainen änkesi jonotusnumerollani neuvontaan. Menin väliin ja sanoin tiukasti, että täällä on jononumerot, häivy siitä. Tämä totesi vain, että "minulla on nopea asia". Niin oli minullakin.
Erona vain se, että en kuvitellut asiani olevan tärkeämpi kuin muiden.
Itse olisin tönäissyt etuilijan jonosta pois.
Tosin ei hän olisi eteeni alun perin uskaltanut tullakaan, olisi etsinyt jonkun alistuvan nyhjöttäjän uhrikseen.
Ehkä siksi, että me olemme ihmisinä erilaisia. Joku toinen voisi toimia tilaanteessa täysin toisin ja nostaa metelin. Tässä tapauksessa reagointi on ollut hyvin samanlainen miten olisin itsekin reagoinut.
Jos kyseessä olisi ollut vanhuksen tai sairaan etuilu olisin kyllä nostanut metelin.
Ai kauheeta kun nyt ne ulkomaalaiset jo ohittelee jonossa. Keksikää jotain parempaa.
Vierailija kirjoitti:
R*ssät yleensä käyttäytyy asiattomasti. Vastenmielistä sakkia kaikenkaikkiaan. Jotkut yrittää etuilla joskus kaupan ruokatiskijonossakin, vaikka olisi jonotusnumerot käytössä. Yleensä sanon sen verran painokkaasti, että tässä mennään ihan numerojärjestyksessä niin äm*ät (poikkeuksetta akkoja) perääntyvät.
Ju...... mitä lampaita suomalaiset ovat ja vielä käytät haukkumasanaa venäjän kansalaisista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi puoliaan alkaa pitään. Mulla ei ollut mihkään kiire. Päivän naurut tuli ainakin 😂
Ja silti tulit tänne itkemään.
ai s**tana olis ollu herkullista heittää ne ohittelijan kamat jonon hännille/koriin takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Kiva, jos teitä naurattaa kun muut röyhkeemmät talloo oikeuksiennne yli :D
Sivistyneessä yhteiskunnassa käyttäydytään yhteisten pelisääntöjen mukaan. Ei kyynärpäätaktiikalla ja nopeat syö hitaat -meiningillä kuin nälkiintyneet elukat.
Vierailija kirjoitti:
Päivän naurut tuollaisesta?! Mä olisin saanut hetken vitutuksen samasta. Ja en todellakaan olisi päästänyt eteeni, vaikka kuinka olisi aikaa kökkiä kaupassa koko päivä.
Suomijuntit vauhdissa. Menkää edes käymään vaikka Tukholmassa niin näette että elämä on erilaista kuin kirkonkylän ABC-asemalla.
Se, että päästää jonkun eteensä jonossa ei koske vain välittömästi takana olevaan vaan myös kaikkiin muihin jonossa takana tuleviin. Selvititkö myös heidän mielipiteensä asiaan kun päästit venakon eteesi? Jos et, teit kaksinkertaisesti väärin.
Venäläiset on pahoja. Jos olis minun eteeni tullut olisi koko kauppa kuullut!