Yli 40-vuotiaat miehet, mikä teille on ehdoton turn off naisessa?
Kommentit (655)
Vierailija kirjoitti:
Olen "testannut" naisystäviä ottamalla heidät mukaani vaellusmatkoille. Vuoristopolkuja, pikkusen vilua ja epämukavuutta, hieman jännitystä jäätiköillä, ahdasta telttaelämää, yksinkertaista ruokaa ja yhteispeliä ongelmatilanteissa. Toki hienojakin hetkiä luonnonhelmassa. Vaelluksen päälle palautuminen majoittumalla hotellissa. Jos on tiukassakin paikassa täysillä mukana ja kuntoa edes nimeksi, kaikkea ei tarvitse osata, mutta positiivisella mielellä yhdessätekemisen meininki, niin TURN ON.
Minä "testaan" kaikki miesystäväni Tukholman ostosmatkalla. Laivalle, miten hermo kestää mm. pikkuisen epämukavuutta parkkipaikan haastava etsiminen, jonottaminen laivaan, buffetista selviäminen, kalapöytä kahteen kertaan, katkarapujen kuoriminen myös naiselle, taxfree hinnaston vertailu hintoihin maissa ja selkeä hahmotuskyky mihin tuotteisiin tällä reissulla kannattaa panostaa. Laivan myymälän kelpoisuuden arvioiminen ja tuoteryhmien kartoitus kellotettuna. Sopivien drinksujen hankkimiskyky kellotettuna. Sitten nukkuminen haastavissa olosuhteissa yläpedillä autokannen yläpuolella, ahdasta hyttielämää ja täysin hajuton kyky nukkua.
Päivä Tukholmassa vilussa ja kusitihkussa, myymälöihin suunnistaminen alkuperäisasukkaiden armoilla, sovituskoppihelvettirumba, ruotsin kielen taito ja kyky löytää ennalta kartoittamansa trendikkäät ruokapaikat ja kahvilat. Saumaton yhteispeli haastavissa laskunmaksutilanteissa. Hauskat anekdootit Ruotsin historiasta ja knoppitieto kuningasperheestä plussaa.
Palautuminen hytissä ostoskassien keskellä ja nopea päästä lasku säästöstä verrattuna Suomeen, matkan hyvät puolet selkeästi ääneen lueteltuna. Jos on tiukassakin paikassa täysillä mukana, kuntoa ja tyylitajua edes nimeksi niin TURN ON.
Mielenterveysongelmat, siilitukka, näkyvät lävistykset/tatuoinnit, tupakka, monta koiraa, vittumaisuus. Monesti ilmenevät samassa naisessa.
Vierailija kirjoitti:
Realistinen itsesäälijä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvoin +40v naiset ovat kovinkaan kiinnostavia, tietysti sama pätee myös miehiin, kyllä silti aina joskus näkee kaupungilla muutamia hyvin säilyneitä yksilöitä, mutta ei ne koskaan Tinderissä vastaan tule :(
Hyvin säilyneet kauniit naiset menevät hyvin säilyneille komeille miehille. Mut ehkä säki voisit lähtee hakee naista Thaikkuihin?
Kiitos vinkistä, mutta olen kyllä naimisissa ja ellei mitään dramaattista tapahdu kuten avioero tai vaimoni kuolee niin en kyllä heti pystyisi aloittamaan minkäänlaista suhdetta kenenkään naisen kanssa.
Mutta kyllä noin lähtökohtaisesti toivoisin löytäväni sen uuden naisen ihan Suomesta, mutta mitään vaihtoehtoa en sulje pois, tähän tietysti vaikuttaisi millainen minun jälleenmyyntiarvoni oli säilynyt ( Ferrari) ulkonäköä ja suorituskykyä vielä löytyy :)
Hyi h*lvetti, Tinderiä selaava varattu vanhapieru. Noh, näitähän siellä riittä... valitettavasti.
Lyhyesti: semmoinen Tiina Rosenberg tyyppinen tapaus.
- etsii ja löytää syylliseksi aina patriarkaatin
- ei kuuntele toista, vaan pyrkii lannistamaan koska toinen on mies
- vahva kommunistis-feministinen elämänkatsomus
- täydellinen ylimielisyys erimielisiä kohtaan ja manipulaatioon perustuva "keskustelu" tyyli
Yleisesti: "Ihan sama, päätä sinä" asenne, vahva maanis-depressiivinen näköalattomuus sekä yleinen negatiivisuus koko elämää kohtaan. Pukeutuu ja meikkaan kuin teinityttö, tosin tyylittömämmin sekä ei osaa puhua muusta kuin eri televisiosarjojen juonenkäänteistä. Heppa-tyttö tyyppi, joka ei ole kasvanut koskaan itsestään vastuuta kantavaksi aikuiseksi.
Mielestäni sopiva ylipaino sekä tupakka ja alko oikein käytettynä on ihan OK, jos ihminen itse on tasapainossa itsensä ja ympäröivän maailman kanssa. Omilla rahoillaan saa tehdä sitä, mikä itseä miellyttää, kunhan mukana on kohtuus.
Vierailija kirjoitti:
Lääninkuhnuri kirjoitti:
Pieni klitoris.
Ei kostu helposti.
Laiha.
Pienet nännit.
Pienet pakarat.
Ei saa helposti orgasmia.
Ei huohota rakastellessa.
Huono laittamaan ruokaa.
Pieni klitoris? Mulla on peniksen kokoinen, käykö se?
Jos ruoka on hyvää niin ei haittaa
Lihava. pyöreä voi olla mutta todella lihava ei houkuta yhtään
Lyhyet hiukset, varsinkin värjätyt, esim punaiset, hyi yök
Tupakointi
Liika alholinjuominen
Nalkuttava
Työtön
Laiska/saamaton
Rajoittaa miehen menoja ja harrastuksia
Päättää miehen rahan käytöstä
Pakottaa hankkimaan eläimiä
YH - monta lasta ja rahatilanne huono
Tässä nyt jo muutama joka saa kiinnostuksen lopahtamaan heti..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen "testannut" naisystäviä ottamalla heidät mukaani vaellusmatkoille. Vuoristopolkuja, pikkusen vilua ja epämukavuutta, hieman jännitystä jäätiköillä, ahdasta telttaelämää, yksinkertaista ruokaa ja yhteispeliä ongelmatilanteissa. Toki hienojakin hetkiä luonnonhelmassa. Vaelluksen päälle palautuminen majoittumalla hotellissa. Jos on tiukassakin paikassa täysillä mukana ja kuntoa edes nimeksi, kaikkea ei tarvitse osata, mutta positiivisella mielellä yhdessätekemisen meininki, niin TURN ON.
Minä "testaan" kaikki miesystäväni Tukholman ostosmatkalla. Laivalle, miten hermo kestää mm. pikkuisen epämukavuutta parkkipaikan haastava etsiminen, jonottaminen laivaan, buffetista selviäminen, kalapöytä kahteen kertaan, katkarapujen kuoriminen myös naiselle, taxfree hinnaston vertailu hintoihin maissa ja selkeä hahmotuskyky mihin tuotteisiin tällä reissulla kannattaa panostaa. Laivan myymälän kelpoisuuden arvioiminen ja tuoteryhmien kartoitus kellotettuna. Sopivien drinksujen hankkimiskyky kellotettuna. Sitten nukkuminen haastavissa olosuhteissa yläpedillä autokannen yläpuolella, ahdasta hyttielämää ja täysin hajuton kyky nukkua.
Päivä Tukholmassa vilussa ja kusitihkussa, myymälöihin suunnistaminen alkuperäisasukkaiden armoilla, sovituskoppihelvettirumba, ruotsin kielen taito ja kyky löytää ennalta kartoittamansa trendikkäät ruokapaikat ja kahvilat. Saumaton yhteispeli haastavissa laskunmaksutilanteissa. Hauskat anekdootit Ruotsin historiasta ja knoppitieto kuningasperheestä plussaa.
Palautuminen hytissä ostoskassien keskellä ja nopea päästä lasku säästöstä verrattuna Suomeen, matkan hyvät puolet selkeästi ääneen lueteltuna. Jos on tiukassakin paikassa täysillä mukana, kuntoa ja tyylitajua edes nimeksi niin TURN ON.
Ravut kuorit itse ja seksiä on runsaasti niin suostuisin lähtemään laivalle. Muuten en.
Tupakointi
Ratuoinnit
Kaikenlainen sälä roikkumassa muualla kuin korvissa
Kaikki lävistykset (paitsi siis siellä korvissa)
Näkyvät lihakset
Silikonirinnat ja ylipäätään kaikenlaiset täytteet missä tahansa kehonosassa ja etenkin huulissa
Posliinipillu
Ylipäätään kaikenlainen muovisuus ja epäaitous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravut kuorit itse ja seksiä on runsaasti niin suostuisin lähtemään laivalle. Muuten en.
En halua miestä, joka "suostuu" lähtemään laivalle vaan miehen, joka on niin yllytyshullu, että pystyy kadehdittavaan ja tyylipuhtaaseen Päivä Tukholmassa ostoshelvetissä suoritukseen itselleen vieraalla maaperällä (elikkäs Ruotsissa). Siis hauskan ja nokkelan, viihdyttävän miehen. Suurin sukupuolielin on aivot, joten seksi on seurausta naurusta. Vaadin ehdottomasti, että mies kuorii minulle katkaravut, voin vastaavasti kuoria hänelle ravut. Olen myös karaistunut samoaja. (Elämä on tylsää ilman leikkiä niin voitte työntää listanne, määrittelynne ja rajauksenne ahteriinne.)
Vierailija kirjoitti:
Lääninkuhnuri kirjoitti:
Pieni klitoris.
Ei kostu helposti.
Laiha.
Pienet nännit.
Pienet pakarat.
Ei saa helposti orgasmia.
Ei huohota rakastellessa.
Huono laittamaan ruokaa.
Pieni klitoris? Mulla on peniksen kokoinen, käykö se?
Transvestiittit eivät ole naisia, ei käy !
Ihmetyttää miehet, jotka haukkuvat oman ikäistensä naisten ulkonäköä
Vuodet näkyvät yhtä hyvin miehessä ja usein enemmänkin, kun ravinto ja muut elintavat ovat mitä ovat.
Ei varmaankaan koske kaikkia, mutta osa miehistä ei katso itseään realistisesti. Olen ollut treffeillä 51-vuotiaan miehen kanssa, joka kuvaili itseään lihaksikkaaksi ja poikamaiseksi. Treffeille saapui lyhyt pullea mies, jolla oli vielä sellainen hassu puolikalju eli etupuolelta hiukset lähteneet. Mies näytti mielestäni 65-vuotiaalta. Osaako joku selittää.
kyllä sen yhdellä silmäyksellä näkee., ylilihavuus esim 165cm 80-85kg+ ja siitä voi päätellä monta muuta ihmisestä tosin ei välttis näy tupakoiko. kyllähän tupakointi on toinen siitä näkee elintavat. muuten melkein pitäs jututtaa että sais enempi tietoa
Lapset joiden tahtiin vietetään "laatuaikaa".
Ei ymmärrä mitään jääkiekosta tai jonkun seuran kannattamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua miestä, joka "suostuu" lähtemään laivalle vaan miehen, joka on niin yllytyshullu, että pystyy kadehdittavaan ja tyylipuhtaaseen Päivä Tukholmassa ostoshelvetissä suoritukseen itselleen vieraalla maaperällä (elikkäs Ruotsissa). Siis hauskan ja nokkelan, viihdyttävän miehen. Suurin sukupuolielin on aivot, joten seksi on seurausta naurusta. Vaadin ehdottomasti, että mies kuorii minulle katkaravut, voin vastaavasti kuoria hänelle ravut. Olen myös karaistunut samoaja. (Elämä on tylsää ilman leikkiä niin voitte työntää listanne, määrittelynne ja rajauksenne ahteriinne.)
Laivalla on vain niin tylsää.
Lennän ennen tuon matkan. Tai lähden vaikka autoilemaan Vilnaan tai vaikka Warsovaan.
Kaikenlainen luonnoton värjäys hiuksissa, siis muu kuin normaalien hiuksien väri
Tupakointi
Tatuoinnit
Lävistykset
Silikonit
Kiitos vinkistä, mutta olen kyllä naimisissa ja ellei mitään dramaattista tapahdu kuten avioero tai vaimoni kuolee niin en kyllä heti pystyisi aloittamaan minkäänlaista suhdetta kenenkään naisen kanssa.
Mutta kyllä noin lähtökohtaisesti toivoisin löytäväni sen uuden naisen ihan Suomesta, mutta mitään vaihtoehtoa en sulje pois, tähän tietysti vaikuttaisi millainen minun jälleenmyyntiarvoni oli säilynyt ( Ferrari) ulkonäköä ja suorituskykyä vielä löytyy :)