140 kg painoa ja raskaaksi
Haluaisin kovasti saada lapsen. Tänään luin kuitenkin, että ylipainoselle raskaus on riski. Tällöin voi tulla kehitysvammainen lapsi. Ei se minua paljoa haittaa, koska downit ovat Jumalan rakkauden lähettiläitä maailmassa. Mutta voiko ylipainoiselle synnytys olla kivulias? Ikää on jo 35, enkä haluaisi odottaa enää painon putoamista. Eikä paino ole muutenkaan yrityksistä huolimatta tippinut!
Kommentit (69)
Koittakaahan arvoisi av-raati pysyä asiassa! Vaikka aihe on vakava, niin ei ole syytä piikitellä tai laskea luikuria! Ap tuskin on kovin onnellinen ihminen muutenkaan.
Ikää 35 vuotta, painoa 140 kg, diabetes ja kilpirauhasen vajaatoiminta. Raskautuminen aika epätodennäköistä.
50 v voi vielä saada lapsen. Ennen oli vaarallista, mutta ei tänä huippoteknologian aikakaudella enää.
T. Lääkäri
Ap llä oli yksi kysymys. Vastaus on: Voi olla.
Raskausajan diabetes on melkoisen todennäköinen tuolla painolla.
Vierailija kirjoitti:
Ikää 35 vuotta, painoa 140 kg, diabetes ja kilpirauhasen vajaatoiminta. Raskautuminen aika epätodennäköistä.
Kyseessä on lievä diabetes eli kakkos tyypin.
Vierailija kirjoitti:
Raskausajan diabetes on melkoisen todennäköinen tuolla painolla.
Raskaus ajan diabetekseen ei vaikuta naisen eikä miehen paino. Myös laihalla naisella voi olla raskausajan diabetes.
Tuttu on satakiloinen ja hänellä on 3 tervettä lasta ja kolmannen lapsen teki nelikymppisenä. Tuli helposti raskaaksi, raskaudet ja synnytykset meni hyvin. Kaikki lapset ovat hoikkia.
Nuo yrittää pelotella ku ite teki abortit jo 15-vuotaiana eikä voi siks enää saada lapsia!
Tottakai sinulla on oikeus raskautua. Luonto kyllä hoitaa hommat, eli jos ei raskautta kuulu, niin silloin voi painonpudotus auttaa. Raskausajan diabetes voi tosiaan tulla langanlaihallekin. Olipa hurjia kommentteja, älä vain niitä usko ja masennu. Ihan kamalaa tekstiä. Tsemppiä ja onnea peliin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskausajan diabetes on melkoisen todennäköinen tuolla painolla.Raskaus ajan diabetekseen ei vaikuta naisen eikä miehen paino. Myös laihalla naisella voi olla raskausajan diabetes.
Nyt voit kuule hakea lääketieteen Nobelia.
Olen aina ihmetellyt, kuka on niin epätoivoinen, että voi harrastaa seksiä näiden ylilihavien kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Tuttu on satakiloinen ja hänellä on 3 tervettä lasta ja kolmannen lapsen teki nelikymppisenä. Tuli helposti raskaaksi, raskaudet ja synnytykset meni hyvin. Kaikki lapset ovat hoikkia.
100kg on ihan eri asia kuin 140kg...
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt, kuka on niin epätoivoinen, että voi harrastaa seksiä näiden ylilihavien kanssa?
Itsenäni kiinnostaa kyllä enemmän pyöreät muodokkaat naiset, josta on mistä ottaa kiinni! En kiinnostu riisitautisista. Muotoja pitää löytyä. Lisäksi ylipainoiset ovat parempia äitejä, tykkäävät tehdä ihania ruokia kotiin tuleville miehillee. Se on kuule ihanaa tulla raskaan työpöydän jälkeen kotiin syömään ja jälkiruuaksi on pullia! Kyllä minulle kelpaa pullantuoksuiset naiset. En kaipaa mitään laihoja uranaisia, jotka ei halua hoitaa lapsia ja ostaa aina einesruokia tai hesestä! Kyllä kotona leivottu pulla voittaa kotipizzan lättänät pitsat joita tekee littanarintaiset myyjättäret!
PS. itse olen menestyvä mies, mutta en kaipaa naiseni olevan menestyjä! Menestys ei ole naisellista!
Tuttava, 150 kg, teki lapsen turvapaikanhakijan kanssa. Ukko häipyi luvan saatuaan. Nyt on taas yksi lapsi lisää sossun elätettävänä. Voi teitä hyväuskoisia naisia.
Turha miettiä tuleeko raskausajan diabetes, kun H:lla on jo monta vuotta ollut diapeetes.
Vierailija kirjoitti:
Turha miettiä tuleeko raskausajan diabetes, kun H:lla on jo monta vuotta ollut diapeetes.
Siis on ollut kakkotyypin.
Ei ole H vaan joku joka esittää sitä. Oikea ei ikinä sanoisi että "ikää on jo 35" vaan pitää itseään nuorena tyttösenä jolla on vielä ainakin 15 vuotta aikaa hankkia lapsi. Sen suunnitelmiin muistaakseni kuului hankkia eka n. 39-vuotiaana.