Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, saako mies osoittaa kiinnostuksensa sinua kohtaan jos ei ole varma oletko kiinnostunut hänestä?

Vierailija
12.03.2018 |

Jos saa, niin miten? Onnistuuko parisuhteen löytäminen jos ei osoita sitä kiinnostusta? Vai pitäisikö aloitteen tekeminen jättää kokonaan naisten harteille?

Tämä siis tuosta metoosta tuli mieleen.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on minustakin niin monimutkaisia asioita, että olen antanut asian vain olla.

Vierailija
2/33 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei käy baareissa niin ei suomessa saa naista. Olen ollut jo 6v yksin. Silloin kun kävin baarissa niin naiset lähestyi siellä. Juomisen lopetettuani ei ole ollut mitään kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen.

Suomessa miehen pitää vaa juoda, että kelpaa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä se kiinnostuksen ilmaisu on.

Jos nyt vaikka alottaisi katselemalla minua ja tervehtimällä ystävällisesti. Jos ei kiinnosta niin vastaan lyhyesti ja katson muualle, jos kiinnostaa niin katson silmiin hymyillen ja jatkan keskustelua.

Toimin itse samalla tavalla miesten kanssa. Asteittain ja seuraten reaktioita.

Vierailija
4/33 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia pokaamalla päätyy joko linnaan tai naimisiin. On pitkälti tuurista kiinni, kumpaan.

Vierailija
5/33 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten tää voi olla niin vaikea asia? Saa olla kiinnostunut kunhan antaa naisen olla jos ei saa vastakaikua. Kiinnostusta ei osoiteta lähettämällä peniskuvia tai koskettelemalla intiimisti.

Vierailija
6/33 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo saa flirttailla, hymyillä, katsoa pitkään silmiin. Ei saa alkaa lääppimään jos vasta tutustutaan eikä puhumaan mitään rasvaisia panojuttuja. Tai ei kannata, jos haluaa edetä johonkin.

Vierailija
7/33 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi parempi, että mies pitäisi suunsa kiinni. Kyllä oikea mies huomaa naisen kiinnostuksen (jos sellaista on), ei siitä tarvitse alkaa kyselemään ja henkseleitä paukuttelemaan.

Vierailija
8/33 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia pokaamalla päätyy joko linnaan tai naimisiin. On pitkälti tuurista kiinni, kumpaan.

Vankilathan tosiaan on täynnä viattomia uhreja. Nyyh.

Vierailija
9/33 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa osoittaa kiinnostuksensa!

Jopa toivottavaa, kunhan sen tekee kauniisti eikä hyökkäävästi.

Sehän on ihanaa kun joku osoittaa olevansa kiinnostunut minusta. ♡

Kauniisti. Rauhallisesti.

Ehkä hiukkasen tuhmastikin....Kun ihanat miehet osaa ottaa pakitkin ok, jos ne tulee.

Vierailija
10/33 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin ulkonäöstäsi.

Vierailija
11/33 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mua ei mies kiinnosta, hänen kiinnostuksellaan minuun ei ole mitään positiivista vaikutusta. En mä  lämpene vain siksi että joku on musta kiinnostunut.

Vierailija
12/33 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei käy baareissa niin ei suomessa saa naista. Olen ollut jo 6v yksin. Silloin kun kävin baarissa niin naiset lähestyi siellä. Juomisen lopetettuani ei ole ollut mitään kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen.

Suomessa miehen pitää vaa juoda, että kelpaa :(

luuserin puhetta. Naisia on kaikkialla. Sen kun avaat suusi.

Vierailija
13/33 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan juu. Kiva saada huomionosoituksia.

Jos tulee pakit, pitää hyväksyä eikä enää häiritä. Ja niinpä nainen saattaa olla vaikka varattukin jo vaikka olisikin yksin baarissa tai missä vaan!

Vierailija
14/33 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan tarvitse yhdenkään tavismiehen tulla lässyttämään mitään minulle. Metoo

Vierailija
15/33 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies siellä nyyhkii taas...

Vierailija
16/33 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Riippuu täysin ulkonäöstäsi." Ei.

Riippuu paljon enemmän luonteestasi, persoonastasi ja taidoistasi saada naisesi nauttimaan yhdessä sinun kanssasi ilman painostusta.

Toiset tarvii enemmän aikaa. (Toiset vähemmän.)

Nainen29

Vierailija
17/33 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mitä se kiinnostuksen ilmaisu on.

Jos nyt vaikka alottaisi katselemalla minua ja tervehtimällä ystävällisesti. Jos ei kiinnosta niin vastaan lyhyesti ja katson muualle, jos kiinnostaa niin katson silmiin hymyillen ja jatkan keskustelua.

Toimin itse samalla tavalla miesten kanssa. Asteittain ja seuraten reaktioita.

Näin. Ei siis pitäisi olla kovin vaikeaa edes heikkoälyiselle.

Vierailija
18/33 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muodostatte parisuhteen, naiset, ystävättäreni (voitaisko olla naisten kesken ystäviä, ihan tosissaan, ei siinä häviä vaan voittaa, please?) jos ette hyväksy huomionosoitusta?

Minusta se tuntuu kivalta, jos mies ei mene liian pitkälle ja osaa jättää rauhaan jos osoitan, etten ole kiinnostunut.

Sitten joku muu nainen ehkä on kiinnostunut, joten mies, älä lannistu. Ole kohtelias.

Vierailija
19/33 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan omasta näkökulmasta:

Saa lähestyä. Minua lähestyi hiljattain hiukan kärsineen näköinen itseäni selkeästi vanhempi mies joka ehdotti että tulen oluelle hänen kanssaan. Sävy oli ystävällinen ja kohtelias, se merkitsi enemmän kuin mikään ulkonäkö sen kannalta miten lähestymisyrityksen tulkitsin. Ei paistanut läpi pieninkään aggressio, vaatimus tai pakko, ja hän kuunteli kohteliaasti myös vastaukseni. Valitettavasti en ollut hänestä kiinnostunut mutta olin silti iloinen etten ollut sinä päivänä näkymätön kaikille. Herralle antaisin 10/10 lähestymisestä vaikka ei ollut mitenkään laitetun näköinen. Jos en välittäisi ikäerosta, sille oluelle olisi todellakin lähdetty.

Vierailija
20/33 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mua ei mies kiinnosta, hänen kiinnostuksellaan minuun ei ole mitään positiivista vaikutusta. En mä  lämpene vain siksi että joku on musta kiinnostunut.

No itse kyllä voin kiinnostua miehestä joka tulee näyttämään kiinnostuksensa koska jos ei olla tunnettu sitä ennen niin eihän mulla ole edes ollut mahdollisuutta kiinnostua siitä ihmisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme