Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 40-vuotiaat miehet, mikä teille on ehdoton turn off naisessa?

Vierailija
07.03.2018 |

Minkälainen on ”ei jatkoon”-tyyppinen nainen?

Kommentit (655)

Vierailija
241/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori ja kaunis alle 25 v muttei sellanen joka haluaa perheen koska itellä lapset jo maailmalla.

ja sellanen että ei liikaa ole pätemässä eli mieluiten matala kuin korkea koulutus ja aika hiljainen sais olla paitsi sängyssä.

hyvä ruuan laittaja ja tykkää siivota. ei köyhä. vähän kavereita, vapaa-ajat viihtyy kotona.

datanomi, 48 vuotta

Eli nää on sulle turn-offeja? Ok.

Vierailija
242/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yli 35v ikä.

Alle 10v lapset.

Vahvasti eri näkemys nuorten kasvattamisesta, jos meinaa musta stepdaddyä niille.

Työttömyys, jos ne lapset on jo yli ton 10v.

Tähän vielä lihoaminen ja ailahteleva luonne sekä huono itsetunto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% näistä on naisten kirjoittamia. Täällä ei todellakaan ole noin paljoa +40 miehiä.

Vierailija
244/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein pahin turn off on laaja-alainen negatiivisuus ja katkeruus. Se kun nainen ei ole tyytyväinen ulkonäköönsä, asuntoonsa, asuinpaikkaansa, koulutukseensa, työhönsä, työkavereihinsa, palkkaansa, sukulaisiinsa, ystäviinsä, exiinsä, vaatteisiinsa, autoonsa jne. ja valittaa kaikesta koko ajan. Silloin tietää itse kuuluvansa myös tuolle valitettavien asioiden listalle. Positiivisesti ja rennosti huonostikin oleviin asioihin suhtautuva nainen vie jalat alta oli minkä näköinen tai ikäinen tahansa.

Amen. Mitäpä tähän enää lisäämään.

Vierailija
245/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ranskalaisin viivoin:

- Ei harrasta liikuntaa

- Ei harrasta mitään

- Ei pidä itsestään huolta

- Jatkuva somettaminen

- Liika töiden tekeminen

- Ei ole kiinnostunut kodin rakentamisesta eikä sisustamisesta

- Ei osaa laittaa ruokaa

- Ei ole aloitteellinen seksin suhteen

Entä jos on niin persaukinen et ei oo varaa harrastaa mitään? 

Onko silloinkin ei jatkoon?

Entä mies joka on mammanpoika, elää sukulaisten rahoilla ja ehostaa itseään enemmän kuin se toinen osapuoli?

Vierailija
246/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe naisia jotka eivät ulkonäöllisesti kiinnosta, eli siinä tuli se 1. turn off. Tämän jälkeen alkaa se karsivien tekijöiden kartoitus. Tupakka palaa, ei jatkoon. Moukkamaiset tavat ja karkea kieli, ei jatkoon. Työttömyys, matala koulutustaso ja heikko talous, ei jatkoon. Useampi alaikäinen lapsi, ehkä yksi vielä menettelisi. Mielenterveysongelmat, ei jatkoon. Alkoholin liikakäyttö eli siis juo aina juopuakseen, ei jatkoon. Sohvaperunamaisuus ja yleinen liikkumattomuus, epäsiisteys ja - hygieenisyys, ei jatkoon.

Tässä siis karkea listaus. Näiden tekijöiden ilmentyessä en osoita lainkaan kiinnostusta. Miksi tyytyisin yhtään huonompaan?

Mies 47, korkeastikoulutettu.

Vierailija
247/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90% näistä on naisten kirjoittamia. Täällä ei todellakaan ole noin paljoa +40 miehiä.

Kyllä minä ainakin olen:D

Ja miksi ei olisi? Näytä tilastot, muussa tapauksessa puhut paskaa.

Vierailija
248/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakointi ja erityisesti pitkällisen tupakoinnin tuoma röökimummonn ääni. 

Vierailija
249/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein pahin turn off on laaja-alainen negatiivisuus ja katkeruus. Se kun nainen ei ole tyytyväinen ulkonäköönsä, asuntoonsa, asuinpaikkaansa, koulutukseensa, työhönsä, työkavereihinsa, palkkaansa, sukulaisiinsa, ystäviinsä, exiinsä, vaatteisiinsa, autoonsa jne. ja valittaa kaikesta koko ajan. Silloin tietää itse kuuluvansa myös tuolle valitettavien asioiden listalle. Positiivisesti ja rennosti huonostikin oleviin asioihin suhtautuva nainen vie jalat alta oli minkä näköinen tai ikäinen tahansa.

Amen. Mitäpä tähän enää lisäämään.

"

Sellanen nainen kenen päässä liikkuu enimmäkseen kaikkea negatiivista.

Sitten ihmettelee miksi mies ei osaa keskustella, kun ei vastaile näihin muita haukkuviin huomautuksiin. Sitäkö se keskustelu taito on..."  Lisäsin tuolta aiemmasta viestistä.

Kaikki tämä paljastuu vasta sitten, kun on sitouduttu. Monella onkin sitoutuminen ensimäisenä ehtona, että mitään edes voisi olla.  Nainen (suomalainen) on erityisen hyvä peittämään nämä hienot ominaisuutensa, ainut näkyvä merkki on tuo vaatimus sitoutumiseen.

Anna lompakkosi minulle, niin kerron millainen sika olet. Ajatuksena miehen lannistaminen kaikilla mahdollisilla vallankäytön keinoilla, seksi ei ole niistä heikoimpia vaan vahva ase.

Vierailija
250/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet hiukset. En itsekään ymmärrä, mikä siinä on. Voi olla vaikka kuinka kaunis nainen, mutta jos on lyhyet hiukset, niin en syty. M41

Sama täällä! Minulla ei ikinä ole ollut lyhythiuksista naisystävää. Aina vähintään hiukset hartioille. Minäkään en tiedä, mistä tämä johtuu. Harmi, kun niin monet kauniit naiset leikkaavat hiuksensa lyhyiksi viimeistään nelikymppisenä.

Olen itse lyhyttukkainen nainen, siis käyn säännöllisesti kampaajalla eikä väri ole mikään epäluonnollinen. Olen nyt 40+ ja tukka on aina ollut lyhyt. Meikkaan, urheilen ja pidän huolta kaikin tavoin itsestäni ja naamataulustani :) Kuulostaa kateellisen jupinalta, mutta monelle suomalaiselle naiselle ei sovi pitkä tukka, jos se on sellainen hiirenhäntä. Mutta jos miehet sellaisen naisen haluavat niin minkä minä sille voin :)  Fiksuja ja kivoja miehiä on silti riittänyt minullekin :) Ymmärrän toisaalta tuon lyhyttukkaisuuskammon, sillä itselläni on parta/viiksikammo. En halua parrakasta miestä, en en ja vielä kerran en. Vaikka olisi miten muotoiltu viimeisen päälle mutta eiei.

Mulle sopii lyhyt- tai pitkätukkainen mies, kunhan se tukka hoidetaan eli käydään parturissa säännöllisesti. Pitkätukkaisia miehiä etenkin nuorempana olikin muutama, oltiin varmaan hassu pari kun itselläni oli sellainen Annie Lennox -tukka ja miehellä kunnon hevitukka. Eli ainakaan tällaisille hevimiehille lyhyttukkaisuuteni ei ollut ongelma.

Mutta on hyvä että kaikille riittää ottajia, niin parrakkaille kuin lyhyttukkaisillekin :)

Vierailija
251/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen nainen, joka kirjoittaa miehille tarkoitettuun ketjuun on turnoffi. Ei malta pitää leipäläpeään kiinni edes netissä oikeaan aikaan. Millainen lienee yhdessä asuessa?

Vierailija
252/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen selvästi näyttää jo +40-vuotiaalta niin eihän se kovin paljoa kyllä kiihota tai aiheuta viisarissa värinää.

Entäpä jos yllättäen sokeutuisit, etkä näkisikään, näyttääkö nainen vuoteessasi "+40-vuotiaalta"? Entäpä jos viisarisi värinän olisi tultava jostain ihan muista asioista kuin tästä? Löytäisitkö mitään kiihottavia juttuja vai olisitko impotentti? Jos uskot, että näitä juttuja olisi kuitenkin olemassa, miksi et antaisi niille mahdollisuutta värisyttää viisariasi jo nyt?

Kysyy nainen, jolle yksi hemmetin iso turn-off miehessä on tylsä mielikuvituksettomuus ja fakkiutuminen omiin luutuneisiin ajatuksiin kun voisi sen sijaan elää elämää jossa suunnilleen vain taivas on rajana (vaikka naisen mielipidettä tämä ketju ei toki käsittele, sori ohiksesta :)  )

Vierailija
253/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori ja kaunis alle 25 v muttei sellanen joka haluaa perheen koska itellä lapset jo maailmalla.

ja sellanen että ei liikaa ole pätemässä eli mieluiten matala kuin korkea koulutus ja aika hiljainen sais olla paitsi sängyssä.

hyvä ruuan laittaja ja tykkää siivota. ei köyhä. vähän kavereita, vapaa-ajat viihtyy kotona.

datanomi, 48 vuotta

Annan yläpeukut vaikka olen 45v nainen :) sillä ymmärrän listasi.

Itselläni olisi vähän samantapainen lista, siis koskien miehiä. Tosin ikä mielellään omaa tasoa, mutta miehen pitää olla kunnostaan ja ulkonäöstään huolta pitänyt. Ei mikään pappaantunut läski, koska itsekin olen huolta kunnostani pitänyt.

Vierailija
254/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet hiukset. En itsekään ymmärrä, mikä siinä on. Voi olla vaikka kuinka kaunis nainen, mutta jos on lyhyet hiukset, niin en syty. M41

Sama täällä! Minulla ei ikinä ole ollut lyhythiuksista naisystävää. Aina vähintään hiukset hartioille. Minäkään en tiedä, mistä tämä johtuu. Harmi, kun niin monet kauniit naiset leikkaavat hiuksensa lyhyiksi viimeistään nelikymppisenä.

Olen itse lyhyttukkainen nainen, siis käyn säännöllisesti kampaajalla eikä väri ole mikään epäluonnollinen. Olen nyt 40+ ja tukka on aina ollut lyhyt. Meikkaan, urheilen ja pidän huolta kaikin tavoin itsestäni ja naamataulustani :) Kuulostaa kateellisen jupinalta, mutta monelle suomalaiselle naiselle ei sovi pitkä tukka, jos se on sellainen hiirenhäntä. Mutta jos miehet sellaisen naisen haluavat niin minkä minä sille voin :)  Fiksuja ja kivoja miehiä on silti riittänyt minullekin :) Ymmärrän toisaalta tuon lyhyttukkaisuuskammon, sillä itselläni on parta/viiksikammo. En halua parrakasta miestä, en en ja vielä kerran en. Vaikka olisi miten muotoiltu viimeisen päälle mutta eiei.

Mulle sopii lyhyt- tai pitkätukkainen mies, kunhan se tukka hoidetaan eli käydään parturissa säännöllisesti. Pitkätukkaisia miehiä etenkin nuorempana olikin muutama, oltiin varmaan hassu pari kun itselläni oli sellainen Annie Lennox -tukka ja miehellä kunnon hevitukka. Eli ainakaan tällaisille hevimiehille lyhyttukkaisuuteni ei ollut ongelma.

Mutta on hyvä että kaikille riittää ottajia, niin parrakkaille kuin lyhyttukkaisillekin :)

Minä voin suoraan myöntää, että olen kyllä jopa kateellinen leijonanharjaisille siskoilleni näin lyhyttukkaisena. :) Mutta yhtään pidempänä tukkani on juuri tuollainen hiirenhäntä, se näyttää vielä pahemmalta kuin tämä sentään malliin leikattu ohut tukkani. En voi mitään, etten ole saanut perinnöksi paksua upeaa kuontaloa, mutta tämän kanssa elellä porskutellaan. :) Takuulla lyhyt hiusmalli vie ulottuviltani joukon miehiä, mutta onneksi on olemassa toinen joukko miehiä, jotka sitten arvostavat muita asioita (en sano että kummankaan tai muidenkaan joukkojen preferenssit ovat toistaan huonompia).

Minulla oli muuten aiemmin aivan sama periaate, ettei parrakasta miestä minulle ikinä. No, sitten vaan tuli partasuu ja huispaisi lirutukalta jalat alta ja tässä sitä ollaan... ;) 

Vierailija
255/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta asenne. Työttömyys johon ei yritetä hakea ratkaisua. Loismainen köyhyys, sossupuheet. Sivistymättömyys, aikoinaan on käyty peruskoulu, ehkä oltu hetki amiksessa sitten jääty makaamaan, yöks. En tajuu miksi ei voi hankkia ammattia ja lukea vähän. Typeryys ja laiskuus, siinäpä ne yleisimmät

no ehkäpä juuri sairaudet, ylitsepääsemäättömöät ongelmat, vaikkapa rahojen loppuminen esti opiskelun ammattiin. Voin sanoa että nää ihmiset joita halveksit on niin kovassa liemessä keitettyjä,. ettet pärjäisi heidän matkassa minuttiakaan. He on käynet läpi sellaisia suunnattomia vaikeuksia, joista sinun kaltaiset eivät osaa edes nähdä painajaisia. Vaikkapa lapsuuden rajut taumatisoivat kokemukset, jotka purkautuu vasta juuri siinä iässä kun on se paras aika hankkia ammatti. Eipä onnistukaan. Juuri sinunkaltaisten asenne on mulle taas se suurin turn off. Mitään oikeita asioita ei olla taisteltu elämässä läpi. Isä ja äiti on kaiken valmiiksi pedanneet ,sitten sitä luullaan olevansa maailman herraa...totuus on että olet kovan paikan tullen vellihousu ja et pärjäisi näille halveksimillesi ihmisille ollenkaan mies vastaan mies.

Vaikka nainenhan sä oot...

Vierailija
256/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille 40+ papparaisille tiedoksi: on tosi iso turn off nuorelle naiselle, jos kuulee miehen mummottelevan OMANIKÄISTÄÄN naista. Se antaa kuvan vähän raasusta huonoitsetuntoisesta ikäkriisimiehestä, joka on enemmän nolo kuin seksikäs. Näihin törmää aina aika ajoin tosielämässä ja ovat itse olemukseltaan usein kaikkea muuta kuin nuorekkaita.

N25

Vierailija
257/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

omalista kirjoitti:

- elämäntavoista johtuva ylipaino

- olemus luokkaa likaiset verkkarit, tatskoja ja Kouvolahiustyyli

- haussa taloudellinen pelastaja

- huonosti kasvatetut lapset

- jännämiesexä pyörii kuvioissa

- matkailija-herkuttelija

- juntti, rasisti, tms

- "räväkkä", "sanon mitä ajattelen" = WT

- koulutuksen tai uran korostaminen

- panoja, pettämisiä riittää taustalla

- "miehen pitää viedä" + nainen itse käyttäytyy miesmäisesti. Vain todella feminiininen nainen herättää halun viedä ja suojella

Voi vittu... kuvailit justa mun vaimon. Vain toi pettämimen (tietääkseni) puuttuu.

Missä sinä olit kun vaimosi kasvatti lapsianne?

Kuka sanoi että heillä on yhteisiä lapsia?

Ohis

Vierailija
258/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehisyys niin ulkonäössä kuin käyttäytymisessä

Tämä sulkee pois lähes kaikki suominaiset.

Vierailija
259/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mt-ongelmat, lemmikit

Vierailija
260/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kysymys on naisille:

Täälläkin on vaikka kuinka moni mies sanonut, että nainen ei saa näyttää yli 30-vuotiaalta, tai peräti ei saa edes olla yli 30-vuotias. Minkä takia yli 40-vuotiaalle miehelle pitäisi olla noin paljon nuorempi nainen? Yli 40-vuotiaskaan mies ei ole enää mitään priima tavaraa. Itse asiassa kaukana siitä.

Jotkut nuoremmat naisethan ottaa noita rupsu-ukkoja itselleen... herää vain kysymys että MIKSI? Miksi nämä naiset haluavat antaa miehille vapauden olla pinnallisia ja arvottaa naista vain pelkän ulkonäön ja iän perusteella? Mitä nainen siitä hyvästä saa? Rahaako, valtaa... mitä?

Moni nuori nainen omaa huonon itsetunnon ja silloin ei ole millään muulla väliä, kunhan saa huomiota. Monelle on todella tärkeää saada huomiota vastakkaiselta sukupuolelta, muuten tulee hyvin herkästi olo, että on ruma, vastenmielinen ym. Kyllä sitä iän myötä järki tulee mukaan kuvioihin. Ja nuoremmat pojat ovat useimmiten todella keskenkasvuisia ikäisekseen.

Ja nuoria tyttöjä jahtaavat +35v. miehetkö sitten muka ovat henkisesti jotenkin kypsiä?? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi