Missä asioissa olet vanhanaikainen? -peukutusketju
Laitatko mieluummin kirjeen tai postikortin kuin tekstarin? Haikailetko aikoja, jolloin käytössä oli vain lankapuhelimet? Lasketko vielä markkoja mielessäsi?
Tässä peukutusketjussa kerätään asioita, joissa olet vanhanaikainen. Vain yksi asia per viesti. Peukku ylös = olen samanlainen, peukku alas = en ajattele samoin.
AP aloittaa:
Haluaisin tavata treffikumppanin jo alusta asti kasvotusten, en netin välityksellä.
Kommentit (233)
En käytä älykännykkää
En ole fb, insta enkä missään näistä
käytän mp3 soitinta kun siivoan tai hiihdän, en kännykkää.
hiihdän
Miesten kuuluisi avata naiselle ovi :)
Vierailija kirjoitti:
En käytä älykännykkää
hiihdän
Mikä on niin helve*in vaikeaa laittaa vain YKSI asia per viesti?
Jos villasukkaan tai lapaseen tulee reikä, parsin sen.
Idio*tit somessa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä älykännykkää
hiihdän
Mikä on niin helve*in vaikeaa laittaa vain YKSI asia per viesti?
Miksi pitää laittaa vain yksi asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempia ihmisiä kunnioitetaan ja autetaan, heitä kuunnellaan ja heiltä opitaan asioita.
Kunnioitus ansaitaan.
Itse lähtökohtaisesti kunnioitan kaikkia kanssaeläjiä ikään katsomatta. Kunnioituksen voi tosin menettää myös ikään katsomatta jos käyttäytyy ala-arvoisesti/ei itse kunnioita muita.
Vierailija kirjoitti:
Uin mieluiten luonnonvedessä, en uimahallissa.
Tämähän on vain mieltymys.
Ei liity vanhanaikaisuuteen mitenkään. Tuskin täällä on ketään, joka on edes syntynyt silloin, kun ensimmäinen uimahalli avattiin (Yrjönkatu 1928).
Vähän sama kuin sanoisi: kävelen mieluummin kuin käytän polkupyörää.
Lapsettomuushoitoja tehdään vain niille, joiden hedelmällisyys on heikentynyt jostain syystä. Yksinäisen naisen tai naisparin lapsettomuus
ei johdu heikentyneestä hedelmällisyydestä vaan miehen puuttumisesta, eikä sen korjaamisen pitäisi kuulua lääkärille ollenkaan.
Maassa maan tavalla, tai maasta pois.
Käytän mielummin käteistä kuin pankkikorttia tai mobiilimaksua.
Menen "nuorena" naimisiin ja hankin lapsetkin pian häiden jälkeen, kuten isovanhempani aikanaan
-N22
Leggingsien kanssa yläosan pitää peittää takapuoli, paitsi jos leggingsit ovat yhtä paksut kuin oikeat housut (esim farkut).
Pidän nykyajan shoppailu-kulttuuria tuhlauksena, ja ostan etupäässä tarpeeseen.
Laitan valokuvat valokuva-albumiin, en koneelle.
Kännykän jatkuva räpeltäminen on outoa ja usein myös huonoa käytöstä tai jopa vaarallista (esim seurassa tai liikenteessä).
Perinnerakentamisessa on monesti järkeviä ratkaisuja, joissa sisäilma pysyy hyvänä ja ihmiset terveempinä.
Ruokateseptit mieluummin paperilla kuin netistä.
Minulla on vain yksi kumppani kerrallaan.