Sivut

Kommentit (71)

Vierailija

Ihan kivoja vaatteita ja eivät ihan niin poikamaisia kuin joinain vuosina. Kestovaippa poistettu, mikä varmaan monella on jäänyt käyttämättä. Joissain bodeissa omaan makuun ehkä liian levoton kuosi, mutta ihan nättejä vaatteita kuitenkin. Kyllä mulle kelpais hyvinki.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan kivoja vaatteita ja eivät ihan niin poikamaisia kuin joinain vuosina. Kestovaippa poistettu, mikä varmaan monella on jäänyt käyttämättä. Joissain bodeissa omaan makuun ehkä liian levoton kuosi, mutta ihan nättejä vaatteita kuitenkin. Kyllä mulle kelpais hyvinki.

Veikkaan myös, että kestovaipat ovat monilta jääneet käyttämättä. Ja ne jotka niitä käyttää, niin ostavat kuitenkin.
Eikä sillä yhdellä pelkästään oikein mitään tee.
Olen paljon kuullut perusteluja, että yksi kestovaippa säästää monta kertakäyttöistä. Meillä ei näin ollut. Kestoja piti vaihtaa 20-30min välein tai vauva ei ollut tyytyväinen ja silti oli vaippa-alue aina ihan tulipunainen.
Kertiksillä meni vaihtoväli paljon pidemmäksi, iho pysyi siistinä ja vauva oli tyytyväinen.

Hyviä uudistuksia oli tuossa. Onko ne nyt tuossa jo, ne korotetun äitiysavustuksen mukana tuomat tavarat? Jos kerkeää saada tämän uuden ennen kuin se korotus tulee voimaan, niin mitkä tuotteet otetaan pois? Vai julkistetaanko ne lisä -jutut sitten kun se korotuskin nousee, eli kesäkuussakonse oli?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Veikkaan myös, että kestovaipat ovat monilta jääneet käyttämättä. Ja ne jotka niitä käyttää, niin ostavat kuitenkin.
Olen paljon kuullut perusteluja, että yksi kestovaippa säästää monta kertakäyttöistä. Meillä ei näin ollut. Kestoja piti vaihtaa 20-30min välein tai vauva ei ollut tyytyväinen ja silti oli vaippa-alue aina ihan tulipunainen.
Kertiksillä meni vaihtoväli paljon pidemmäksi, iho pysyi siistinä ja vauva oli tyytyväinen.

Hyviä uudistuksia oli tuossa. Onko ne nyt tuossa jo, ne korotetun äitiysavustuksen mukana tuomat tavarat? Jos kerkeää saada tämän uuden ennen kuin se korotus tulee voimaan, niin mitkä tuotteet otetaan pois? Vai julkistetaanko ne lisä -jutut sitten kun se korotuskin nousee, eli kesäkuussakonse oli?

Kyllä korotus käsittääkseni oli noissa eikä näkynyt suoraan lisätavaroilla vaan paremmalla laadulla. Mutta saa korjata jos olen väärässä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä korotus käsittääkseni oli noissa eikä näkynyt suoraan lisätavaroilla vaan paremmalla laadulla. Mutta saa korjata jos olen väärässä

Okei, muistelen vain lukeneeni, että kun korotus tulee, niin pakkauksen ottajat saavat 30€ lisää ja taas vastaavasti ennenkuin se on voimassa, niin saavat sen 140€ arvoisesti. Ehkä ymmärsin väärin sen jutun.

Vierailija

Onpa kiva, mielestäni sopivassa suhteessa neutraaleja ja kirkkaampia värejä. Ehkä hyvällä tuurilla saadaan tämä meillekin, yritys on päällä :)

Vierailija

Väritykseltään kiva. Onneksi niistä murretuista tunkkaisista väreistä on päästy. Nyt värit sen verran neutraaleja, että luulisi kelpaavan kenelle vaan. Toivottavasti nuo voimakkaamman väriset housut sietäisivät tarpeesi kuumaa pesua eivätkä laskisi väriä.

Miksi vauvan terättömiä potkuhousuja pitää jo nimittää legginsseiksi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Oli siellä ylimääräistä. Ne ruokailuvälineet, huopatossut, villahousut ja hanskojen pidikkeet nyt ainakin. Eli oli siellä vähän ekstraa. Ja villahaalari ainakin kuvassa näyttää paksummalta kuin edellisenä vuotena.
Omaa silmää miellytti enemmän 2017 vuoden pakkaus joka minulla onkin mutta olisin tämän ottanut ihan yhtä onnellisena vastaan.

Kestovaippaa en myöskään kaipaa eli käyttämättä on aina jäänyt.
Tuttipullon pois jäänti harmittaa ja tutin. On se yksi pullo hyvä olla varuiksi. Ja tuttikin, vaikka omista vaan yksi neljästä söi tuttia.

Unipussi on ollut hyvä uudistus! Tosin muistan että sellainen on pakkauksessa joskus ollut 80-luvun lopun pakkauksessa koska veljelläni oli sellainen valkoinen jossa joitainnpallokuvioita ja nyörillä kiristettiin alaosasta.

Nuo villamyssyt on olleet ihanat, taisi olla suosittu kun tässä aika samanlainen kuin viime vuoden pakkauksessa. Ja toppahaalari on ollut nyt ainakin parina vuotena ihana.

Makuupussin kuosi ei omaa silmää miellyttänyt mutta muuten tosi ihanat vaatteet taas :)

Vierailija

Vähän ankean paljon harmaita tuotteita... Ruokailuvälineiden sijasta olisi voinut olla vaatteita vielä enemmän. Kelläpä ei olisi kotona entuudestaan lusikoita ja lautasta. Lautasessa arveluttaa vielä tuo materiaali: bambua ja kokonaan kuvioitua tai värjättyä. Mahtaakohan tuosta liueta ruokaan mikrokemikaaleja... Taitaa meillä jäädä koristeeksi ja myöhemmin leikkikäyttöön tuo lautanen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko muita ketkä tulee saamaan vuoden 2017 äitiyspakkauksen ja se ärsyttää?!

Voi nyt jumalauta. Oikeesti kehtaat valittaa ilmaisesta kamppeesta? Musta toi kamamäärä on aivan mahdottoman liiallista ja tuon saamiseen pitäisi olla joku tuloraja.  Kyllä voi ihan itse penskansa vaatettaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko muita ketkä tulee saamaan vuoden 2017 äitiyspakkauksen ja se ärsyttää?!

Ottaisin paljon mieluummin 2017 paketin ja siihen lisätuotteita kuin tuon 2018 paketin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat