Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Taloudessa on plussakortti lähinnä tarjousten takia. Nyt kirjauduin ihan mielenkiinnosta plussa-sivuille katsomaan miten plussia on kertynyt aika ison huonekaluostoksen jälkeen.
Eihän tuosta ota selkoa Erkkikään. Kyllä s-kortti vaan on yksinkertainen ja selkeä.

• ylös 7
  • alas 10

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

kaikki boonus ja plussa järjestelmät on köyhille. laskekaa vaan niitä pennejänne

Vierailija

Osta mieluummin tonnilla Keskon osakkeita ja asioi jatkossa Ässässä. Kesko maksaa sulle jatkossa parikymppiä /vuosi vaikket ostaisi sieltä  enää ikinä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
kaikki boonus ja plussa järjestelmät on köyhille. laskekaa vaan niitä pennejänne

=)

Olen ajatellut että varakkuus takaa edes auttavat oikeinkirjoitustaidot. No, aina ei voi onnistua. Yritä ens kerralla kovemmin.

• ylös 21
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos mä joka tapauksessa asioin ääs-kaupassa, olisin tyhmä jos en ottaisi siitä bonuksia.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Osta mieluummin tonnilla Keskon osakkeita ja asioi jatkossa Ässässä. Kesko maksaa sulle jatkossa parikymppiä /vuosi vaikket ostaisi sieltä  enää ikinä mitään.

Niiden Keskon osakkeiden päällä on varmaan kuitenkin aika epämukava nukkua?

Että miten tämä nyt liittyi mihinkään mitenkään?

Vierailija

Ruoka maksaa noiden bonuksien takia niin paljon .
En omista yhtään korttia, Lidlissä ei kortteja tarvita...paitsi pankkikorttia, sitäkin VÄHÄN!!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos mä joka tapauksessa asioin ääs-kaupassa, olisin tyhmä jos en ottaisi siitä bonuksia.

lähinnä olet köyhä. vain köyhiä kiinnostaa jotkut ihme säästö tarjoukset. mulla on varaa maksaa vähän enenpikin

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ruoka maksaa noiden bonuksien takia niin paljon .
En omista yhtään korttia, Lidlissä ei kortteja tarvita...paitsi pankkikorttia, sitäkin VÄHÄN!!!

Tuskin sentään ihan noin.

En asioi Lidlissä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

lähinnä olet köyhä. vain köyhiä kiinnostaa jotkut ihme säästö tarjoukset. mulla on varaa maksaa vähän enenpikin

Sovitaan näin.

Vierailija

Kaikki bonusjärjestelmät on syvältä. Tajuispa kaikki jättää ottamatta näitä kortteja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Vaatii muuten varmaan kovaa keskittymistä että pystyy kirjoittamaan noin? Tai jonkinlaisen luki-häiriön

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaikki bonusjärjestelmät on syvältä. Tajuispa kaikki jättää ottamatta näitä kortteja.

Kuvitteletko oikeasti että ruoka siitä halpenisi?

Vierailija

Eikös se plussa ole korkeintaa 5%? Eli tuhannen euron ostoksesta saat 50 bonusta. Ja toisesta kaupasta saat saman tuotteen 200 euroa halvemmalla...

Vierailija

Miten niin sekava? Sitten kun sulle on kertynyt bonuksia se näkyy kassapäätteessä joka kysyy: käytetäänkö kertyneet bonusrahat 15e Kyllä Ei. Ei siis todellakaan ole vaikeaa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä nyt oli niin vaikeaa?

Todella sekavat sivut.

Tilillä oli pisteitä, selkeiden eurojen sijaan

Vierailija

Eikös niillä edelleen saa 1000e ostoksesta 5e takas? Vertaa ässään josta saa prosenteja takas. Keskolla tosin enemmän alenuksia kortilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten niin sekava? Sitten kun sulle on kertynyt bonuksia se näkyy kassapäätteessä joka kysyy: käytetäänkö kertyneet bonusrahat 15e Kyllä Ei. Ei siis todellakaan ole vaikeaa. 

Ei multa ole kysytty kertaakaan kassapäätteellä mitään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö sun tulla joka ikiseen keskusteluun trollaamaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kuvitteletko oikeasti että ruoka siitä halpenisi?

Nuo kantisjärjestelmät on erittäin kalliita ja raskaita pyörittää. Kaupan katteet voisivat oikeasti olla pienemmät ilman noita ohjelmia, koska markkinointibidjetti joka revitään katteista, voisi olla huomattavasti pienempi. Kyllä kaupat kilpailisivat asiakkaista ilman bonushimmeleitäkin.

Sivut