Työttömät pitäisi ohjata puhelinmyynti työhön
Puhelinmyyntityö kärsii tekijäpuulasta. Ei ole kiinnostuneita jotka voisivat soitella provikkapalkalla ihmisille ja tyrkyttää erillaisia tarjouksia niin lehdistä kuin pyykinpesukoneistakin. Mitä enemmän myyt, mitä ahkerampi olet ja mitä aktiivisempi olet sitä suurempi on työstä saaatava palkka.
Kommentit (62)
Itse asiassa,55vuotiaana työttömänä naisena toivoisinkin saavani "työ-osoituksen" puhelinmyyntiin. Voisin omalta osaltani saattaa orjafirman konkurssiin nopeasti. Olen hyvä puhumaan paskaa, firman kaatamiseksi. 😊
Vierailija kirjoitti:
Puhelinmyyntityö kärsii tekijäpuulasta. Ei ole kiinnostuneita jotka voisivat soitella provikkapalkalla ihmisille ja tyrkyttää erillaisia tarjouksia niin lehdistä kuin pyykinpesukoneistakin. Mitä enemmän myyt, mitä ahkerampi olet ja mitä aktiivisempi olet sitä suurempi on työstä saaatava palkka.
Aaa.
Saako ne kaikki soittaa sulle?
Joka päivä?
Minä en halua yhtään puhelimyyjää elämääni häiritsemään.
Puhelinmyyjät pitäisi ohjata työttömiksi, olisivat suuremmaksi iloksi ja myöskin hyödyksi meille kaikille.
Ja taas vastaillaan tosissaan. There's a sucker born every minute.
Ottakaapa ihmiset huomioon et osa on buukkareita ym.e buukkarit tuodaan omalle firmalle ja sit sille jolle buukkaamme aikoja niin rahaa. Ja ne saa asiakkaita oikeesti lisää. Et ei kaikki ole turhaa lehtienmyymistä.
myös eroottinen puhelinviihde voisi työllistää monia
Anne44 kirjoitti:
Kuka haluaisi kuunnella työttömän, ylipainoisen 55v rakennusmiehen läähätystä?
huonoidea kirjoitti:
Anne44 kirjoitti:
Kuka haluaisi kuunnella työttömän, ylipainoisen 55v rakennusmiehen läähätystä?
Ehkäpä joku perverssi nainen saattaisi innostua? ja lisäksi homojen keskuudessa on vaikka kuinkapaljon miehiä jotka haluaisivat vähän piristystä iltaan
Vierailija kirjoitti:
0/5
Taas yksi moderaattoreiden avaama ketju, jonka ainoa tarkoitus on morkata työttömiä, tai pikemminkiin saada heidät töihin alle minimipalkan. Kaipa sitä on pakko tehdä mitä pomo käskee.. Sääliksi käy.
Vierailija kirjoitti:
Kuule, kukaan ei halua puhelinhäirikköjen soittoja. Palkka on surkea, myyjät k*settavat asiakkaita ja väkisinmyyvät tuotteita joita kukaan ei oikeasti halua. Itse en todellakaan osta mitään puhelinmyyjältä, en edes puhliittymää.
Minusta tuo pitäisi kieltää kokonaan lailla. Törkeää kotirauhan rikkomista ja linssiin viilaamista.
Myyjät ohjataan kusettamaan niitä asiakkaita. Lapulla on valmis pomon kirjoittama rimpsu, joka sisältää pomon kirjoittamat vastaukset tavanomaisiin kysymyksiin. Tämä pomo kuuntelee puheluita ja noottia tulee jos et ole kiellonkin jälkeen vielä tyrkyttänyt jotain. Inhimillisyydestä saat potkut.
Vierailija kirjoitti:
Olen kokeillut. Lupailivat 1800 euron takuupalkkaa. Tosiasiassa käteen ei jäänyt mitään. Jos sillä pitäisi pelkästään elää, joutuisi todennäköisesti sillan alle asumaan.
Ne työsopimukset tehdään tarkoituksella epäselviksi,luullaan että saadaan palkkaa vaikkei kauppa kävisi.
Koko puhelinmyynti pitäisi kieltää lailla. Mitään hyötyä siitä ei ole kenellekään ja koko ala on pelkkää kusetusta.
Vierailija kirjoitti:
Koko puhelinmyynti pitäisi kieltää lailla. Mitään hyötyä siitä ei ole kenellekään ja koko ala on pelkkää kusetusta.
puhelinyhtiöuden pitäisi tarjota palvelua, jonka mukaan soittaja maksaa 10 centtiä puhelusta. Tämä vähentäisi puhelinhäirintää koska massa-spaammaus puhelinmyynti, ei silloin olisi kannattavaa
Eihän nuo vuosia työttömänä loisineet millään jaksa tehdä tuollaista
Vierailija kirjoitti:
Mihin perustat käsityksen, että on tekijäpulaa?
Olen tehnyt puhelinmyyntityötä noin puoli vuotta elämästäni ja todennut, että siellä pärjääminen ei ole kiinni ahkeruudesta ja aktiivisuudesta. Kovinta tulosta meillä teki tyyppi, joka oli tupakkatauolla varmaan kolmasosan työajasta. Minä raadoin taukoja pitämättä, mietin, miten voisin kehittää itseäni ja myös sain positiivista palautetta pomoilta, mutta alkuaikojen siedettävän menestyksen jälkeen tein surkeaa tulosta. En näe syytä mennä taakaksi enää yhdellekään puhelinmyyntifirmalle.
paljonko allalla työskentelee nyt?
mitä he möisivät?`
lehtien myyjiäkään ei älyttömästi kannatapalkata
Puhelinmyynti on vain laillistettua kotirauhanhäirintää ja pitäisi kieltää kiireesti!
Juu työllistäähän se niitä, ketkä sitten selvittelee niitä vanhusten puhelinmyynti huijauksia sitten muualla.
Suomessa on 2,6 miljoonaa kotitaloutta, joka sisältää myös tuensaajien itsensä kotitaloudet. Työttömiä on kaunisteltujen tilastojen mukaan 230 000 . Meinasit, että kun jokainen työtön alkaa kilauttelemaan aina näihin samoihin kotitalouksiin joka päivä klo 8-20 niin myyntiä syntyy?