Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut useamman lapsen äidit jaksaa olla kokoajan niin iloisia ja hymyileviä

Vierailija
25.03.2018 |

Mun yksi kaveri on tämmönen. Tiedän että häntä väsyttää välillä kolmen lapsen arkirumba, on kertonut sen itse mulle, mutta tästä huolimatta aina kun nähdään hän on aina niin iloisen ja pirteän oloinen ja kokoajan jaksaa leperrellä lapsilleen ymymym....

Onko tää sitä, että näytetään muille että ” joo kyllä tää lapsiperhe-elämä on ihanaa, eihän tässä mitään” vaikka oikeesti olis ihan kuolemanväsynyt.

Kait jotkut sitten vaan pystyvät olemaan niin täysillä äitejä että vaikka välillä väsyttäs niin silti jaksetaan hymyillä ja olla iloisia ja huomioida kokoajan niitä lapsia. 🙄

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan ole silloin väsynyt kun saan seuraa/pääsen ulos kämpästä ihmisten ilmoille. Tuun vihaiseksi jos joudun olemaan neljän seinän sisällä vain lapset seurana useita päiviä putkeen. Silloin väsyttää, eikä lasten kiukuttelua jaksa kuunnella yhtään. Tän takia meillä onkin päivät täynnä puuhaa.

Vierailija
2/4 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan ole silloin väsynyt kun saan seuraa/pääsen ulos kämpästä ihmisten ilmoille. Tuun vihaiseksi jos joudun olemaan neljän seinän sisällä vain lapset seurana useita päiviä putkeen. Silloin väsyttää, eikä lasten kiukuttelua jaksa kuunnella yhtään. Tän takia meillä onkin päivät täynnä puuhaa.

Haa, mulla ihan sama. Kyllä mullakin alkaa jossain vaiheessa keittää, jos jostain systä ollaan useampi päivä kotona kökkimässä ja lapsetkin alkaa turhautumaan. Kun on paljon ohjelmaa päivän aikana ja näkee muita ihmisiä, niin viihtyy niin lapset kuin äitikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on tulleet hulluiksi. Päässä viiraa. ding dong.

Vierailija
4/4 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää pitää yllä kulisseja? Kertovat monasti läheisissä ihmissuhteissaan ainaisesta sapetuksesta ja väsymyksestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi