Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 40-vuotiaat miehet, mikä teille on ehdoton turn off naisessa?

Vierailija
07.03.2018 |

Minkälainen on ”ei jatkoon”-tyyppinen nainen?

Kommentit (655)

Vierailija
221/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virheettömän kaunis ja nuori, paras olisi juuri 18 vuotta täyttänyt mutta ei sellainen, joka luulee liikaa itsestään.

Äitini sanoin: naisen pitää olla vaatimaton. Hyvä ammatti ja omat tulot pitää olla, elättäjäksi en ala.

Enkä kuuntele sekuntiakaan vittuilua iästäni. Olen pian 52 vuotta mutta näytän max 34-vuotiaalta.

hmmm niin mitäköhän muuta ajattelit nuoren naisen vanhasta miehestä haluavan kuin elättäjää/sugardadya? Jos olet vielä kauhea kitupiikki niin totta kai valinta on nuori mies.

T. Nuori nainen

Vierailija
222/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ylipaino on yleinen turn off koska painoa on vaikea arvioida. Sama juttu kuin edellä: monelle tulee sanasta "ylipainoinen" mieleen 150-kiloinen sohvaperuna joka pukeutuu mustiin trikootelttoihin. Ylipainoiseksi he eivät siis laske ihmisiä jotka ovat isoja vaikkeivät sairaalloisen isoja, pukeutuvat kivasti, liikkuvat ja laittautuvat.

Oma lukunsa ovat tietysti nämä joiden mielestä jokainen jonka bmi on yli 22 ovat jäätäviä läskejä. En tajua, kuka nainen näin ajattelevan miehen haluaisi, tuskin sellainen suhtautuu vanhenemiseenkaan tai sairastumiseen kovin inhimillisesti. 

Tämä! Olen kokoluokkaa 170/97, mutta pukeudun hyvin, meikkaan ja minulla on nätit hiukset. Paino on kertynyt tasaisesti joten näytän aika sopusuhtaiselta. Harrastan myös liikuntaa ja rasvan alla on myös lihasta. Olen kokoa 48-50, mutta tämä tulee ihmisille aina järkytyksenä, useimmat ovat varmoja siitä että olen kokoa 42, korkeintaan 44. Painokseni on arvioitu n.80kg, eli melkein 20kg todellista vähemmän. Siihen ei voi kyllä olla muuta syytä kuin että moni ajattelee harvakseltaan vastaan tulevien 130kg tai yli painavien ihmisten olevan "satakiloisia". 80-kiloiset taas ovat niitä joilla ylipaino näkyy mutta jotka eivät kuitenkaan ole lylleröitä, siispä minunkin täytyy painaa suunnilleen sen verran.

Miehiltä kiinnostusta tulee ihan riittävästi, jos ja kun ylipaino jonkun karkoittaa se ei ole mikään ongelma.

Erikoista, sillä mulla on oikeastaan ihan päinvastaista kokemusta ja olen juurikin kokoa 42/44. Muutuin nimittäin täysin näkymättömäksi kun paino nousi 80 kiloon ja tietenkin miesten huomio väheni jo kilojen karttuessa. Mutta tosiaan juuri tuo mainitsemasi paino ja vaatekoko oli se kun minua ei enää "ollut" olemassa. 

Muutenkin ihmetyttää nuo mainitsemasi päivittelyt painostasi ja/tai käyttämiesi vaatteiden kokolapuista. Missä ihmeessä ja etenkin kuka tuollaisia kyselee ja ottaa puheeksi kenenkään painon? Siis muuten kuin lääkäri tai vaatemyyjä työnsä puolesta.

Ja juu, harrastan liikuntaa ja ulkoilua päivittäin eli en ole mikään lyllerö sohvaperuna mutta kyllä ylipaino minussa näkyy ja karkottaa vastakkaisen sukupuolen kokonaan.

162/81

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kysymys on naisille:

Täälläkin on vaikka kuinka moni mies sanonut, että nainen ei saa näyttää yli 30-vuotiaalta, tai peräti ei saa edes olla yli 30-vuotias. Minkä takia yli 40-vuotiaalle miehelle pitäisi olla noin paljon nuorempi nainen? Yli 40-vuotiaskaan mies ei ole enää mitään priima tavaraa. Itse asiassa kaukana siitä.

Jotkut nuoremmat naisethan ottaa noita rupsu-ukkoja itselleen... herää vain kysymys että MIKSI? Miksi nämä naiset haluavat antaa miehille vapauden olla pinnallisia ja arvottaa naista vain pelkän ulkonäön ja iän perusteella? Mitä nainen siitä hyvästä saa? Rahaako, valtaa... mitä?

Moni nuori nainen omaa huonon itsetunnon ja silloin ei ole millään muulla väliä, kunhan saa huomiota. Monelle on todella tärkeää saada huomiota vastakkaiselta sukupuolelta, muuten tulee hyvin herkästi olo, että on ruma, vastenmielinen ym. Kyllä sitä iän myötä järki tulee mukaan kuvioihin. Ja nuoremmat pojat ovat useimmiten todella keskenkasvuisia ikäisekseen.

Vierailija
224/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ja kilot

Vierailija
225/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen on ”ei jatkoon”-tyyppinen nainen?

Ei kiinnosta asenne. Työttömyys johon ei yritetä hakea ratkaisua. Loismainen köyhyys, sossupuheet. Sivistymättömyys, aikoinaan on käyty peruskoulu, ehkä oltu hetki amiksessa sitten jääty makaamaan, yöks. En tajuu miksi ei voi hankkia ammattia ja lukea vähän. Typeryys ja laiskuus, siinäpä ne yleisimmät

Vierailija
226/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeruus, piikikkyys, ilkeämielisyys ja pahantahtoisuus.

Monet pienemmät viat tuppaavat paranemaan itsellään, kun elämä sujuu mukavasti. Nuo ei.

Vierailija
227/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

omalista kirjoitti:

- elämäntavoista johtuva ylipaino

- olemus luokkaa likaiset verkkarit, tatskoja ja Kouvolahiustyyli

- haussa taloudellinen pelastaja

- huonosti kasvatetut lapset

- jännämiesexä pyörii kuvioissa

- matkailija-herkuttelija

- juntti, rasisti, tms

- "räväkkä", "sanon mitä ajattelen" = WT

- koulutuksen tai uran korostaminen

- panoja, pettämisiä riittää taustalla

- "miehen pitää viedä" + nainen itse käyttäytyy miesmäisesti. Vain todella feminiininen nainen herättää halun viedä ja suojella

Voi vittu... kuvailit justa mun vaimon. Vain toi pettämimen (tietääkseni) puuttuu.

Ihan pakko kysyä, oletko yhä edelleen tyytyväinen sydämesi valittuun? Jos olisit nyt sinkku, valitsisitko yhä vaimosi vai kiertäisitkö kaukaa?

Vierailija
228/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona asuvat lapset, ylipaino, mustasukkaisuus ja feminismi tulivat heti mieleen

Vierailija
229/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ettei nainen anna käydä strippibaareissa tai ihastella muuten vaan naiskauneutta

Vierailija
230/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on usein mainittu tupakointi ja tatuoinnit turn-offina. Itse olen saanut parasta pesää tupakoivalta ja tatuoidulta naiselta. Tosin nainen oli vähän yli parikymppinen, timmi ja kaunis. Ei ehkä enää nelikymppisenä ole, mutta eipä se haitannut, kun oli yhden yön juttu.

Vierailija
231/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakointi ja tatuoinnit

Vierailija
232/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 43v urheileva, hoikka, pitkähiuksinen ja koulutettu nainen. Olen hyvän geeniperimän takia rypytön ja minua luullaan yleensä 28-32v ikähaarukkaan. Usein kysytään papereita.

Onko oikeesti niin että ryppyinen ja rupsahtanut 30v on parempi kuin sileä ja kiinteä 40v? Kai miehet tajuatte että ikä ei ole aina kauneuden tae, moni parikymppinen voi olla rupsahtaneempi kuin urheileva nelikymppinen. En nyt ole sinkkumarkkinoilla mutta ihmettelen vaan. Tiedän jopa upeavartaloisia ja kauniita viisikymppisiä jotka hakkaa mennen tullen kolmekymppiset tavikset.

Ikä on vain numeroita ja 30-50v voi olla vaikea arvioida ikää ulkonäön perusteella koska elämäntavat ym.

Todellisuudessa kuvailemiasia vanhempia naisia on todella harvassa tai sitten ne vaan sulautuu n:30v massaan.

Vierailija
233/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kysymys on naisille:

Täälläkin on vaikka kuinka moni mies sanonut, että nainen ei saa näyttää yli 30-vuotiaalta, tai peräti ei saa edes olla yli 30-vuotias. Minkä takia yli 40-vuotiaalle miehelle pitäisi olla noin paljon nuorempi nainen? Yli 40-vuotiaskaan mies ei ole enää mitään priima tavaraa. Itse asiassa kaukana siitä.

Jotkut nuoremmat naisethan ottaa noita rupsu-ukkoja itselleen... herää vain kysymys että MIKSI? Miksi nämä naiset haluavat antaa miehille vapauden olla pinnallisia ja arvottaa naista vain pelkän ulkonäön ja iän perusteella? Mitä nainen siitä hyvästä saa? Rahaako, valtaa... mitä?

Moni nuori nainen omaa huonon itsetunnon ja silloin ei ole millään muulla väliä, kunhan saa huomiota. Monelle on todella tärkeää saada huomiota vastakkaiselta sukupuolelta, muuten tulee hyvin herkästi olo, että on ruma, vastenmielinen ym. Kyllä sitä iän myötä järki tulee mukaan kuvioihin. Ja nuoremmat pojat ovat useimmiten todella keskenkasvuisia ikäisekseen.

Voin kertoa. Seurustelin nuorempana itseäni vanhemman miehen kanssa, joka oli erittäin komea. 190 cm pitkä harteikas viikinki. Aika pian ongelmaksi tuli se, että hänen naiskäsityksensä oli hyvin vanhanaikainen. Hänen kavereilleen ei saanut kertoa, että olin opiskellut yliopistossa, koska se olisi olisi ollut ylpeitä.

Seksi oli huonoa, koska hän oli niin varma, että tiesi, mistä nainen pitää. Ei hän kuunnellut minua, koska mitäs niistä naisten puheista. Jätin hänet 1.5 vuodrn jälkeen. Myöhemmin minulla on ollut kokemuksia myös itseäni nuoremmista miehistä, joiden kanssa seksi on ehdottomasti parempaa kuin vanhojen miesten kanssa. Syy on mielestäni se, että kommunikointi pelaa myös sängyssä.

Vierailija
234/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 35v ikä.

Alle 10v lapset.

Vahvasti eri näkemys nuorten kasvattamisesta, jos meinaa musta stepdaddyä niille.

Työttömyys, jos ne lapset on jo yli ton 10v.

Vierailija
235/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä että joillekin mt-ongelma on kynnyskysymys. Minulla on ahdistuneisuushäiriö, mutta hyvän hoidon takia se ei vaikuta elämääni haitallisesti juurikaan. Pikemminkin asian kanssa kipuilu on tehnyt minusta avarakatseinemman, suvaitsevainen ja lempeämmän ihmisen.

Toki en itsekään lähtisi sellaisen miehen kelkkaan, joka haluaisi minut tämän asian takia lempata. Parempi on, että vakka löytää kantensa niin hyvässä kuin pahassa.

Kyse onkin siitä että kaikki suominaiset järjestää oman elämänsä, yhä uudelleen ja uudelleen sellaiseksi että tarvitsevat mielenterveyspalveluita. Tämä ei tarkoita että kaikki mielenterveyspalveluita tarvitsevat, olisivat itse aiheuttaneet tilansa.  Eikä myöskään sitä pienempää osaa naisista jotka eivät ole tehneet omaa oloaan sietämättömäksi, ne on yleensä onnelliseti naimisissa tai muuten pitkässä parisuhteessa. 

Kun nainen tekee jääräpäisesti, koska hänellä on oikeus, oman elämänsä sellaiseksi että on pahaolla, niin syyllinen löytyy aina siitä läheltä. Yleensä se on mies.

Siksi yli 40v nainen , ainakin jos ei ole hoono soomi, niin on menettänyt sen ainoan etunsa.  Pelkällä huonolla luonteella, ei markkinoilla pärjää.

Vierailija
236/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä että joillekin mt-ongelma on kynnyskysymys. Minulla on ahdistuneisuushäiriö, mutta hyvän hoidon takia se ei vaikuta elämääni haitallisesti juurikaan. Pikemminkin asian kanssa kipuilu on tehnyt minusta avarakatseinemman, suvaitsevainen ja lempeämmän ihmisen.

Toki en itsekään lähtisi sellaisen miehen kelkkaan, joka haluaisi minut tämän asian takia lempata. Parempi on, että vakka löytää kantensa niin hyvässä kuin pahassa.

Kyse onkin siitä että kaikki suominaiset järjestää oman elämänsä, yhä uudelleen ja uudelleen sellaiseksi että tarvitsevat mielenterveyspalveluita. Tämä ei tarkoita että kaikki mielenterveyspalveluita tarvitsevat, olisivat itse aiheuttaneet tilansa.  Eikä myöskään sitä pienempää osaa naisista jotka eivät ole tehneet omaa oloaan sietämättömäksi, ne on yleensä onnelliseti naimisissa tai muuten pitkässä parisuhteessa. 

Kun nainen tekee jääräpäisesti, koska hänellä on oikeus, oman elämänsä sellaiseksi että on pahaolla, niin syyllinen löytyy aina siitä läheltä. Yleensä se on mies.

Siksi yli 40v nainen , ainakin jos ei ole hoono soomi, niin on menettänyt sen ainoan etunsa.  Pelkällä huonolla luonteella, ei markkinoilla pärjää.

Millä tavalla ihminen järjestää elämänsä sellaiseksi, että tarvitsee mt-palveluita. En ole tarvinnut, mutta kysyn uteliaisuudesta.

Vierailija
237/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet on elämän suola kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peli on niin sanotusti pelattu, kun viimeinen eräpäivä iskee munapussiin. Ei ole mitään yksittäisiä turn off asioita, koska naisilla on omat erilaiset vikansa ja osa miehistä saattaa jopa pitää näistä vioista. Ikäisesi miehet, jotka haluavat perheen, hankkivat nuoremman naisen. Monet vapaat ikäisesi miehet ovat jo kyllästyneet dettaillun ja tuntevat myös seurustelusuhteiden huonot puolet, eivätkä enää halua parisuhteeseen. Toki on epätoivoisia ja läheisriippuvaisia tarjolla, mutta heissä on luultavasti jotain vikaa. Menestyvät panomiehet haluavat nuorempia.

Kannattaa hommata joku toyboy tai katsella 55 vuotiaita miehia, joita alkaa pelottaa, että he kuolevat yksin. 55 vuotiaat miehet tosin eivät sitten ole kasvaneet missään feminazi kulttuurissa, eli tässä voi tulla kulttuuri erot vastaan. Jos taas kultturi erot eivät pelota, kannattaa harkita elintasopakolaista. Tavallisilla pakolaisilla saattaa olla jotain traumoja ja käytöshäiriöitä. Elintasopakolaisesta saa seuraa noin 3 vuodeksi, mutta kun passi on kädessä, voi olla että joudut taas etsimään uutta pölkkyä pesään. Onnea matkaan.

Tämä on tämän ketjun tähänastisista kommenteista mielestäni paras ja pelasti päiväni. Olen viisikymppinen nainen. Tässä kommentissa mielestäni tiivistyy se, mikä miehissä on parasta; suoruus ja rehellisyys reilussa hengessä. Tästä syystä minulla on aina ollut paljon miehiä elämässäni, sekä ystäviä että rakastettuja. Jälkimmäisiä toki vain yksi kerrallaan. Näin se on siskot hyvät, mitä mies yllä kirjoittaa. Itsekin parikymppisenä tanssiravintolassa tavallaan säälin Hervannasta tulleita nelikymppisiä yh-äitejä, jotka yrittivät laittautua naistenhuoneessa. Ei toivoakaan heillä, jos minun ikäluokkani oli tarjolla. Jokaisella on aikansa enkä ole vuosikymmeneen käynyt enää missään löytääkseni miesseuraa. Vanhempien miesten kanssa (ne 55v, joihin kirjoittaja viittaa) viihdyin nelikymppisenä. Hyvät välit on kaikkiin edelleen. Nyt on menossa se elintasopakolainen, koska mielenterveysongelmat ovat liian suuri riski ja yleensä hoitamattomana pahenevat kenellä tahansa. Sen verran täytyy korjata, ettei sitä passia saa kolmessa vuodessa, kyllä siihen 4-5 v. menee. Onneksi tuli aikanaan vapaana elettyä elämää. Nyt ei tarvitse katua eikä olla katkera miehille heidän esim. suorista sanoistaan. Ainoa, mikä näyttää pysyvän sukupolvesta toiseen on miesten ulkonäkökeskeisyys valinnassa. Toivoisi, että edes joku kuvailisi "ei jatkoon" -luonteenpiirteitä muutenkin kuin "vittumainen". Oma menestykseni on perustunut siihen, etten nalkuta, vaikka en olekaan kliseisesti sanoen nyrkin ja hellan välissä. Ei miehet pitemmän päälle jaksa ainaista "talking back" -meininkiä. Yhdet puheet. Ja muille elintasopakolaisen ottaneille sanoisin, että älkää sitten ryhtykö salasuhteisiin, jos olette ottanut etelän miehen tai muslimin. Pettämisellä voi olla aina traagiset seuraukset, mutta näiden kanssa se on varmaa.

Okei.... tässä kommentissa puolestaan tiivistyy se, miksi ikäisesi mummot ovat pelottavia.

Vierailija
238/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoranainen lihavuus (tähän liittyy sopivasti syömis- ja liikkumistapojen epäterveellisyys), ei kauheasti inspiroi jos suurinpiirteinen saman pituinen ja lyhyempi nainen on minua selvästi painavampi. Flegmaattisuus/yleinen passiivisuus tyyliin ei jaksa, ei viitsi, syvästi (ja äänekkäästi) katkeroitunut jostakin aikaisemman elämän vaiheesta tai muuten vaan perusäkäinen luonne, mikä ilmenee esimerkiksi jatkuvana valittamisena. Täällä on useampi todennut tupakoinnin ja kyllä se olisi minullakin aikamoinen turn-off.

Tuskin ovat mitään ylitsepääsemättömiä vaikeuksia nämä, moneen voi nainen itsekin vaikuttaa ja nämä liittyvät yleisesti sosiaalisten suhteiden sujumiseen.  Osa näistä osuu nykyiseen vaimoon, kyse on siis ajan kuluessa tapahtuneista muutoksista, joten periaatteessa kaiken kanssa voi kuitenkin elää. Kokonaisuus yleensä ratkaisee.  

Vierailija
239/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeruus, piikikkyys, ilkeämielisyys ja pahantahtoisuus.

Monet pienemmät viat tuppaavat paranemaan itsellään, kun elämä sujuu mukavasti. Nuo ei.

Kyllä parantumattomia ovat myös ikuinen kateus, "kaikilla muilla on paremin" mutta keinoja, joilla sen saisi ei saa käyttää.

Ja tuolla aiemminkin sanottu,  oikeus harrastaa seksiä kenen kanssa haluaa ja koska haluaa.  Myös siitä seuraava vastuun puute, tekemiset ei tosiaankaan kuulu kenellekään muulle.

Siinä ne ainekset, joista saa rakennettua itselleen elämän jota ei voi sietää.

Vierailija
240/655 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

omalista kirjoitti:

- elämäntavoista johtuva ylipaino

- olemus luokkaa likaiset verkkarit, tatskoja ja Kouvolahiustyyli

- haussa taloudellinen pelastaja

- huonosti kasvatetut lapset

- jännämiesexä pyörii kuvioissa

- matkailija-herkuttelija

- juntti, rasisti, tms

- "räväkkä", "sanon mitä ajattelen" = WT

- koulutuksen tai uran korostaminen

- panoja, pettämisiä riittää taustalla

- "miehen pitää viedä" + nainen itse käyttäytyy miesmäisesti. Vain todella feminiininen nainen herättää halun viedä ja suojella

Voi vittu... kuvailit justa mun vaimon. Vain toi pettämimen (tietääkseni) puuttuu.

Missä sinä olit kun vaimosi kasvatti lapsianne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi