Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihastukseni kohde hermostuu kehuista?

Vierailija
17.03.2018 |

Hän ei pidä siitä, että sanon häntä söpöksi ja ihanaksi. :( Miksi? Olen häntä n. 15 vuotta nuorempi nainen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ahdistele. Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta.

Vierailija
2/19 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ahdistele. Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta.

Mutta miksi joku hermostuu sellaisesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää jos se on joku ruma ja luulee että oon ihastunut takaisin.

Vierailija
4/19 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää sun pinnallisuutesi.

Vierailija
5/19 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, eli olen liian ruma siis hänen näkökulmastaan?

Vierailija
6/19 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi häntä ei kiinnosta? Mikä mussa on vikana? Haluaisiko hän, että kuolisin? (Sitä en ole kehdannut häneltä suoraan kysyä). Miten ne kehut liittyvät edes siihen kehujaan, kun siis kysymys on hänestä, eikä minusta?

Vierailija
7/19 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti nainen vie asian eteenpäin poliisille. Ilm. ei ole tuon friikin terapeutti enää enkä yhtään ihmettele. Sairas ämm* länkyttänyt asiasta täällä jo varmaan kaksi vuotta.

No eikös tämä tapaus ollutkin jo käräjillä? Ainakin hyvin samantyyppisestä jutusta luin jommasta kummasta iltapäivälehdestä jokin aika sitten. Nainen oli vainonnut terapeuttiaan, lähetellyt lahjoja ja kukkia ja saanutkin tuomion tai lähestymiskiellon, en muista tarkkaan. Mutta kyllä oli sellaisia yhtäläisyyksiä tähän tämän palstan terapeuttihulluun, että on kyllä pakko olla sama tyyppi kyseessä.

What? Ei ole samasta ammattikunnasta kyse, enkä kerro, mitä kautta olen häneen tutustunut ja että miten tuttavuutemme muuten voi. Laitatko linkin tapaukseen.

Vierailija
8/19 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi häntä ei kiinnosta? Mikä mussa on vikana? Haluaisiko hän, että kuolisin? (Sitä en ole kehdannut häneltä suoraan kysyä). Miten ne kehut liittyvät edes siihen kehujaan, kun siis kysymys on hänestä, eikä minusta?

Lopeta jo. Se nainen on HE-TE-RO. Vaikka olisit Miss Universum, niin ei heteronaisia lesbosuhteet kiinnosta. Ikinä.

Vierailija
9/19 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, eli olen liian ruma siis hänen näkökulmastaan?

Ulkonäölläsi ei varmasti ole mitään tekemistä asian kanssa. Olet vain sairas päästäsi ja sinulla on paha pakkomielle. Eipä se juuri ketään sytytä.

En ole sairas päästäni ja olen vain rakastunut. Enkö saisi olla? Mikä ihmiset sytyttää?

Vierailija
10/19 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo. Se nainen on HE-TE-RO. Vaikka olisit Miss Universum, niin ei heteronaisia lesbosuhteet kiinnosta. Ikinä.

Mistä tiedät, puhunko naisesta vai miehestä? :O Ja mistä tiedät hänen seksuaalisen suuntautumisensa? Itse en tiedä, onko hän hetero vai jotain muuta. Mistä voisin edes päätellä sellaista?

Vierailija
11/19 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, puhunko naisesta vai miehestä? :O Ja mistä tiedät hänen seksuaalisen suuntautumisensa? Itse en tiedä, onko hän hetero vai jotain muuta. Mistä voisin edes päätellä sellaista?

Hän hoitaa sinua, koska tarvitset terapiaa. Hän tekee työtään ja sinä olet potilaana.

Hänen seksuaalisuudellaan ei ole mitään merkitystä, mutta hänen ahdistelunsa on väärin. Ole kiltti ja lopeta.

Tapaa muita lesboja tai bi-seksuaaleja ja etsi heistä itsellesi kumppani. 

Vierailija
12/19 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä, että olet jankannut tästä asiasta tällä palstalla jo muutaman vuoden. Juu, kyllä sinut tunnistaa vaikka esitätkin jotain ihan muuta.

Vierailija
13/19 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei normaalioloissa ole sopivaa kysyä, mutta itse olet täällä rikkonut intimiteettisuojasi tuolla jatkuvalla jankuttamisellasi, joten kysynpä kuitenkin: onko sinulla diagnosoitu kaksisuuntainen mielialahäiriö?

Se voisi selittää, miksi vuoroon vauhkoat onnellisena kuumasta rakkaudestasi ja vuoroon mietit keinoja tehdä lopun elämästäsi.

Vierailija
14/19 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ei normaalioloissa ole sopivaa kysyä, mutta itse olet täällä rikkonut intimiteettisuojasi tuolla jatkuvalla jankuttamisellasi, joten kysynpä kuitenkin: onko sinulla diagnosoitu kaksisuuntainen mielialahäiriö?

Se voisi selittää, miksi vuoroon vauhkoat onnellisena kuumasta rakkaudestasi ja vuoroon mietit keinoja tehdä lopun elämästäsi.

Ei ole diagnosoitu mitään poikkeamia. En ole vauhkonnut asiasta täällä, mutta omalla kohdallani olen toki allapäin, jos tulee ikäviä tilanteita (=hän suhtautuu minuun negatiivisesti tai olosuhteiden pakosta en näe häntä) ja onneni kukkuloilla, jos tapahtuu jotain mukavaa (=hän on mulle ystävällinen ja kiltti sekä mun ei tarvitse olla huolissani mistään häneen liittyvästä). Eikös tuo kuitenkin ole ihan normaalia inhimillistä tunneskaalaa, kun tykkää jostain ihmisestä?

Vierailija
15/19 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plot twist: hän on robotti, eivätkä hänelle ohjelmoidut tunteet toimi oikein. Odota n 20 vuotta teknologian kehittymistä.

Vierailija
16/19 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto?

Vierailija
17/19 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plot twist: hän on robotti, eivätkä hänelle ohjelmoidut tunteet toimi oikein. Odota n 20 vuotta teknologian kehittymistä.

Huono vitsi. Mistä ja miksi kaivoit vanhan ketjuni esiin?

Itse mietiskelin asiaa ja päädyin siihen, että ihmiset eivät itse asiassa arvosta halveksimiensa ihmisten kehuja. Hän halveksii minua, joten siksi hän hermostuu kehuistani. Jos joku komea hänen ikäisensä mies kehuisi häntä, hän olisikin aivan onnessaan ja otettu. Minä olen tuntemattomasta syystä hänen inhoamansa henkilö, joten kaikki, mitä teen, on ei-toivottua hänen näkökulmastaan.

T. Ap

Vierailija
18/19 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei kaipaa arvosteluasi, positiivista tai negatiivista.

Vierailija
19/19 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän ei kaipaa arvosteluasi, positiivista tai negatiivista.

Nimenomaan. Hän pitää minua sellaisena ali-ihmisenä, ettei kaipaa mitään kehuja tai muutakaan. Kyllä hän lahjani otti vastaan, kiitoksetta, mutta eipä hän mitään minulta kaipaa. Itse suunnilleen palvoin häntä. Noh, elämässäni on käynyt huono onni monilla tavoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän