Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mitä toivot stalkkaamisella saavuttavasi? Mikä on tavoite?

• ylös 3
  • alas 2

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Stalkkaan yhtä miestä, koska luen hänen luontaistuotejuttunsa :p Muita en stalkkaa.

Vierailija

Stalkkaan yhtä miestä netistä kun se on niin huvittava ja luulee löytävänsä nuoren sporttimimmin vaikka itse 50-v. Katselen kuinka monta vuotta se tekee tuota vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Miksi sinulla on nettiprofiili? Miksi kuljet ulkona jos et halua että kukaan näkee sinua.

Vierailija

Stalkkaan, koska olen pahasti ihastunut, ja jokainen kuva, tieto tai muu häneen liittyvän asian näkeminen, lukeminen ja tunteminen tekevät päivästäni heti paljon paremman.

• ylös 12
  • alas 1
Vierailija

Tosielämän Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Koska olen sairaalloisen utelias. 

Hyvä Ulla!

Vierailija

Enhän stalkkaa kun en ole somessa. Paitsi täällä salaa, mutta täällä ei voi stalkata.

Vierailija

Stalkkaan, koska muiden elämä on paljon mielenkiintoisempa kuin  omani. Jospa tällä stalkkaamisella ja kyyläämisellä oppisin jotain hauskaa muilta.

Vierailija

People are the best show in the world. And you don’t even have to pay for the ticket. Siksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En stalkkaa, koska olen täyspäinen. Stalkkerit ovat hoidon tarpeessa joka ainoa.

Kirjoitat asiaa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kysy itseltäsi senkin stalkkeri!

Vierailija

Määrittele stalkkaaminen. Onko stalkkaamista seurata itseä kiinnostavien ihmisten julkisia somepäivityksiä vaikka useammassakin palvelussa? Mielestäni ei, koska itsehän nämä henkilöt  valitsevat jakaa nämä päivitykset julkisesti. Se olisi mielestäni paheksuttavaa, jos alkaisi hankkia ei-julkisia tietoja jotain kautta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En stalkkaa, koska olen täyspäinen. Stalkkerit ovat hoidon tarpeessa joka ainoa.

Onhan se helppo tuomita jos ei satu harrastamaan stalkkausta itse, kannattaa muistaa että harvoin stalkkaus vahingoittaa ketään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
People are the best show in the world. And you don’t even have to pay for the ticket. Siksi.

No ei se ihan ilmaista ole, yllättävän paljon moni on valmis käyttämään aikaansa ja vaivaa sen eteen. Ehkä jos oma aika ei sitten ole niin kovin arvokasta? Mutta se mikä motivoi ihmistä stalkkaamaan, se on mielenkiintoista.

Vierailija

Seuraan n. 5-10 kiinnostavia mielipiteitä omaavaa ihmistä ja tekemisiään(TYKKÄYKSIÄÄN TAI JAKOJA) some:ssa. Esim. en kehtaisi alkaa seurata twitterissä tällaisia hlöitä, seurata heitä fb:ssa tai mitään tällaista, käyn sitten vaivihkaa "stalkkaamassa" heidän profiilinsa. :D Sitten luen kiinnostavia blogeja, ok sitä ei voi sanoa stalkkaamiseksi, koska blogit on nimenomaan yleisölle suunnattuja. Muutkin stalkkaavat, esim. äitini linkedin-profiilia käyvät jatkuvasti katsomassa hänen vanhat työkaverinsa jostain 20 vuoden takaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Määrittele stalkkaaminen. Onko stalkkaamista seurata itseä kiinnostavien ihmisten julkisia somepäivityksiä vaikka useammassakin palvelussa? Mielestäni ei, koska itsehän nämä henkilöt  valitsevat jakaa nämä päivitykset julkisesti. Se olisi mielestäni paheksuttavaa, jos alkaisi hankkia ei-julkisia tietoja jotain kautta.

Samaa mieltä. Aika moni on stalkkeri :D Itseasiassa olemme kaikki stalkkereita kun seuraamme somessa toisen päivityksiä emmekä vastaa niihin mitään. Toinen ei tiedä oletko lukenut tai nähnyt kuvan. Voi elämän kevät.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi harrastat identiteettivarkauksia?

Sivut