Olethan huomenna aamulla lähdössä töihin?
Varmistin vain, ettei palstalle jää vetelehtijöitä!
Palstan on paras olla tyhjä huomenna klo 8!
Kommentit (22)
En ole.
Ei ole ammattia. Ei työtä.
Ja muihin asioihin mennyt jo vuosia aika vaikka yritin ja niin on voimatkin ehtyneet. :(
No en tod mene töihin. Mulla on vp, käännän kylkeä klo 8, kun mies lähtee töihin ja jatkan unia.
Mikäs ihme deadline se aamukasi on?
Juu en lähde; talvilomailen sen minkä köyhä voi: jos ei kylpylään tai kaupunkilomalle pääse,
kiskon ihan ilmaista autuaan unta koko loppukevään tarpeisiin.
Niin että... miksi muuten tällaisia kyselet?
Keittelen kotona kahvia ja katselen ikkunasta pakkaspäivää hyvän aamupalan kera.
Kyllä aloitan päivän 6.30. Toimiston viimeiset lusmut saapuu paikalle vasta kolme tuntia myöhemmin. Itse olen siinä vaiheessa jo siirtymässä lounaalle.
Huomennakin vapaapäivä ja vasta torstaina iltavuoroon. Vetelehdin juuri täällä huomenna kello kahdeksan jälkeen.
En mene. Influenssa. Saikulla. Olen nukkunut pitkin päivää ja todennäköisesti huomenna aamu kasilta, joten en ole täällä sillon...
En. Ihanaa, että olen työtön. Tämä työttömäksi jääminen on parasta mitä minulle on tapahtunut vuosiin. Pääsin paskasta työstäni eikä lähipiirikään paheksu kun en itse irtisanonut itseäni.
Olen viime aikoina miettinyt, että miten jotkut jaksaa olla koko päivän töissä.
Ah, tää vapaus on ihanaa.
Onneksi olen lomautettuna. 8 tuntia ulkona ei ole herkkua näin kylmässä. En aio herätä ennen puoltapäivää.
No mä oon flunssas..