UNELMAHÄÄT 12.3
Kommentit (230)
24-vuotiaita taisi olla. Mies on vaateartesaani, nyt opiskelee kengittäjäksi.
Aivan ihana pariskunta, joissa molemmat rakastaa toisiaan sellaisina kuin on <3
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä nämä olivat? Meni ohi jos alussa sanottiin
Molemmat 24v
Ja mammat sen kun ihastelee kun on niin ihanaa ja aitoa. Itse en jaksaisi tuollaisia ihmisiä livenä sekuntiakaan, eikä mammatkaan todellisuudessa.
Aivan ihania, heidät on hyväksytty omina itsenään ja se näkyy.
Kerrankin jakso missä ei kiroilla!
joopa joo. Helppo leikkiä, jos joku maksaa viulut. Mimmi pitää välivuotta ja miespuolinen opiskelee hevosen kengittämistä.
Morsiamen kampaus ei valitettavasti ollut kovin imarteleva. Tätimäinen.
Vierailija kirjoitti:
joopa joo. Helppo leikkiä, jos joku maksaa viulut. Mimmi pitää välivuotta ja miespuolinen opiskelee hevosen kengittämistä.
Satutko tietämään paljonko hevosen kengittämisestä maksetaan? 😂 Se on 100-150€ polle (hyvä kengittäjä tekee reilussa tunnissa) ja useimmiten pimeästi. Kyllä sillä elää!
Paljon ihanampi pari kun viimeksi! :)
Olin ihan varma että tämä pari lytätään täysin tuon persoonallisuuden vuoksi, mutta onneksi ei :)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuo mies korjannut sukupuolensa?
Miksi alapeukut? On minusta niin "tyttömäinen", että tuli väkisinkin mieleen. Ihanaahan se vain on, jos silti löytänyt rakkauden.
Vierailija kirjoitti:
Ja mammat sen kun ihastelee kun on niin ihanaa ja aitoa. Itse en jaksaisi tuollaisia ihmisiä livenä sekuntiakaan, eikä mammatkaan todellisuudessa.
Mä olenkin samanlainen kuin he :p Oi missä mun prinssini luuraa?
Hyvin istuva kaunis puku morsiamella, ei tarvitse nykiä koko ajan ylös!
Onpa ihana jakso. ❤️ Ihanan toisilleen sopiva pari. Heillä on selvästi hyvä yhdessä.
Ihan tylsää : D
hyi, miehellä on terävät korpinkynnet!
Nuo ongenkoukut suussa on jokseenkin hirveät.
Ihmiset ovat onnellisia kun heillä on joku oma juttu, intohimo. Ja mahdollisuus olla omia itsejään, tulla hyväksyksi. Lämpimällä huumorilla ja useilla kotieläimillä höystettyä elämää :) Ennustan lämminhenkisiä häitä ja hyvää liittoa.