Vierailija

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä jo kuusi vuotta, mutta hänestä on tullut tylsä. En kiihotu hänestä enää, hän ei miellytä esteettistä silmääni, syö jääkaapin tyhjäksi, kuorsaa, piereskelee, pettää. Nyt olen huomannut että olen rakastumassa uuteen lipastooni. Ihailen sitä kokoajan, se osaa olla hiljaa ja miellyttää silmääni. Mietin avioeroa miehestäni. Minusta on tullut objektiseksuaali.

• ylös 7
  • alas 0

Kommentit (6)

Vierailija

Mutta mitä aiot sitten sanoa sille sohvalle, jonka kanssa sulla on ollut jo hyvän aikaa peliä. Vai tulisiko teille polyamorinen liitto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Riippuu suuresti siitä, onko lipasto tummaa mahonkia vai vaaleaa koivua. Kiinnostus mahonkiin voi vaihdella äkistikin, mutta koivu säilyttää suosionsa.

Vierailija

Oletko varma että lipastosi on vakavalla mielellä liikkeellä? Mitä jos se vain pelailee?

Kyllä sinun täytyy päättää tahdotko vakaata elämää aviomiehesi kanssa vai seikkailua lipastosi kanssa.

Vierailija

Lipasto on aina turvallinen vaihtoehto. Eikä koskaan jätä saamatta :) lisäksi mielenterveys ja rahat säästyy pitkällä aikavälillä. Sano miehelle että tuommoista möhömaha pettäjää kukaan halua edes sinä. Rakkaus on todellisuuden tajuamista.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.