Kommentit (4)

Vierailija

Eksäni petti mua kaikki 22v mikä oltiin yhdessä. Sitten sain tarpeekseni ja panin suhteen poikki. Nykyinen mieheni todella rehellinen ja luotettava😘

Hyvää kannattaa odottaa

Meillä ilmeni, että vaimo oli haaveillut exästään koko yhdessäoloajamme 16 vuotta. Koitin unohtaa, antaa anteeksi. Paskat. Vasta kun otin eron ja aloin elämään itselleni niin samalla lakkasin ajattelemasta vaimoni minulle kertomia valheita. Unettomuus loppui myös heti, kun akka muutti pois.

Eroa miten kuitenkin vuoden verran, yritin myös ongelmista keskustella, mutta vaimoni mielestä mitään ongelmaa ei edes ole ja minä olen vain sairaan mustasukkainen ja vainoharhainen. Nou Problemos..

Merkkuri

Nuo huonot suhteet vain jäävät alitajuntaan jostain syystä ehkä siksi, että osaisi varoa niitä vastaisuudessa ?
Itse olen tehnyt emäihmissuhdemunauksen kahteen kertaan ja tuo aiheutti sen, että elän lähes erakkona, mutta kuitenkin itsenäistä elämää, johon kukaan ei tule sanomaan, milloin nukun, syön, peseydyn jne.

Vierailija

Luin jutun ja kyyneleet vaan valuu, meillä ei ikinä käyty mitään tapahtumaa läpi, sillä miehen puolelta vastassa oli joko hiljaisuus tai vastaus :en tiedä. Lopulta tämä yhdessä sen kanssa että mies torjui mua seksuaalisesti pitkään yrittämättäkään muuttaa asiaa. Johti siihen että minä olin koko ajan ihan rikki. Ja koska olin erittäin ahdistunut ja muutenkin tuli kaikkee voimia verottavaa lisäksi, olin todella vihainen koko ajan. Ikään kuin suojasin itseni pitämällä miehen loitolla.
Mitä teki mies, kesti 4 kertaa sen kun torjuin seksuaalisesti miehen ja samalla kesti muutaman kk sitä että olin vihainen. Olin myös uupunut sillä 10vuotta siivosin omien lasten ja eläinten sotkujen lisäksi kaikki miehen sotkut. 4vuotta sitten se sentään pesi pyykit ku pääsi samalla useammin röökille(pesutupa). Sitte muutettiin asuntoon mihin piti ostaa pesukone, niin että oon siitä asti pessyt 99% kaikki pyykit.

Kun sitten kaikki summattiin yhteen olin niin turhautunut,pettynyt, uupunut ja siten lopulta vaan vihainen päivittäin.

Että mies sitte lähti salaa pois sillä välin kun itse ulkoilutin koiraa,sulki puhelin liittymänsä, eikä oo 2,5kk kuulunut yhtään mitään, edes lapselleen ei ole soittanut.

Siskolleen on jossain. Vaiheessa ollut yhteydessä ja sanonut tälle että minä olen narsisti!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat