Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 40-vuotiaat miehet, mikä teille on ehdoton turn off naisessa?

Vierailija
07.03.2018 |

Minkälainen on ”ei jatkoon”-tyyppinen nainen?

Kommentit (655)

Vierailija
361/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estoinen seksin suhteen, ei niele tai ota kakkoseen yms. Tosikko, ylipainoinen, lyhyet ja paksut jalat sekä huono iho.

Lapsi tai pahinta jos useita lapsia.

Vierailija
362/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on koira jota pitää flexi-hihnassa. Tulee rajoittamaan samalla tavalla elämääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni klitoris.

Ei kostu helposti.

Laiha.

Pienet nännit.

Pienet pakarat.

Ei saa helposti orgasmia.

Ei huohota rakastellessa.

Huono laittamaan ruokaa.

Vierailija
364/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääninkuhnuri kirjoitti:

Pieni klitoris.

Ei kostu helposti.

Laiha.

Pienet nännit.

Pienet pakarat.

Huono laittamaan ruokaa.

Pieni klitoris? Mulla on peniksen kokoinen, käykö se?

Vierailija
365/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus , miesmäisyys ja nalkuttava ikävä luonne ja pihtarikin vielä

Vierailija
366/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääninkuhnuri kirjoitti:

Pieni klitoris.

Ei kostu helposti.

Laiha.

Pienet nännit.

Pienet pakarat.

Huono laittamaan ruokaa.

Pieni klitoris? Mulla on peniksen kokoinen, käykö se?

Kyllä! Jos olet syntyjäsi biologisesti ja yhä nainen.

Vierailija
367/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin +40v naiset ovat kovinkaan kiinnostavia, tietysti sama pätee myös miehiin, kyllä silti aina joskus näkee kaupungilla muutamia hyvin säilyneitä yksilöitä, mutta ei ne koskaan Tinderissä vastaan tule :(

Hyvin säilyneet kauniit naiset menevät hyvin säilyneille komeille miehille. Mut ehkä säki voisit lähtee hakee naista Thaikkuihin? 

Vierailija
368/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille 40+ papparaisille tiedoksi: on tosi iso turn off nuorelle naiselle, jos kuulee miehen mummottelevan OMANIKÄISTÄÄN naista. Se antaa kuvan vähän raasusta huonoitsetuntoisesta ikäkriisimiehestä, joka on enemmän nolo kuin seksikäs. Näihin törmää aina aika ajoin tosielämässä ja ovat itse olemukseltaan usein kaikkea muuta kuin nuorekkaita.

N25

Juuri näin! Myötähäpeä iskee heti, kun joku 42-vuotias setä alkaa haukkua nelikymppisten naisten olevan jo ikäloppuja ja kuvittelevat vielä sen jälkeen olevansa pari-kolmekymppisen silmissä kiinnostavia.

Vierailija
369/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet hiukset. Ei oikeestaa muu. M37

Halle Berry, Marilyn Monroe, Heidi Sohlberg ja Arja Koriseva ovatkin suorastaan oksettavia vai???

Heistä kaikki paremman näköisiä pitkillä hiuksilla :)

Ja ps. Marilyn Monroella oli yleensä n.polkkapituinen tukka kiharalla, joten erittäin naisellinen.

Uskon, että monet miehet tarkoittaa sellaista siilin-parin sentin mittaista harakanpesää.

Vierailija
370/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tewmies kirjoitti:

Komisario Palmu kirjoitti:

Tähän ylipainoasian ihmettelyyn haluaisin miehille kertoa, että suuri osa suomalaisista perheenäideistä ja parisuhteessa olevista on ylipainoisia, koska heidän on käytännössä pakko käyttää ehkäisypillereitä. Eikä tarvitse vastata sitä ainaista "pitää syödä vähemmän kuin kuluttaa -juttua". Nuorena ei pääse yhteiskunnan kustannuksella sterilisaatioon, vaikka kuinka haluaisi. Maksakaa se sterilointi tai käyttäkää kondomia, niin ei tarvitse aina ääneen ihmetellä ja pyöritellä silmiään, että mikä sitä laiskaa ja läskiä ämmää vaivaa.

Amerikkalaiset tutkijat pyysivät ottamaan yhteyttä käyttämistäsi tutkimusmenetelmistä, jotta he tietävät missä heidän johtopäätökset meni vikaan.

"tutkimus osoittaa, että huoli e-pillerien käytöstä aiheutuvasta painonnoususta näyttää perustuvat enemmän fiktioon kuin faktaan”, kertoo tutkija Judy Cameron."

Kukaan ei ole sen sijaan todistannut sitä vääräksi, että kannattaa syödä vähemmän ja liikkua enemmän.

Kokemusta kaikista ehkäisymenetelmistä. E-pillerit eivät lihota! Ne saattavat lisätä ruoanhimoa, mutta siinäpä se. Jos syö enemmän kuin pitäisi, silloin lihoaa.

Vierailija
371/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvattomuus alapäässä.

Vierailija
372/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tewmies kirjoitti:

Komisario Palmu kirjoitti:

Tähän ylipainoasian ihmettelyyn haluaisin miehille kertoa, että suuri osa suomalaisista perheenäideistä ja parisuhteessa olevista on ylipainoisia, koska heidän on käytännössä pakko käyttää ehkäisypillereitä. Eikä tarvitse vastata sitä ainaista "pitää syödä vähemmän kuin kuluttaa -juttua". Nuorena ei pääse yhteiskunnan kustannuksella sterilisaatioon, vaikka kuinka haluaisi. Maksakaa se sterilointi tai käyttäkää kondomia, niin ei tarvitse aina ääneen ihmetellä ja pyöritellä silmiään, että mikä sitä laiskaa ja läskiä ämmää vaivaa.

Amerikkalaiset tutkijat pyysivät ottamaan yhteyttä käyttämistäsi tutkimusmenetelmistä, jotta he tietävät missä heidän johtopäätökset meni vikaan.

"tutkimus osoittaa, että huoli e-pillerien käytöstä aiheutuvasta painonnoususta näyttää perustuvat enemmän fiktioon kuin faktaan”, kertoo tutkija Judy Cameron."

Kukaan ei ole sen sijaan todistannut sitä vääräksi, että kannattaa syödä vähemmän ja liikkua enemmän.

Kokemusta kaikista ehkäisymenetelmistä. E-pillerit eivät lihota! Ne saattavat lisätä ruoanhimoa, mutta siinäpä se. Jos syö enemmän kuin pitäisi, silloin lihoaa.

Saattavat lisätä nesteen kertymistä vartaloon ja siten nostaa painoa useita kiloja ja mm. muuttaa kasvojen muotoa ja vatsanseudun piukeaksi, tasapaksuksi pömpöksi. Mä jouduin käyttämään diureetteja hormonaalisen ehkäisyn aiheuttaman turvotuksen vuoksi. Useampaa merkkiä on tullut kokeiltua ja kaikki aiheuttaneet turvotusta. Kun lopetin pillerit, paino tippui kuudessa viikossa 6 kg ja olin taas hoikka. 

Vierailija
373/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä samaa hämmästelen. Jos joskus sinkkumarkkinoille joudun, niin sielläpä ilmeisesti myös pysyn. Ehkä hyvä niin.

Vierailija
374/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teille 40+ papparaisille tiedoksi: on tosi iso turn off nuorelle naiselle, jos kuulee miehen mummottelevan OMANIKÄISTÄÄN naista. Se antaa kuvan vähän raasusta huonoitsetuntoisesta ikäkriisimiehestä, joka on enemmän nolo kuin seksikäs. Näihin törmää aina aika ajoin tosielämässä ja ovat itse olemukseltaan usein kaikkea muuta kuin nuorekkaita.

N25

Juuri näin! Myötähäpeä iskee heti, kun joku 42-vuotias setä alkaa haukkua nelikymppisten naisten olevan jo ikäloppuja ja kuvittelevat vielä sen jälkeen olevansa pari-kolmekymppisen silmissä kiinnostavia.

No minä en ymmärrä miksi 42-vuotiaan miehen pitäisi lähtökohtaisestikaan olla kiinnostava 2- ja 3-kymppisten naisten silmissä, hakkui sitten ikäisiään naisia tai ei. Pitäisi kyllä olla jo ihan Hollywood tasoinen komistus, omata rutkasti karismaa ja mielellään varallisuuttakin saisi olla, että itse edes harkitsisin noin "vanhan" miehen ottamista. Ja mä olen sentään jo 34. 

Vierailija
375/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen "testannut" naisystäviä ottamalla heidät mukaani vaellusmatkoille. Vuoristopolkuja, pikkusen vilua ja epämukavuutta, hieman jännitystä jäätiköillä, ahdasta telttaelämää, yksinkertaista ruokaa ja yhteispeliä ongelmatilanteissa. Toki hienojakin hetkiä luonnonhelmassa.  Vaelluksen päälle palautuminen majoittumalla hotellissa. Jos on tiukassakin paikassa täysillä mukana ja kuntoa edes nimeksi, kaikkea ei tarvitse osata, mutta positiivisella mielellä yhdessätekemisen meininki, niin TURN ON.

Vierailija
376/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen "testannut" naisystäviä ottamalla heidät mukaani vaellusmatkoille. Vuoristopolkuja, pikkusen vilua ja epämukavuutta, hieman jännitystä jäätiköillä, ahdasta telttaelämää, yksinkertaista ruokaa ja yhteispeliä ongelmatilanteissa. Toki hienojakin hetkiä luonnonhelmassa.  Vaelluksen päälle palautuminen majoittumalla hotellissa. Jos on tiukassakin paikassa täysillä mukana ja kuntoa edes nimeksi, kaikkea ei tarvitse osata, mutta positiivisella mielellä yhdessätekemisen meininki, niin TURN ON.

Tosi hyvä. Jyvät erottuvat akanoista. Löydät hyvässä hengessä itseällesi sopivan kumppanin.

Minä häipyisin välittömästi jos joku ehdottelisi jotakin primitiivistä. En kaipaa enää aikuisiässä extreme-kokemuksia tai camping-henkeä. Arjessa kannan silti vastuuni - rankankin.

Vierailija
377/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen joka katsoo komedia-elokuvia ja/tai romanttisia elokuvia

turn off oli 20 vuotias tai 40 vuotias, ihan sama

Vierailija
378/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli vastata aina näihin kysymyksiin että tupakointi, koska itse en ole koskaan tupakoinut. Mutta sitten kuitenkin aina päädyn ihastumaan naisiin jotka tupakoivat. En sen vuoksi vaan siitä huolimatta.

Kyllä se suurin turn-offi varmaan se ettei pidä itsestään huolta ja siitä seuranneet ongelmat. Enkä tarkoita mielenterveysongelmia.

-mies 40v

Vierailija
379/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsitäänkö täällä lapsimorsianta?

Onko 30-39v nainen lapsimorsian ? Ilmeisesti kyllä ainakin AV-Mammojen mielestä.

Vierailija
380/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuoli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä