Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksistä puhuminen ensitreffeillä

Deittailijamies
04.04.2018 |

Mitä mieltä olette naiset jos törmäätte tositarkoitus-deitti ilmoilla tai ensitreffeillä seksipuheeseen. Ei siis mitään vaihjailevaa, vaan enemmänkin suoraa tiedustelua? Homman nimi on siis se, että erosin vähän aikaa sitten pitkästä suhteesta itse, jossa seksi mätti henkisellä tasolla. Olin itse kasvanut ja muuttunut ja nykyään enemmän tietoinen ja kokeiluhaluinen. Lisäksi olen pannut täällä merkille, että kun jotkut naiset valittaa että mies ei nuole tai tee muuta erikoista ja seksi ei kiinnosta miehiäkään, niin mua ainakin kiinnostaa ja haluan tuoda sen esille. Ja siis tositarkoituksella ollaan liikkeellä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäisin, muista en tiedä.

Vierailija
2/9 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan halua puhua seksistä ensitreffeillä. Ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun/puhutaan jo viestittelyvaiheessa, sillä minulla ei ole mitään intoa ihastua mieheen, jos käykin myöhemmin ilmi, että tämä tykkää lähinnä pitää kädestä kiinni, tai hommat ei enää onnistu tjsp. N47

Vierailija
4/9 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta ja ihmisestä. Jos tapaamme lyhyen viestittelyn jälkeen työpäivän jälkeen kahvilla, niin pitäisin hieman outona suoraa seksihaastattelua. Haluan kyllä itsekin melko ajoissa näistä asioista keskustella, koska on itsellenikin tärkeä asia. Siksi en myöskään halua mitään kuukausien tapailua ennen itse asiaan siirtymistä.

N40

Vierailija
5/9 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä muka pitää puhua? Miten se auttaa yhtään ketään

Vierailija
6/9 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna32 kirjoitti:

Miksi siitä muka pitää puhua? Miten se auttaa yhtään ketään

Olen ajan kanssa huomannut että naisia on erilaisia. Joillekin on ihan sama, toisille sopii kerran viikossa ja sitten on näitä ihania naisia joita mä tavoittelen, jotka nauttii seksistä ihan itsensä takia ja ovat kokeiluhaluisia. En halua tuhlata enää aikaani.

Vierailija
7/9 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä miehinen näkökulma. Mä kirjoittelin pari-kolme viikkoa nettideitissä naisen kanssa ja kyllä me siinä ajassa jo juteltiin ummet ja lammet, ja niin myös seksistä. Ei kylläkään heti, mutta sanoisinko että viikon kuluttua ekasta viestistä tiedusteliin varovasti mitä mieltä toinen on seksistä. Seksiä meillä olikin noin 2kk ekasta viestistä, ja kerittiin ensin tapailemaan usean kerran, nukuttiin jopa muutama yhteinen yö ilman seksiä. Ei menty seksiin päätäpahkaa ja hyvä niin, ensin tutustuttiin ja varmistettiin että molemmat on tositarkoituksella liikkeellä. Nyt meillä on hyvinkin aktiivinen seksielämä ja ollaan jo pari vuotta seurusteltu. Hyvin meni ja nainen on täysosuma.

Vierailija
8/9 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon ei varmaan kukaan osaa antaa yksiselitteistä vastausta, kun meitä naisia on niin moneen junaan. Itse tykkään puhua seksistä melko nopeasti, siis jo ennen 1. treffejä ja sillä tavalla karsin mahdolliset vähähaluiset/ frigidit miehet pois yhtälöstä (kyllä, niitäkin löytyy!). En halua vuosia kestäneen platonisen suhteen jälkeen toista samanlaista enää koskaan! Jos mies ei pysty aikuisten oikeesti puhumaan seksistä (edes jollain puoliavoimella tasolla) ennen treffejä, niin täytyy olla sitten tosi kiva tyyppi muutoin, että lähden treffeille. Tämä saa mut nyt kuulostamaan ihan lortolta, mutta sitä en mieshistoriallani ole. Seksi vaan on todella tärkeä elementti parisuhteessa ja haluan hypätä sen maailmaan mahd. varhain. Jos molemmista siltä tuntuu, niin voin harrastaa seksiä jo 1. treffeillä...joskus niin olen tehnytkin.

Mutta yhtälailla on sitten niitä versioita, joita moiset jutut ennen pitkää tutustumista voi vaan ällöttää. Kuten sanoin, meitä on moneksi. Ehkä olisi hyvä hienovaraisesti tiedustella, että miten avoin nainen on aiheen tiimoilta ja voiko siitä puhua. Jos nainen kokee aiheen inhaksi, niin ehkä hän ei sitten ole tarpeeksi seksuaalisesti avoin sinulle ylipäänsä...mene ja tiedä.

Vierailija
9/9 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi