Yli 40-vuotiaat miehet, mikä teille on ehdoton turn off naisessa?
Kommentit (655)
No jos on varattu niin mitäpä semmosta katselemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen "testannut" naisystäviä ottamalla heidät mukaani vaellusmatkoille. Vuoristopolkuja, pikkusen vilua ja epämukavuutta, hieman jännitystä jäätiköillä, ahdasta telttaelämää, yksinkertaista ruokaa ja yhteispeliä ongelmatilanteissa. Toki hienojakin hetkiä luonnonhelmassa. Vaelluksen päälle palautuminen majoittumalla hotellissa. Jos on tiukassakin paikassa täysillä mukana ja kuntoa edes nimeksi, kaikkea ei tarvitse osata, mutta positiivisella mielellä yhdessätekemisen meininki, niin TURN ON.
Minä "testaan" kaikki miesystäväni Tukholman ostosmatkalla. Laivalle, miten hermo kestää mm. pikkuisen epämukavuutta parkkipaikan haastava etsiminen, jonottaminen laivaan, buffetista selviäminen, kalapöytä kahteen kertaan, katkarapujen kuoriminen myös naiselle, taxfree hinnaston vertailu hintoihin maissa ja selkeä hahmotuskyky mihin tuotteisiin tällä reissulla kannattaa panostaa. Laivan myymälän kelpoisuuden arvioiminen ja tuoteryhmien kartoitus kellotettuna. Sopivien drinksujen hankkimiskyky kellotettuna. Sitten nukkuminen haastavissa olosuhteissa yläpedillä autokannen yläpuolella, ahdasta hyttielämää ja täysin hajuton kyky nukkua.
Päivä Tukholmassa vilussa ja kusitihkussa, myymälöihin suunnistaminen alkuperäisasukkaiden armoilla, sovituskoppihelvettirumba, ruotsin kielen taito ja kyky löytää ennalta kartoittamansa trendikkäät ruokapaikat ja kahvilat. Saumaton yhteispeli haastavissa laskunmaksutilanteissa. Hauskat anekdootit Ruotsin historiasta ja knoppitieto kuningasperheestä plussaa.
Palautuminen hytissä ostoskassien keskellä ja nopea päästä lasku säästöstä verrattuna Suomeen, matkan hyvät puolet selkeästi ääneen lueteltuna. Jos on tiukassakin paikassa täysillä mukana, kuntoa ja tyylitajua edes nimeksi niin TURN ON.
Muuten sama, mutta mun testihyttini sijaitsee autokannen ALApuolella, tai hädin tuskin yläpuolella. ;)
Lisäksi on erikseen mainittava, että testiympäristöksi valikoituu Tukholma juurikin valuutan ja pidemmän matkan vuoksi. Tallinna ei ikinä pysty tarjoamaan yhtä autenttista tulosta.
Tärkeä tutkimuskohde on myös potentiaalisen kumppanin henkilökohtaiset preferenssit tax freessa: maistuuko laadukas konjakki vai valitaanko se halvin kirkas? Entä osaako kumppani valita hyllystä edes semisti laadukkaita viinejä vai tarttuuko automaattisesti siihen halvimpaan kapteeni suosittelee-tarjoukseen?
Minunkin pakko myös sanoa tuo lyhythiuksisuus. Hiusten täytyy ulottua vähintään hartioille. En tiedä itsekään, miksi ajattelen näin. Lyhythiuksinen nainen voi olla kaunis, mutta ei vaan sytytä seksuaalisesti. m45
Suuseksin puute. Joko antavana tai ottavana osapuolena.
Yllättävää kyllä, näitä on tullut vastaan paljon, ja oraaliseksiä rakastavana ehdoton nounou.
Mun tytär on XL-kokoinen mutta ihana,kaunis ja herkkä ihminen.
Näitä lukemalla toivon ettei ikinä ota miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen "testannut" naisystäviä ottamalla heidät mukaani vaellusmatkoille. Vuoristopolkuja, pikkusen vilua ja epämukavuutta, hieman jännitystä jäätiköillä, ahdasta telttaelämää, yksinkertaista ruokaa ja yhteispeliä ongelmatilanteissa. Toki hienojakin hetkiä luonnonhelmassa. Vaelluksen päälle palautuminen majoittumalla hotellissa. Jos on tiukassakin paikassa täysillä mukana ja kuntoa edes nimeksi, kaikkea ei tarvitse osata, mutta positiivisella mielellä yhdessätekemisen meininki, niin TURN ON.
Minä "testaan" kaikki miesystäväni Tukholman ostosmatkalla. Laivalle, miten hermo kestää mm. pikkuisen epämukavuutta parkkipaikan haastava etsiminen, jonottaminen laivaan, buffetista selviäminen, kalapöytä kahteen kertaan, katkarapujen kuoriminen myös naiselle, taxfree hinnaston vertailu hintoihin maissa ja selkeä hahmotuskyky mihin tuotteisiin tällä reissulla kannattaa panostaa. Laivan myymälän kelpoisuuden arvioiminen ja tuoteryhmien kartoitus kellotettuna. Sopivien drinksujen hankkimiskyky kellotettuna. Sitten nukkuminen haastavissa olosuhteissa yläpedillä autokannen yläpuolella, ahdasta hyttielämää ja täysin hajuton kyky nukkua.
Päivä Tukholmassa vilussa ja kusitihkussa, myymälöihin suunnistaminen alkuperäisasukkaiden armoilla, sovituskoppihelvettirumba, ruotsin kielen taito ja kyky löytää ennalta kartoittamansa trendikkäät ruokapaikat ja kahvilat. Saumaton yhteispeli haastavissa laskunmaksutilanteissa. Hauskat anekdootit Ruotsin historiasta ja knoppitieto kuningasperheestä plussaa.
Palautuminen hytissä ostoskassien keskellä ja nopea päästä lasku säästöstä verrattuna Suomeen, matkan hyvät puolet selkeästi ääneen lueteltuna. Jos on tiukassakin paikassa täysillä mukana, kuntoa ja tyylitajua edes nimeksi niin TURN ON.
Muuten sama, mutta mun testihyttini sijaitsee autokannen ALApuolella, tai hädin tuskin yläpuolella. ;)
Lisäksi on erikseen mainittava, että testiympäristöksi valikoituu Tukholma juurikin valuutan ja pidemmän matkan vuoksi. Tallinna ei ikinä pysty tarjoamaan yhtä autenttista tulosta.Tärkeä tutkimuskohde on myös potentiaalisen kumppanin henkilökohtaiset preferenssit tax freessa: maistuuko laadukas konjakki vai valitaanko se halvin kirkas? Entä osaako kumppani valita hyllystä edes semisti laadukkaita viinejä vai tarttuuko automaattisesti siihen halvimpaan kapteeni suosittelee-tarjoukseen?
Absolutistina en tunne kaappijuoppojen juomia
Täältä kanssa ääni pienelle klitorikselle. Pitää olla kiihottuneena iso ja esiintyöntyvä. Sellaiset naiset tuntuvat saavan voimakkaampia orgasmeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet hiukset. Ei oikeestaa muu. M37
Halle Berry, Marilyn Monroe, Heidi Sohlberg ja Arja Koriseva ovatkin suorastaan oksettavia vai???
Olen eri tyyppi, kuin tuo kelle vastasit. Ei kukaan nyt oksettava ole. Mutta lyhyet hiukset ovat vaan ehdoton ei. Halle Berryt sun muut eivät ole minun makuuni. Lyhyet hiukset ovat kamalat, vaikka nainen saattaisi olla muuten sievä. Pitkät hiukset kaunistavat kenet tahansa. Ihan kamala sanoa, mutta ajatus paneskella lyhyttukkaista naista on aika ällö.
En haluaisi tupakoivaa naista. Alkoholin käyttökin useammin kuin muutaman kerran vuodessa kovuudella on ehdoton ei. Pidän mekkoja käyttävistä naisista ja sukkahousut ovat seksikkäitä. Perus siisti pukeutuminen kyllä riittää.
Arvostan älykkyyttä ja sitä, että koulua on käyty toista astetta pitemmälle.Onkohan tuo lyhyttukkakammo, jota niin monessa vastauksessa esiintyy sitä, että alitajuisesti pelkää kiihottuvansa miehistä. Jotain siinä on pakko taustalla olla, vaikuttaa ihan fobialta.
Ei _pelkää_, vaan kiihottuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehe, alko vähä huvittaa ku mainittiin tuo että ei saa olla mt-ongelmia tai vittumainen luonne. Siis naisvihamieliset ja muutenkin täysin luonnevikaiset AV-mammanpojat vaatii tällaista. Oh the irony. :)
Tää on jotenkin outoa, Kysytään turn off'ja sitten tullaan ilkkumaan kun niitä löytyy.
Toki tuo mt- ongelmien suhteen ymmärrän, että perus paniikki-, ja ahdistushäiriöt tai (lievä) masennus ei välttämättä ole vielä pahoja turn off'ja, mutta jos vittumaisuus tai pahemmat ongelmat eivät näitä olisi, niin mitä naiselta saa vaatia, ettei olisi naisvihamielinen? Ilmeisesti ei mitään, ettei jollain mammalla mene heti tunteisiin.
Sinunkin (ja kaikkien yläpeukuttajien) on nyt vain elettävä sen tosiasian kanssa, ettette voi saada kaikkia miehiä. On se rankkaa.
Miks mä haluisin kaikki miehet (tai varsinkaan sut), ku mulla on jo yks oikeen hyvä?
t: tuo jolle vastasit :)
Jos et halua kaikkia miehiä, miksi sinua harmittaa joidenkin miesten turn offit? Tämä oli se pointti.
Palstalla naiset rupea inttämään toisten parinvalintakriteerejä vastaan ja he yhdistelevät listat - miksi? Millään logiikalla tällä ei pitäisi olla merkitystä vaan aikuinen ihminen ymmärtää, että parisuhde on kahden kauppaa - kaikkia ei voi saada, eikä ruveta kiukketelemaan, jos oma ulkonäkö tai luonne ei kelpaa kaikille.
Kummallisinta on nimenomaan se, että kriteerejä pidetään hirveän tiukkoina, vaikka yksittäiset kommentoijat nostavat yleensä vain pari pointtia - joita ei lähtökohtaisesti voi pitää hirveän tiukkoina. Nämä pointit kerätään sitten yhteen ja alkaa tuo valitus, etten minä kelpaisi kenellekään - vaikka kukaan (ei kukaan) ole tehnyt tätä yhdistelmä listaa.
Ja ei - sinun ei tarvitse kelvata minulle. Kunhan olet sinun sen kanssa, ettet kelpaa. Minäkään en pahoita mieltäni siitä tosiasiasta, että en kelpaa kaikille naisille. Tämän lisäki olen naimisissa, ja tämä riittää minulle.
Nnainenn kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi on erikseen mainittava, että testiympäristöksi valikoituu Tukholma juurikin valuutan ja pidemmän matkan vuoksi. Tallinna ei ikinä pysty tarjoamaan yhtä autenttista tulosta.Tärkeä tutkimuskohde on myös potentiaalisen kumppanin henkilökohtaiset preferenssit tax freessa: maistuuko laadukas konjakki vai valitaanko se halvin kirkas? Entä osaako kumppani valita hyllystä edes semisti laadukkaita viinejä vai tarttuuko automaattisesti siihen halvimpaan kapteeni suosittelee-tarjoukseen?
Voi hyvänen aika! Eihän herrasmies niitä juomia omaan käyttöön ensisijaisesti hankikaan!
Kultturelli, yleissivistynyt, sosiaalinen ja toiset huomioon ottava henkilö hankkii laadukkaita juomia esim. läheisiään ja kylään tulevia vieraita varten.
Pitäähän sitä tietää, mitä juomia tarjota!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halle Berry, Marilyn Monroe, Heidi Sohlberg ja Arja Koriseva ovatkin suorastaan oksettavia vai???
Olen eri tyyppi, kuin tuo kelle vastasit. Ei kukaan nyt oksettava ole. Mutta lyhyet hiukset ovat vaan ehdoton ei. Halle Berryt sun muut eivät ole minun makuuni. Lyhyet hiukset ovat kamalat, vaikka nainen saattaisi olla muuten sievä. Pitkät hiukset kaunistavat kenet tahansa. Ihan kamala sanoa, mutta ajatus paneskella lyhyttukkaista naista on aika ällö.
En haluaisi tupakoivaa naista. Alkoholin käyttökin useammin kuin muutaman kerran vuodessa kovuudella on ehdoton ei. Pidän mekkoja käyttävistä naisista ja sukkahousut ovat seksikkäitä. Perus siisti pukeutuminen kyllä riittää.
Arvostan älykkyyttä ja sitä, että koulua on käyty toista astetta pitemmälle.Onkohan tuo lyhyttukkakammo, jota niin monessa vastauksessa esiintyy sitä, että alitajuisesti pelkää kiihottuvansa miehistä. Jotain siinä on pakko taustalla olla, vaikuttaa ihan fobialta.
Jos tykkää mistä tahansa naisellisesta piirteestä tai ylipäätänsä naisista niin se varmaan johtuu siitä että alitajuisesti pelkää kiihottuvansa miehistä. Jotain siinä on pakko taustalla olla kun miehet tykkäävät naisellisista piirteistä eivätkä miehisistä, toihan vaikuttaa ihan fobialta.
Ei hyvää päivää mitä järjen jättiläisiä tällä palstalla on.
Pitkästä tukasta kun saa hieman helpommin suitset, kun astuu tammaansa takaapäin. Semmonen Elsa -letti sen olla pitää. Puolitoistametrinen pullapitko tiukalla solmulla sidottuna. Mmmm..
Joku Kehä III.n takana olevissa maaseutupitäjissä (Nummela/Klaukkala/Järvenpää etc..) siellä Citymarketin kassojen takana olevassa kampaamossa niska paljaaksi kynitty, ehkä vähän punaista raitaa tuserrettu yleismalli, niskahien ja muutaman kymmenen kilon ylipainon kanssa yhdistettynä 6 euron crockseihin, numeroa liian pieniin jumppatrikoisiin, liian kireään paituliin silleen, että keskimmäinen mahamakkara on etäämmällä kuin ne B -kupin tissit, jotka nekin ovat tungettu liian pieniin liiveihin. Siihen sitten ostoskärryyn sen huutavan "special needs children" -Vertti 5v.n kanssa ostettu Seitsemän Päivää, Pepsi MAX, Sipsit, 6 Tölkkiä siideriä ja lihapiirakoita Vertille -ostokset, eivät välttämättä aiheuta välitöntä halua päästä siementämään tätä mammaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkää mistä tahansa naisellisesta piirteestä tai ylipäätänsä naisista niin se varmaan johtuu siitä että alitajuisesti pelkää kiihottuvansa miehistä. Jotain siinä on pakko taustalla olla kun miehet tykkäävät naisellisista piirteistä eivätkä miehisistä, toihan vaikuttaa ihan fobialta.
Ei hyvää päivää mitä järjen jättiläisiä tällä palstalla on.
Menikö tunteisiin kaappih*nuri?
Lyhyet punaiset, vihreet tai värikkäät hiukset. Räkäinen nauru sekä huomattava ylipaino, siis huomattava. Tatuoinnit sekä lävistykset, poislukien korvakorut. Huono hygienia ja täydellinen meikittömyys. Rimani ei siis ole pilvissä, ja aika marginaalisia turn-offeja kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Nnainenn kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika! Eihän herrasmies niitä juomia omaan käyttöön ensisijaisesti hankikaan!
Kultturelli, yleissivistynyt, sosiaalinen ja toiset huomioon ottava henkilö hankkii laadukkaita juomia esim. läheisiään ja kylään tulevia vieraita varten.
Pitäähän sitä tietää, mitä juomia tarjota!
Höpöhöpö
Todellisuus on toista.Nettideiteissä käy pillu ku pillu 😂 Talon emäntä määrää kaapin paikan.Mene sinä mies vaan tekee ruokaa tai tiskaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Yli 35v ikä. Unelmoin perheestä, joten mittarissa pitäisi olla edes muutama maili jäljellä. (M40)
Olisit sinäkin ymmärtänyt lisääntyi ajoissa, yli 4-kymppinen faijan elämää aloittava on aika surkea näky.
Sivusänki tai sivukalju. Siis ylipäätään sellainen toispuoleinen kampaus, jossa toisella päänpuolella on koneella ajeltu sänki tai kalju, ja toisella puolella pidempi, esim. heittotukka.
Punainen, tai violehtava hiusväri.
Lihavuus, ylipaino.
Pukeutuminen caprilegginseihin. Nilkkasukat ja crocksit. Liian tiukka paita.
Liian paksut ja/tai tummat kulmakarvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 35v ikä. Unelmoin perheestä, joten mittarissa pitäisi olla edes muutama maili jäljellä. (M40)
Olisit sinäkin ymmärtänyt lisääntyi ajoissa, yli 4-kymppinen faijan elämää aloittava on aika surkea näky.
Kyllä. Lähes kuusikymppisenä papparaisena pienten lasten kanssa hengaavat vaari-isit ovat hirveä turn off ja säälittävyyden huippu.
Lyhyeksi leikattu Kouvola ns kananpersetukka ei sovi juuri kenenkään, siis 4real