Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 40-vuotiaat miehet, mikä teille on ehdoton turn off naisessa?

Vierailija
07.03.2018 |

Minkälainen on ”ei jatkoon”-tyyppinen nainen?

Kommentit (655)

Vierailija
341/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LYHYT TUKKA.HUONOT HAMPAAT JA IHO.

Paljos muuten näitä huonohampaisia on? Oletan kuitenkin tän palstan lukijoiden olevan suht nuoria jolloin maassamme on hampaidenhoito ollut hyvällä tolalla jo vuosikymmenet?

Vierailija
342/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle monet täällä luetellut ominaisuudet ovat positiivisia. En esim. välitä lainkaan siitä, onko nainen lihava, ja tietynlainen lihavuus on ihan mukavaa. Tupakointikin on plussaa. Sen sijaan terveysvouhottaminen, kasvissyönti ja muut vastaavat ovat nimenomaan sitä turn-off-osastoa aivan selkeästi. Sellaisten ihmisten kanssa en halua olla tekemisissä muutenkaan.

Anna kun arvaan. Olet itse samanlainen suvakkivätys, jonka terveyskulut yhteiskunta tulee maksamaan, kun saat diabeteksen ja masennut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N 44 joo kirjoitti:

Onneksi tuon ikäisillä onkin usein lapset muuttaneet omilleen.

Se oli ennen se...

Nykypäivänä synnytetään hyvin usein 30-38 vuotiaana.

Eli...40-45v naisella on siis usein 2- 15 vuotiaita lapsia.

Jep. Parikymppisenä opiskelemaan vaativaa alaa, opiskelijavaihto ja luottamustehtävät melko rankkaan opiskeluun yhdistettynä eivät auttaneet sen aikaisia seurustelusuhteita kovin pitkälle. Valmistuminen 27 v, parin pätkän jälkeen haluamaani työhön kolmekymppisenä, parisuhteeseen samoihin aikoihin, uraa ja avioliittoa, lapsi 37-vuotiaana, töissä jo siinä asemassa, että ”varaa” olla kotona miltei kaksi vuotta, sen jälkeen lapsen ollessa pieni oma asema duunissa se, että etänä työskentely ja muu tukee vanhemmuutta.

Jos parisuhde ei kestänyt tätä, toisella kierroksella 43-vuotiaana, lapsi 6-vuotias.

Aikuisia lapsia ikäisiltäni tuttavapiirissäni on vain niillä, joita koulutus ei kiinnostanut. Kelpo äitejä olivat/ovat kyllä hekin, ihan eri elämäntilanteessa vaan. Lähihoitaja, hieroja ja kampaaja sekä K-kauppias. Ekasta tuli mummi kun sain ainoan lapseni.

Vierailija
344/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hampparit, kokis ja sipsit -geeni kirjoitti:

Komisario Palmu kirjoitti:

hampparit, kokis, karkit ja sipsit -geeni kirjoitti:

Tähän ylipainoasian ihmettelyyn haluaisin miehille kertoa, että suuri osa suomalaisista perheenäideistä ja parisuhteessa olevista on ylipainoisia, koska heidän on käytännössä pakko käyttää ehkäisypillereitä. Eikä tarvitse vastata sitä ainaista "pitää syödä vähemmän kuin kuluttaa -juttua". Nuorena ei pääse yhteiskunnan kustannuksella sterilisaatioon, vaikka kuinka haluaisi. Maksakaa se sterilointi tai käyttäkää kondomia, niin ei tarvitse aina ääneen ihmetellä ja pyöritellä silmiään, että mikä sitä laiskaa ja läskiä ämmää vaivaa.

Olen 40+ nainen ja tähän on pakko kommentoida.

Voi olla että hormonipillerit ja muut turvottavatkin. Mutta katsokaa perjantaina Prismassa näiden naisten ostoskärryihin. Kyllä siellä on jotain muuta mikä turvottaa kuin pillerit. Vähän sama kun syytetään geenejä ylipainosta, kyllä ne samat "pillerigeenit" löytyvät sieltä Prisman ostoskärrystä. Sori suorat sanat mutta kun sen olen omin silmin nähnyt.

Nuorena ei pääse sterilaatioon yhteiskunnan varoilla (!!). Miksi kaikki pitäisi tulla yhteiskunnan kustantamana?

En väittänyt, että pitäisi tulla yhteiskunnan varoista. Mutta "kun ei ole rahaa, niin ei ole rahaa, vaikka olis kuinka ison talon poika". Olet nähnyt perheenäidin ostoskärryyn ja siitä päätellyt, että hän myös sen safkan syö? Minäpä olen nähnyt naisia, jotka eivät ole muuttaneet ruokailu- tai liikuntatottumuksiaan millään lailla ja painoa tulee vähintään kilo, kaksi vuodessa lisää jatkuvasti. Kymmenen avioliittovuoden jälkeen ovatkin jo aika lailla eri kuosissa kuin häissään ja saavat joka suupalaa ottaessaan kuunnella miehensä vinoilua. Kuten sanoin, hormonivalmisteet vaikuttavat mielihaluihin, ruokahaluun ja myös sitä kautta siihen, mitä siellä ostoskärryssä on.

Sori okei vähän olin raju ilmaisussani. Mutta miksi oi miksi te naiset syötte niitä hormoneita jostain riparitytöstä eläkekahveille asti? Oletko muuten AIVAN varma ettei nämä naiset ole todellakaan muuttaneet mitään ruokailujuttujaan vuosien varrella? Moni huijaa itseään, muita ja jopa ravintoterapeuttejaan väittämällä syöneensä vain salaatteja mutta lihovat. Jos todellakin syö kevysti mutta lihoo, olisi pakko mennä erikoislääkärille ja pistää lääkitykset uusiksi ja jättää ne hormonit. Pakko löytää muita keinoja. Liikuntaa tulisi jopa lisätä koska ikääntyessä aineenvaihdunta laskee. Täytyy vaan löytää mieleinen laji.

Meillä duunissa ainakin moni keski-ikäinen suree painonsa takia, silti syö päivittäin makeisia duunissakin sekä illalla epäterveellistä menee lisää. Puhutaan että tarvis tehdä jotain mutta kynnys siihen on jotenkin kamalan korkea.

Tää on kyllä paras palsta mitä netti tarjoaa. :) Monet naurut olen saanut. Tähänkin ketjuun olen itsekin kommentoinut vaikka olen nainen, että sikäli olen myös väärässä ketjussa :)

Mutta miettikää, otsikossa kysytään 40+ miehiltä mikä mättää meissä naisissa ja tää menee ämmien keskeiseksi läski ja hormoonipilleri tappeluksi :)

Jatkakaa!!!!!!!!! :)

Olet harvinaisen oikeassa siinä, että osa menee ohi otsikon. Ajattelin vain, että täältä nyt näyttäisi tavoittavan noita ylipainosta huomauttelevia miehiä. Asia ei ole minulle henkilökohtainen, koska kukaan miehistäni ei ole koskaan sanonut mitään ikävää ulkonäöstäni koskaan, vaikka olen ihan tavallinen veikkausarvonnan virallisen valvojan näköinen tyyppi, jota ei kadulla kukaan tunnistaisi. Sen sijaan minun käy suuresti sääliksi hyviä ystävättäriäni, joita vuosien varrella olen lohduttanut. He ovat kertoneet että mies saattaa jatkuvasti,  jopa neljäkin kertaa päivässä ottaa vaimon painon puheeksi, vaikka on saanut kauniin ja ihanan vaimon ja se ylipaino on luokkaa 5-10 kg. Mihin he kuvittelevat tällä pääsevänsä? Parempaan parisuhteeseen? Että vaimo tekee vihdoinkin asialle jotain, kun tarpeeksi kauan saa kuulla sitä v***a? Menkää mielenhäiriöön. Ei ihmistä haukkumalla motivoida, vaan kannustamalla ja tukemalla. 

Vierailija
345/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset

Ylipaino

Tupakka

Tatuoinnit

Alkoholi

Vierailija
346/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsitäänkö täällä lapsimorsianta?

Vierailija
347/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän ylipainoasian ihmettelyyn haluaisin miehille kertoa, että suuri osa suomalaisista perheenäideistä ja parisuhteessa olevista on ylipainoisia, koska heidän on käytännössä pakko käyttää ehkäisypillereitä. Eikä tarvitse vastata sitä ainaista "pitää syödä vähemmän kuin kuluttaa -juttua". Nuorena ei pääse yhteiskunnan kustannuksella sterilisaatioon, vaikka kuinka haluaisi. Maksakaa se sterilointi tai käyttäkää kondomia, niin ei tarvitse aina ääneen ihmetellä ja pyöritellä silmiään, että mikä sitä laiskaa ja läskiä ämmää vaivaa.

Voi olla että hormonipillerit ja muut turvottavatkin. Mutta katsokaa perjantaina Prismassa näiden naisten ostoskärryihin. Kyllä siellä on jotain muuta mikä turvottaa kuin pillerit. Vähän sama kun syytetään geenejä ylipainosta, kyllä ne samat "pillerigeenit" löytyvät sieltä Prisman ostoskärrystä. Sori suorat sanat mutta kun sen olen omin silmin nähnyt.

Nuorena ei pääse sterilaatioon yhteiskunnan varoilla (!!). Miksi kaikki pitäisi tulla yhteiskunnan kustantamana?

En väittänyt, että pitäisi tulla yhteiskunnan varoista. Mutta "kun ei ole rahaa, niin ei ole rahaa, vaikka olis kuinka ison talon poika". Olet nähnyt perheenäidin ostoskärryyn ja siitä päätellyt, että hän myös sen safkan syö? Minäpä olen nähnyt naisia, jotka eivät ole muuttaneet ruokailu- tai liikuntatottumuksiaan millään lailla ja painoa tulee vähintään kilo, kaksi vuodessa lisää jatkuvasti. Kymmenen avioliittovuoden jälkeen ovatkin jo aika lailla eri kuosissa kuin häissään ja saavat joka suupalaa ottaessaan kuunnella miehensä vinoilua. Kuten sanoin, hormonivalmisteet vaikuttavat mielihaluihin, ruokahaluun ja myös sitä kautta siihen, mitä siellä ostoskärryssä on.

Sori okei vähän olin raju ilmaisussani. Mutta miksi oi miksi te naiset syötte niitä hormoneita jostain riparitytöstä eläkekahveille asti? Oletko muuten AIVAN varma ettei nämä naiset ole todellakaan muuttaneet mitään ruokailujuttujaan vuosien varrella? Moni huijaa itseään, muita ja jopa ravintoterapeuttejaan väittämällä syöneensä vain salaatteja mutta lihovat. Jos todellakin syö kevysti mutta lihoo, olisi pakko mennä erikoislääkärille ja pistää lääkitykset uusiksi ja jättää ne hormonit. Pakko löytää muita keinoja. Liikuntaa tulisi jopa lisätä koska ikääntyessä aineenvaihdunta laskee. Täytyy vaan löytää mieleinen laji.

Meillä duunissa ainakin moni keski-ikäinen suree painonsa takia, silti syö päivittäin makeisia duunissakin sekä illalla epäterveellistä menee lisää. Puhutaan että tarvis tehdä jotain mutta kynnys siihen on jotenkin kamalan korkea.

Tää on kyllä paras palsta mitä netti tarjoaa. :) Monet naurut olen saanut. Tähänkin ketjuun olen itsekin kommentoinut vaikka olen nainen, että sikäli olen myös väärässä ketjussa :)

Mutta miettikää, otsikossa kysytään 40+ miehiltä mikä mättää meissä naisissa ja tää menee ämmien keskeiseksi läski ja hormoonipilleri tappeluksi :)

Olet harvinaisen oikeassa siinä, että osa menee ohi otsikon. Ajattelin vain, että täältä nyt näyttäisi tavoittavan noita ylipainosta huomauttelevia miehiä. Asia ei ole minulle henkilökohtainen, koska kukaan miehistäni ei ole koskaan sanonut mitään ikävää ulkonäöstäni koskaan, vaikka olen ihan tavallinen veikkausarvonnan virallisen valvojan näköinen tyyppi, jota ei kadulla kukaan tunnistaisi. Sen sijaan minun käy suuresti sääliksi hyviä ystävättäriäni, joita vuosien varrella olen lohduttanut. He ovat kertoneet että mies saattaa jatkuvasti,  jopa neljäkin kertaa päivässä ottaa vaimon painon puheeksi, vaikka on saanut kauniin ja ihanan vaimon ja se ylipaino on luokkaa 5-10 kg. Mihin he kuvittelevat tällä pääsevänsä? Parempaan parisuhteeseen? Että vaimo tekee vihdoinkin asialle jotain, kun tarpeeksi kauan saa kuulla sitä v***a? Menkää mielenhäiriöön. Ei ihmistä haukkumalla motivoida, vaan kannustamalla ja tukemalla. 

Kamalia tällaiset miehet! Heitä on. Koko liitto on kuollut ja molemmat oirehtivat tahoillaan erilailla. Vaimo hakee lohtua suklaasta ja mies viinasta, ja kitisee vaimon kiloista. Ja vaimo kitisee miehen juomisesta. Kummatkin kärsivät. Ei tuossa voi kun suositella eroa.

Vierailija
348/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalia tällaiset miehet! Heitä on. Koko liitto on kuollut ja molemmat oirehtivat tahoillaan erilailla. Vaimo hakee lohtua suklaasta ja mies viinasta, ja kitisee vaimon kiloista. Ja vaimo kitisee miehen juomisesta. Kummatkin kärsivät. Ei tuossa voi kun suositella eroa.

Jos edes ajatuksen tasolla arvostelee kumppaninsa ulkonäköä, on parempi erota. Tällöin on asettunut (muelessään) toisen yläpuolelle, kärsii narsismista.

Kukaan ei halua eikä ketään kiinnosta hukata elämäänsä toisen mielyttämiseen ulkoisesti. Miksi ihmeessä, on niin paljon muutakin kuin parisuhde tai kumppanuus.

Vierailija
349/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MT-ongelmat ja lihavuus ehkä pahimmat turnoffit. Liittyvät myös toisiinsa. Mielialalääkkeet yhdistettynä alkoholiin turvottavat niin että harjaantunut huomaa jo kaukaa mistä kyse.

M45

Haista vittu. :D Melkoista yleistämistä. Mielialalääkkeet ja alkoholi ei kaikille tuota tee.

Vierailija
350/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman ikäinen katkera yh äiti roikkutisseillä.

Uusin tyttöystäväni on kaunis 19v italialainen tyttö.

Olen ammatiltani lentokapteeni ja parhaat panot olen saanut japanissa.

Nautin elän kauneudesta:)

Olet varmaan myös jykeväleukainen alushousu-malli joka hallitsee ainakin seitsemän itsepuolustuslajia vaivattomasti. Elämäsi aikana olet kesyttänyt 2 leijonaa, yhden karhun ja Vladimir Putin on paras ystäväsi. Ei sovi myöskään unohtaa, että vanhenet kuin viini. Ti Amo, ah!

t: katkera ihailijasi yh-mamma

Käyn salilla 6 krt viikossa ja en pakota tyttöjä seuraani.

lomilla lentelen tyttöjen kanssa esim balille:)

Lentokapteeni, my ass. Sellaista lentokapteenia ei olekaan, joka ei Japania ja Balia osaa isolla kirjoittaa. Tai sitten kerrot heti, millä yhtiöllä työskentelet että osaamme välttää sen. Yh-äiti kirjoitetaan myös väliviivalla, jos et yh-mamman mallista osannut ottaa opiksesi.

Ei se ole sinulta pois jos tytöt tykkää vanhemmista miehistä:)

Toi on Hopis, vanha palstahullu. Sen tunnistaa kirjoitustaidottomuudesta ja hymiöistä, jotka kiinni tekstissä. Ei lentokapteenia nähnytkään ja kansakoulukin jäi kesken.

Irmeli sinäkö siellä ?

Hopis vanha kamusi täällä..kaipaan pillu.hikesi hajua ja selluliittiperseesi puristelua..

Ooh irmeli...m.una kovettuu...:)

Vierailija
351/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi Filippiineiltä saa 20-25 vuotiaan neidon vaimoksi, ei tarvii katsoa ikääntyneitä vanhoja ämmiä

Vierailija
352/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkia syövä yh-äiti joka lihonut pari kiloa vuodessa viimeiset 20 vuotta

Vierailija
353/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yngwie Malmsteen kirjoitti:

onneksi Filippiineiltä saa 20-25 vuotiaan neidon vaimoksi, ei tarvii katsoa ikääntyneitä vanhoja ämmiä

Sekin hyvä puoli että vaikka valittavat ja kiroavat alimpaan helvettiin niin ei sitä ymmärrä koska eivät osaa suomea.

Vierailija
354/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin ehkä näin 40v naisena 20v poikasen panokaveriksi.

Sääli että kaikki ikäiseni kauniit miehet ottavat nuoren tytön..

En vain saa henkistä yhteyttä siihen 20v hen.

Vanhat impotentit miehet ja peräkammarinpojat KIITOS EI

vaikka porkkana p..luun ennemmin

Vierailija
355/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino

Lapsia monen eri miehen kanssa ( yksi lapsi on vielä ok, vaikka ennemmin lapseton)

Alkoholismi/huumeet

Talousvaikeuksissa oleva, on siis riippuvainen toisen tuloista eli olisiko

Pahat/vaaralliset mt ongelmat kuten skitsofrenia (on vaarallinen itselleen ja muille)

Vierailija
356/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli nainen on vihervasemmistolainen, suvakkki tai/ja femakkko, eli täysin ilman aivoja ja ymmärrystä oleva olio.

Ehdoton no go, en nykyisin suostu keskustelemaan tuollaisten kanssa edes viittä minuuttia, koska tulen pahoinvoivaksi siitä vastenmielisyydestä mitä nuo huokuvat.

Vierailija
357/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli nainen on vihervasemmistolainen, suvakkki tai/ja femakkko, eli täysin ilman aivoja ja ymmärrystä oleva olio.

Ehdoton no go, en nykyisin suostu keskustelemaan tuollaisten kanssa edes viittä minuuttia, koska tulen pahoinvoivaksi siitä vastenmielisyydestä mitä nuo huokuvat.

Linda täällä hei vaan moi!

Otan juuri Irakilaiselta miesystävältäni himokkaasti s..uihin.

Mulla on D-kuppi , tiukka p..llu , punaiset kiharat hiukset.

Maistuis varmaan sullekin

Vierailija
358/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisin ehkä näin 40v naisena 20v poikasen panokaveriksi.

Sääli että kaikki ikäiseni kauniit miehet ottavat nuoren tytön..

En vain saa henkistä yhteyttä siihen 20v hen.

Vanhat impotentit miehet ja peräkammarinpojat KIITOS EI

vaikka porkkana p..luun ennemmin

Ei se oo mun syy että kauniit naiset piirittää...

Tommoiset katkerat vanhat akat vois alkaa vaikka säälipanna v..maisia

Vierailija
359/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielisyys sekä anteeksi kun olen olemassa asenne, epäsiisteys, itsekeskeisyys. 

Vierailija
360/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin +40v naiset ovat kovinkaan kiinnostavia, tietysti sama pätee myös miehiin, kyllä silti aina joskus näkee kaupungilla muutamia hyvin säilyneitä yksilöitä, mutta ei ne koskaan Tinderissä vastaan tule :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi