Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajatteletko, ettet halua seksiä? Saatat olla väärässä

Jos toisella halun herääminen vaatii enemmän lämmittelyä, voi syntyä turha loukkaantumisen kierre. Kuva: iStockphoto

Stereotyyppinen käsitys halusta voi johtaa siihen, että seksistä tulee jotain, johon ei vain tule ryhtyneeksi, Elina Tanskanen sanoo.Lue koko juttu

Kommentit (7)

Vierailija

Vai olet aseksuaali? Ehkä  tykkäätkin vain raskaammasta leikistä, mistä tietää? Saatat olla väärässä.

Vierailija

Kunpa mieheni olisi lukenut tämän, ennenkuin päätti testata että panettaako jotain muuta naista sitten enemmän. Kyllä panetti, niin paljon että nainen ei tahtonut saada jarruja päälle enää.

Itseäni ei ole koskaan panettanut, mutta läheisyydestä voi syntyä halu olla enemmän lähellä. Jotain aseksuaalisuuden kirjoa varmasti olen. Miehelle se on nyt ok kun sai tuntumaa siihen millainen kiimainen nainen voi olla. Nyt minä kelpaisin. Minulle vain ei ole ok ajatella miten pitkälle hän meni tuon naisen kanssa.

En ole enää suhteessa sama ihminen, se joka sulaa kämmenellä. Kun ei ole luottamusta jonka edessä aueta. Kaikki muuttui. On vaikea enää päästä läheisyyden tunteeseen takaisin. Keskusteltu kyllä on loputtoman paljon. 

Vierailija

Minun exä väittää olevansa aseksuaali.

Nyt kuitenkin etsii miestä ja onkin valmis harrastamaan seksiä.

Että silleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä ketju ei ole seksipalstalla, jonne se aiheen mukaan kuuluu?

Jos ajattelee, että ei halua seksiä, ei varmastikaan avaa seksipalstaa. Joten otsikon kohderyhmä lienee paremmin täällä yleisellä tasolla.

Vaikea kuvitella, että jotakuta VAUVA-palstan lukijaa ei seksi koskettaisi (tai sitten voi miettiä pitäisikö olla vauva-palstalla vai jossain muualla itse).

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat