Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 40-vuotiaat miehet, mikä teille on ehdoton turn off naisessa?

Vierailija
07.03.2018 |

Minkälainen on ”ei jatkoon”-tyyppinen nainen?

Kommentit (655)

Vierailija
301/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komisario Palmu kirjoitti:

Tähän ylipainoasian ihmettelyyn haluaisin miehille kertoa, että suuri osa suomalaisista perheenäideistä ja parisuhteessa olevista on ylipainoisia, koska heidän on käytännössä pakko käyttää ehkäisypillereitä. Eikä tarvitse vastata sitä ainaista "pitää syödä vähemmän kuin kuluttaa -juttua". Nuorena ei pääse yhteiskunnan kustannuksella sterilisaatioon, vaikka kuinka haluaisi. Maksakaa se sterilointi tai käyttäkää kondomia, niin ei tarvitse aina ääneen ihmetellä ja pyöritellä silmiään, että mikä sitä laiskaa ja läskiä ämmää vaivaa.

Amerikkalaiset tutkijat pyysivät ottamaan yhteyttä käyttämistäsi tutkimusmenetelmistä, jotta he tietävät missä heidän johtopäätökset meni vikaan.

"tutkimus osoittaa, että huoli e-pillerien käytöstä aiheutuvasta painonnoususta näyttää perustuvat enemmän fiktioon kuin faktaan”, kertoo tutkija Judy Cameron."

Kukaan ei ole sen sijaan todistannut sitä vääräksi, että kannattaa syödä vähemmän ja liikkua enemmän.

Vierailija
302/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman ikäinen katkera yh äiti roikkutisseillä.

Uusin tyttöystäväni on kaunis 19v italialainen tyttö.

Olen ammatiltani lentokapteeni ja parhaat panot olen saanut japanissa.

Nautin elän kauneudesta:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Överit tekoripset ja -kynnet,jatkuva puhelimen vilkuilu, jalkojen välistä rehottava karvamätäs, kokouimapuku, tupakointi, omasta vartalosta valittaminen, "paremman näköisten" julkea arvostelu.

Vierailija
304/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kaipaili vähemmän ulkonäkökeskeistä kriteeristöä:

-Elämä on niin kamalan vaikeeta -asenne.

-Epärehellinen itseään ja/tai läheisiään kohtaan isossa mittakaavassa.

-Pelkuri. Pelkuri ei saa olla, jos haluaa olla aidosti rehellinen.

-Omia mielipiteitä, näkemyksiä tai rajoja ei löydy.

-Määräilevä jääräpää.

-Nalkuttaja. 

-Manipuloiva.

-Kyvyttömyys antaa anteeksi.

-Impulsiivinen ja harkintakyvytön.

-Tunteensa piilottava ja epäherkkä.

Tämän kirjoittaja taitaa olla itse täydellinen :)

Ei varmasti ole täydellinen, eihän kukaan ole. Mutta onhan tuo kuitenkin jo täysin ymmärrettävä listaus näin naisenkin näkökannalta. En haluaisi tuollaisia ominaisuuksia omaavaa miestäkään. 

Minä taas ajattelen, että tuollaisia piirteitä on enemmän tai vähemmän aika monessa. Kyllä myönnän itse olevani ajoittain esim. harkintakyvytön, impulsiivinen, pitkävihainen jne. Kukapa ei olisi? Jos joku väittää, ettei tällaisia ominaisuuksia ole itsessä ollenkaan, on niitä todennäköisesti suuri määrä.

Vierailija
305/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa näistä:

- läski

- tyhmät jutut

- räikeästi värjätyt hiukset

- alkoholi ja mielenterveysongelmat, tupakointi

- hössöttäminen lemmikkieläimestään

- "kumman kaa" -tyyli so. isopissis

- vähävaraisuus ja muutenkin huono sosiaalinen status

... noin lämmitelyksi ainakin nuo

t. Mies 55

Minulla on kaikki nuo..lisäksi olen 25v..isot tissit, pitkät vaaleat hiukset ja tykkään panna

Vierailija
306/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että näyttää yli 25 vuotiaalta.

Itse näytän George Glooneylta ikää 59 v

Joo ja sitten heräsit ja päästit kissulin ulos, kun se niin kovin oven edessä nau'uskeli 😗

Vierailija
307/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ja niistä puhuminen

Vierailija
308/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tewmies kirjoitti:

Tähän ylipainoasian ihmettelyyn haluaisin miehille kertoa, että suuri osa suomalaisista perheenäideistä ja parisuhteessa olevista on ylipainoisia, koska heidän on käytännössä pakko käyttää ehkäisypillereitä. Eikä tarvitse vastata sitä ainaista "pitää syödä vähemmän kuin kuluttaa -juttua". Nuorena ei pääse yhteiskunnan kustannuksella sterilisaatioon, vaikka kuinka haluaisi. Maksakaa se sterilointi tai käyttäkää kondomia, niin ei tarvitse aina ääneen ihmetellä ja pyöritellä silmiään, että mikä sitä laiskaa ja läskiä ämmää vaivaa.

Amerikkalaiset tutkijat pyysivät ottamaan yhteyttä käyttämistäsi tutkimusmenetelmistä, jotta he tietävät missä heidän johtopäätökset meni vikaan.

"tutkimus osoittaa, että huoli e-pillerien käytöstä aiheutuvasta painonnoususta näyttää perustuvat enemmän fiktioon kuin faktaan”, kertoo tutkija Judy Cameron."

Kukaan ei ole sen sijaan todistannut sitä vääräksi, että kannattaa syödä vähemmän ja liikkua enemmän.

Sen verran on ikää ja elämänkokemusta, että olen realisti elämän todellisten mahdollisuuksien suhteen. Toki kannattaa treenata salilla pari tuntia päivässä, jos mies hoitaa sillä aikaa kodin ja lapset. Ilman muuta, kannatan! Kaikki kunnia tieteelliselle tutkimukselle, jos se ei ole esim. lääkeyhtiön rahoittamaa. Katsokaa ajan kanssa ympärillenne, miten ne normaalit ja laihat tytöt ja naiset alkavat pulskistua ja painoa alkaa kertyä heidän aloitettuaan pillerit - nykyään vielä huomattavasti nuorempana kuin minun nuoruudessani oli tapana. Lisäävät joillakin ruokahalua tai aiheuttavat jopa masennusta ja usein seksi ei kiinnosta enää kuten ennen. Moni vanhempi nainen katuu myöhemmin, että antoi vieläpä huonon seksin takia vartalonsa lösähtää miehen tarpeiden, raskauden pelon ja perherauhan takia. Eniten minua säälittävät nuoret tytöt, jotka eivät yhdistä mielialan laskua siihen, että alottivat pillerit, vaikka ennen sitä ei ollut mitään masennusoireita. Joka elää, se näkee.

Vierailija
309/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan myös jykeväleukainen alushousu-malli joka hallitsee ainakin seitsemän itsepuolustuslajia vaivattomasti. Elämäsi aikana olet kesyttänyt 2 leijonaa, yhden karhun ja Vladimir Putin on paras ystäväsi. Ei sovi myöskään unohtaa, että vanhenet kuin viini. Ti Amo, ah!

t: katkera ihailijasi yh-mamma

Vierailija
310/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa näistä:

- läski

- tyhmät jutut

- räikeästi värjätyt hiukset

- alkoholi ja mielenterveysongelmat, tupakointi

- hössöttäminen lemmikkieläimestään

- "kumman kaa" -tyyli so. isopissis

- vähävaraisuus ja muutenkin huono sosiaalinen status

... noin lämmitelyksi ainakin nuo

t. Mies 55

Minulla on kaikki nuo..lisäksi olen 25v..isot tissit, pitkät vaaleat hiukset ja tykkään panna

Niin ja pointti oli? Ajattelitko että ikäsi ja isot roikku-utareesi jotenkin pelastaisi tilanteen?

Vierailija
311/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40+ nainen ja tähän on pakko kommentoida.

Voi olla että hormonipillerit ja muut turvottavatkin. Mutta katsokaa perjantaina Prismassa näiden naisten ostoskärryihin. Kyllä siellä on jotain muuta mikä turvottaa kuin pillerit. Vähän sama kun syytetään geenejä ylipainosta, kyllä ne samat "pillerigeenit" löytyvät sieltä Prisman ostoskärrystä. Sori suorat sanat mutta kun sen olen omin silmin nähnyt.

Nuorena ei pääse sterilaatioon yhteiskunnan varoilla (!!). Miksi kaikki pitäisi tulla yhteiskunnan kustantamana?

Vierailija
312/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomia turn-offeja:

-Suonensisäisten huumeiden käyttö

-Alkoholismi

-Vihamielinen, kylmä ja tunteeton asenne

-Vakavat mt-ongelmat, joiden kanssa vaikea elää

-Seksuaalinen haluttomuus ja jatkuva kieltäytyminen läheisyydestä.

-Muut vakavat elämänhallinnan puutteet, joita ei ole yllä mainittu.

Tietysti hyvä olisi, jos nainen olisi samaa ikäluokkaa kuin minä, max. 10 vuotta nuorempi tai vanhempi kuin itse olen.

Sen kummempia asioita en katsoisi voivani edellyttää keneltäkään naiselta. Jos nainen kiinnostuu linusta, olen itse helposti rakastuvaa tyyppiä, olen ollut ihastunut hyvin erilaisiin naisiin

Vierailija
313/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa sattumalta tavattu ihanuus: Epäsiisti, homssuinen olemus, hoitamattomat hiukset ja pitkiä jouhikarvoja kasvoissa. Pöhöttönyt, löysä vartalo, joka on verhottu epämääräiseen oloasuun. Viinaanmenevä luonne, joka polttaa ketjussa tupakkaa ja kehuu olevansa luonnonkaunis, koska ei meikkaa. Jätin tarjouksen väliin.

Vierailija
314/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan myös jykeväleukainen alushousu-malli joka hallitsee ainakin seitsemän itsepuolustuslajia vaivattomasti. Elämäsi aikana olet kesyttänyt 2 leijonaa, yhden karhun ja Vladimir Putin on paras ystäväsi. Ei sovi myöskään unohtaa, että vanhenet kuin viini. Ti Amo, ah!

t: katkera ihailijasi yh-mamma

Käyn salilla 6 krt viikossa ja en pakota tyttöjä seuraani.

lomilla lentelen tyttöjen kanssa esim balille:)

Vierailija
315/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hampparit, kokis, karkit ja sipsit -geeni kirjoitti:

Olen 40+ nainen ja tähän on pakko kommentoida.

Voi olla että hormonipillerit ja muut turvottavatkin. Mutta katsokaa perjantaina Prismassa näiden naisten ostoskärryihin. Kyllä siellä on jotain muuta mikä turvottaa kuin pillerit. Vähän sama kun syytetään geenejä ylipainosta, kyllä ne samat "pillerigeenit" löytyvät sieltä Prisman ostoskärrystä. Sori suorat sanat mutta kun sen olen omin silmin nähnyt.

Nuorena ei pääse sterilaatioon yhteiskunnan varoilla (!!). Miksi kaikki pitäisi tulla yhteiskunnan kustantamana?

En väittänyt, että pitäisi tulla yhteiskunnan varoista. Mutta "kun ei ole rahaa, niin ei ole rahaa, vaikka olis kuinka ison talon poika". Olet nähnyt perheenäidin ostoskärryyn ja siitä päätellyt, että hän myös sen safkan syö? Minäpä olen nähnyt naisia, jotka eivät ole muuttaneet ruokailu- tai liikuntatottumuksiaan millään lailla ja painoa tulee vähintään kilo, kaksi vuodessa lisää jatkuvasti. Kymmenen avioliittovuoden jälkeen ovatkin jo aika lailla eri kuosissa kuin häissään ja saavat joka suupalaa ottaessaan kuunnella miehensä vinoilua. Kuten sanoin, hormonivalmisteet vaikuttavat mielihaluihin, ruokahaluun ja myös sitä kautta siihen, mitä siellä ostoskärryssä on.

Vierailija
316/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 40 vuoden ikä.

ylipaino ja lapset

näitä komppaan, ja rap musiikin kuuntelu sekä suuri tyhmyys sekä ateismi

Vierailija
317/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patsilli kirjoitti:

Överit tekoripset ja -kynnet,jatkuva puhelimen vilkuilu, jalkojen välistä rehottava karvamätäs, kokouimapuku, tupakointi, omasta vartalosta valittaminen, "paremman näköisten" julkea arvostelu.

Kokouimapuku? Tämä on kyllä melko yllättävä. Ei ole noita muita mainittuja taakkanani, mutta uintitreeneissä ei kyllä oikein bikinit pysy matkassa.

Mutta eihän sille sitten mitään voi jos kokouikkari kertakaikkiaan on ylitsepääsemätön asia. 

Vierailija
318/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti kaikille riittää ottajia kun katselee pariskuntia prismassa.....:D

Vierailija
319/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedetyt takahampaat ja haiseva hengitys. ”Räväkkä” sävy hiuksissa. Liioittellut tekoripset. Vatsamakkarat. Amistausta. Lapsia eri miehille. 90-luvulle jumittunut ajatusmaailma.

Vierailija
320/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen ulkonäön pitää jollakin lailla silmää miellyttää, mutta jokaisella miehellä on oma makunsa, mahdotonta yleistää, että pitää olla pitkä tai lyhyt tukka tms. Ehkä se yleisolemus ratkaisee enempi.

Sen sanon näin yhden päättyneen avioliiton ja muutaman muun pitkähkön suhteen perusteella, että kyllä täytyy pariskunnalla olla jotakin samoja harrastuksia, elämäntapaa ja kiinnostuksen kohteita. Itse oon esimerkiksi intohimoinen urheilija ja koiraihminen. Ei tähän voisi tulla naista, joka pelkää tai inhoaa koiria tai joka ei itse harrastaisi mitään liikuntaa, kun mulla vapaa-aika menee pitkälti nytkin lenkkipolulla ja ladulla ja salilla. Ei tulis mitään. Sama koskee lapsia. Jos toisella on ja toisella ei, niin harvoin mitään hyvää seuraa. Lapsettomien on melko mahdotonta sopeutua tai ymmärtää vanhemmuutta ja lapsiperheen elämään. Yleensä siinä juniorit joutuu eniten sitten kärsimään. Sekin olisi hyvä, jos uskonnosta ja politiikasta olisi ajatukset suurin piirtein samansuuntaiset. Kyllä mun olisi vaikea viehättyä naisesta, joka vaikka politiikassa olisi aivan eri aaltopituudella kuin minä.

Että sellaisia turn-offeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme