Kommentit (9)

Vierailija

"Veli auttaa, jos vastassa on kiusaaja."

Sekä omalla kohdallani että monella ystävälläni, jolla oli isoveli pienehköllä ikäerolla, veli oli itse se pahin kiusaaja. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Veli auttaa, jos vastassa on kiusaaja."

Sekä omalla kohdallani että monella ystävälläni, jolla oli isoveli pienehköllä ikäerolla, veli oli itse se pahin kiusaaja. 

Sama, ja jos veljellä oli kavereita, he kiusasivat joukolla. Varastivat mm. päiväkirjani ja lukivat sitä ääneen  naureskellen, ihan seksuaalista ahdisteluakin esiintyi siitä lähtien kun olin n. 12 v.

Vierailija

Mun elämä olisi ollut parempi ilman sitä yhtä veljeä, ihme ettei vahingoittanut vakavammin. Äärimmäisen harvoin hyvääkin tarkoittaessaan ohjasi väärille teille.

Vierailija

Minulla itsellä kaksi veljeä, maailman parhaat tyypit. Meillä on ihan uskomaton yhteys toisiimme edelleen.
Omilla lapsilla veljiä ja kyllä, ovat erottamattomia, parhaita kavereita.
Veljet on se tuki maailmassa, kun kaikki muu häipyy.. Ne ei jätä.

Vierailija

Ihmettelen sukulaistyttöä joka sanoo rakastavansa isoveljeään. Sivusta katsottuna koko suhde oli pelkkää ivaa, halveksuntaa, alentamista, yksin jättämistä, nauramista. Ehkä hän ei muista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla itsellä kaksi veljeä, maailman parhaat tyypit. Meillä on ihan uskomaton yhteys toisiimme edelleen.

Olen kateellinen, teillä on kai ollut viisaat ja rakastavat vanhemmat?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on kaksi veljeä. Isoveljeen ihan ok välit, vaikka aika harvakseltaan nykyään pidetään yhteyttä. Pikkuveljen kanssa edelleen tosi läheisiä, soitellaan viikoittain ja nähdään monta kertaa vuodessa. Ihan parhaat sisarukset nuo ovat, vaikka joskus nuorempana surinkin kun ei ollut yhtään siskoa.

Vierailija

Kaksi veljeä. Toinen vammainen; ei ole tehnyt kenellekään mitään pahaa. Mutta edelleen kolmekymppisenä sitoo vanhempani kuin pieni lapsi. J

Toinen veli on äidin kultapoika; on maksettu autokoulut, sakot, autot, hoidettu veljen lukuisat lapset ilman korvausta kuin omat jne. Ikävälin 16-30 vietti ison osan ajasta vankiloissa. Minuun yhteydessä oli vain, jos oli rahaa vailla. Luotto meni täysin.

Nykyisin viimeiset vuodet rauhoittunut ja jopa ammattia nyt hankkinut. Mutta silti; pitkälti samantekevä ihminen minulle. Ei meillä ole mitään yhteistä.

Sama pätee siskoihini; Aikuisia naisia, joilla paskoille äijille useampi lapsi kummallakin. Kumpikaan ei koskaan ole sijoittunut työelämään ja osa lapsistaan sijoitettu kodin ulkopuolelle. Ei olla oikein samalla aaltopituudella oltu koskaan.

Että se siitä siskojen tai veljien olemassaolon autuudesta.

Onneksi minulla on ystäviä ja kaksi sydänystävää jotka ovat läheisempiä minulle kuin kukaan verisukulainen / sisarus. Perhettä ei voi valita, ystävät onneksi voi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat