Yli 40-vuotiaat miehet, mikä teille on ehdoton turn off naisessa?
Kommentit (655)
Kun luen näitä juttuja,niin ihmettelen teitä miehiä.Mulla on paljon noita ominaisuuksia,joista ette pidä.Paitsi en tupakoi,haise,kiroile,en ole ilkeä.Olen ylipainoinen ja peilistä katsoo mua aika ruma naama.Mutta miehet ovat ihan riesaksi asti tyrkyttämässä itseään.Ehkä minussa on kuitenkin jotain hyvääkin.Minä myös osaan valikoida seurani.
Vierailija kirjoitti:
Pari huomiota:
-mt-ongelmat ovat yleinen turn off koska vähemmän valistuneet ajattelee että mt-ongelma on vähintään hoitamaton psykoosi, vakava itsetuhoinen masennus tms. Eivät tiedä että hoidettu mt-ongelmainen on aivan normaali ihminen joka vaan syö lääkettä. Eivätkä luultavasti edes tunnista vähemmän äärimmäisiä mt-ongelmaisia joita kuitenkin on varmaan 20% porukasta.
-ylipaino on yleinen turn off koska painoa on vaikea arvioida. Sama juttu kuin edellä: monelle tulee sanasta "ylipainoinen" mieleen 150-kiloinen sohvaperuna joka pukeutuu mustiin trikootelttoihin. Ylipainoiseksi he eivät siis laske ihmisiä jotka ovat isoja vaikkeivät sairaalloisen isoja, pukeutuvat kivasti, liikkuvat ja laittautuvat.
Oma lukunsa ovat tietysti nämä joiden mielestä jokainen jonka bmi on yli 22 ovat jäätäviä läskejä. En tajua, kuka nainen näin ajattelevan miehen haluaisi, tuskin sellainen suhtautuu vanhenemiseenkaan tai sairastumiseen kovin inhimillisesti.
Erittäin hyviä huomioita. Itselläni on mt-sairaus, joka on lääkityksen ansiosta ollut hyvässä hoitotasapainossa viimeiset 10 vuotta. Olen korkeakoulutettu, vaativassa työssä, minulla on paljon ystäviä, urheilen jne. Kukaan, paitsi lähimpäni, ei tiedä asiasta eikä kukaan ikinä uskoisi, että olen "mt-potilas". Mikseivät mt-sairaudet turn-offiksi listaavat koe kikkelinsä yhtä lailla kutistuvan diabeetikko- tai keliaakikko-naisen kohdatessaan..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on jotenkin outoa, Kysytään turn off'ja sitten tullaan ilkkumaan kun niitä löytyy.
Toki tuo mt- ongelmien suhteen ymmärrän, että perus paniikki-, ja ahdistushäiriöt tai (lievä) masennus ei välttämättä ole vielä pahoja turn off'ja, mutta jos vittumaisuus tai pahemmat ongelmat eivät näitä olisi, niin mitä naiselta saa vaatia, ettei olisi naisvihamielinen? Ilmeisesti ei mitään, ettei jollain mammalla mene heti tunteisiin.
Sinunkin (ja kaikkien yläpeukuttajien) on nyt vain elettävä sen tosiasian kanssa, ettette voi saada kaikkia miehiä. On se rankkaa.
Se tässä vähän haittaa ymmärrystä, että meille on uutinen ettemme voikaan saada melkein kaikkia miehiä. Kun av:n kilttimiesten perustotuuksia on että kuka tahansa nainen voi saada 90% miehistä, ja yli 50% miehistä kiljuisi riemusta jos edes joku naispuolinen huomaisi heidät. Nuo yleiset turn off-kriteerit kuten lihavuus, lyhyttukkaisuus, yli 30 vuoden ikä ja (lievät) mt-ongelmat kuitenkin koskettavat yhteensä vähintään 80% naisista, joten mitenkäs tämä on mahdollista?
Eivätkö kilttikset puhukaan totta?
Ovatko tänne ketjuun kokoontuneet ne alfaurokset (10% miehistä) joilla on varaa asettaa tiukkoja ehtoja?
Muu selitys, mikä?
Minä olen ihan tavallinen lievästi ylipainoinen, paniikkihäiriön estolääkitystä syövä lyhyttukkainen 36v., 1 alakouluikäisen lapsen yh. Enkä nyt siis tämän ketjun mukaan voisi saada oikeastaan ketään? Mutta kaikkien muiden ketjujen mukaan flaksin pitäisi käydä koska miehillä ei ole varaa valita. Miten tämä nyt menee, heitänkö verkot tinderiin ja koitan päästä viikonloppuna tuulettumaan vai en?
Kyllä kelpaat yli nelikymppiselle miehelle, ainakin minulle. Ei muuta kuin viikonloppuna ihmisten ilmoille.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet hiukset. Ei oikeestaa muu. M37
Omakehu haisee, mutta olen nätti. Tai vähemmän omakehulla, perusnätti. Kun leikkasin pitkät hiukseni lyhyiksi - ihan poikatukkalyhyiksi - niin ihmiset alkoivat kommentoida kuinka hyvältä tai kauniilta näytänkään. Kehuja tuli jopa täysin tuntemattomilta ihmisiltä, mikä oli todella hämmentävää sinänsä.
Kuitenkin siis, onko lyhyet hiukset turn off naisella myös, vaikka se korostaisi entisestään feminiinisyyttä, vai vain siksi että luulet että näyttääkseen naiselta tarvitsee pitkät hiukset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 40 vuoden ikä.
Taasko sama nainen esiintyy miehenä siten että haukkuja tulisi.
Ootte te kyllä... No en sano. Fiksuja....
Oot säkin kyllä... fiksu
"Taasko sama nainen" = ilmeisesti tiedetysti yksi kpl
"Ootte te kyllä... No en sano. Fiksuja" = kaikki palstalla kirjoittavat ovat totta kai samaa tasoa kuin se yksi
Lääninkuhnuri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääninkuhnuri kirjoitti:
Pieni klitoris.
Ei kostu helposti.
Laiha.
Pienet nännit.
Pienet pakarat.
Ei saa helposti orgasmia.
Ei huohota rakastellessa.
Huono laittamaan ruokaa.
Pieni klitoris? Mulla on peniksen kokoinen, käykö se?
Kyllä! Jos olet syntyjäsi biologisesti ja yhä nainen.
Pisteet siitä, että tiedät, mikä on klitoris. Ehkä jopa uskot tietäväsi, mitä sille pitäisi tehdä. Luultavasti olet kuitenkin niitä, joiden mielestä kaikille klitoriksille sopii yksi ja sama "käsittely".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari huomiota:
-mt-ongelmat ovat yleinen turn off koska vähemmän valistuneet ajattelee että mt-ongelma on vähintään hoitamaton psykoosi, vakava itsetuhoinen masennus tms. Eivät tiedä että hoidettu mt-ongelmainen on aivan normaali ihminen joka vaan syö lääkettä. Eivätkä luultavasti edes tunnista vähemmän äärimmäisiä mt-ongelmaisia joita kuitenkin on varmaan 20% porukasta.
-ylipaino on yleinen turn off koska painoa on vaikea arvioida. Sama juttu kuin edellä: monelle tulee sanasta "ylipainoinen" mieleen 150-kiloinen sohvaperuna joka pukeutuu mustiin trikootelttoihin. Ylipainoiseksi he eivät siis laske ihmisiä jotka ovat isoja vaikkeivät sairaalloisen isoja, pukeutuvat kivasti, liikkuvat ja laittautuvat.
Oma lukunsa ovat tietysti nämä joiden mielestä jokainen jonka bmi on yli 22 ovat jäätäviä läskejä. En tajua, kuka nainen näin ajattelevan miehen haluaisi, tuskin sellainen suhtautuu vanhenemiseenkaan tai sairastumiseen kovin inhimillisesti.
Erittäin hyviä huomioita. Itselläni on mt-sairaus, joka on lääkityksen ansiosta ollut hyvässä hoitotasapainossa viimeiset 10 vuotta. Olen korkeakoulutettu, vaativassa työssä, minulla on paljon ystäviä, urheilen jne. Kukaan, paitsi lähimpäni, ei tiedä asiasta eikä kukaan ikinä uskoisi, että olen "mt-potilas". Mikseivät mt-sairaudet turn-offiksi listaavat koe kikkelinsä yhtä lailla kutistuvan diabeetikko- tai keliaakikko-naisen kohdatessaan..?
Masennus ja paniikkihäiriön tyyppisiä diagnooseja on jo yhdellä sun toisella, joten en usko sen juurikaan herättävän yli 40 vuotiaissa akateemisissa miehissä suuriakaan tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Se pöhöttyneen tunkkainen olemus, jonka saa miksauksella roskaruokaa ja alkoholia ja liikkumattomuudella. Tupakointi on myös ehdoton turn-off.
Mikään ei ole seksikkäämpää kuin itsestään huolehtiva nainen hiihto tai juoksulenkin jälkeen.
M47
Nice :-) Tämä antaa vielä toivoa tällaiselle hiihtäjättärelle.
Vierailija kirjoitti:
Tässähän näitä:
- nielemättömyys
- tatuoinnit
- äpärälauma
- eläinlauma
- pienet tissit
- lihavuus
- kaikki, mitä räväkkyys pitää sisällään (kovaäänisyys, tyhmyys...)
Alla syyt, miksi pidän tästä vastauksesta:
- nielemättömyys EI
- tatuoinnit KYLLÄ
- äpärälauma EI
- eläinlauma KYLLÄ
- pienet tissit C/ Riippuu tulkitsijasta (eivät riipu muuten)
- lihavuus EI
- kaikki, mitä räväkkyys pitää sisällään (kovaäänisyys, tyhmyys...) EHKÄ EI (riippuen mitä kaikkea pitää sisällään)
Eli siis, täydellinen peruste olla ottamatta tuon alkuperäisen viestin kirjoittajaa omakseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tupakointi kiinnosta.
Niinkö, että "Kaksin aina kaunihimpi kohti tuhkauurnaa."
-Yh-äitiys
-ollut aiemmin naimisissa
-Kouvolatukka ja liian lyhyeksi kynitty tukka muutenki
-ylipaino
-negatiivinen luonne (sellainen valittaja)
-tyylitajuton
Vihervasemmistolaisuus. Semmoista aivotonta tunnekouhottamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 40 vuoden ikä.
Taasko sama nainen esiintyy miehenä siten että haukkuja tulisi.
Ootte te kyllä... No en sano. Fiksuja....
Oot säkin kyllä... fiksu
"Taasko sama nainen" = ilmeisesti tiedetysti yksi kpl
"Ootte te kyllä... No en sano. Fiksuja" = kaikki palstalla kirjoittavat ovat totta kai samaa tasoa kuin se yksi
Peukutuksista päätellen kyllä
Komisario Palmu kirjoitti:
Lääninkuhnuri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääninkuhnuri kirjoitti:
Pieni klitoris.
Ei kostu helposti.
Laiha.
Pienet nännit.
Pienet pakarat.
Ei saa helposti orgasmia.
Ei huohota rakastellessa.
Huono laittamaan ruokaa.
Pieni klitoris? Mulla on peniksen kokoinen, käykö se?
Kyllä! Jos olet syntyjäsi biologisesti ja yhä nainen.
Pisteet siitä, että tiedät, mikä on klitoris. Ehkä jopa uskot tietäväsi, mitä sille pitäisi tehdä. Luultavasti olet kuitenkin niitä, joiden mielestä kaikille klitoriksille sopii yksi ja sama "käsittely".
Lupaan että saat O:n melko vähällä "käsittelylläni". Useampia samassa sessiossa jos aikaa on enemmän kuin vähän.
Ulkonäöllisistä turn-offeista mieleen tulee ainakin ylipaino, selluliitti, lyhyet hiukset ja sellaiset pienet, mutta silti roikkuvat tissit.
Keskustelutaidon ja huumorin puute
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet hiukset. Ei oikeestaa muu. M37
Halle Berry, Marilyn Monroe, Heidi Sohlberg ja Arja Koriseva ovatkin suorastaan oksettavia vai???
Olen eri tyyppi, kuin tuo kelle vastasit. Ei kukaan nyt oksettava ole. Mutta lyhyet hiukset ovat vaan ehdoton ei. Halle Berryt sun muut eivät ole minun makuuni. Lyhyet hiukset ovat kamalat, vaikka nainen saattaisi olla muuten sievä. Pitkät hiukset kaunistavat kenet tahansa. Ihan kamala sanoa, mutta ajatus paneskella lyhyttukkaista naista on aika ällö.
En haluaisi tupakoivaa naista. Alkoholin käyttökin useammin kuin muutaman kerran vuodessa kovuudella on ehdoton ei. Pidän mekkoja käyttävistä naisista ja sukkahousut ovat seksikkäitä. Perus siisti pukeutuminen kyllä riittää.
Arvostan älykkyyttä ja sitä, että koulua on käyty toista astetta pitemmälle.
Onkohan tuo lyhyttukkakammo, jota niin monessa vastauksessa esiintyy sitä, että alitajuisesti pelkää kiihottuvansa miehistä. Jotain siinä on pakko taustalla olla, vaikuttaa ihan fobialta.
40 -vuotias ei nyt niin kauhean vanha vielä ole, mutta jos yrittää näyttää ikäistään nuoremmalta, joka harvoin onnistuu.