Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Aargh

• ylös 3
  • alas 8

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ota koskaan puhelinta mukaan lenkille. Kokeile.

En saa lenkistä niin paljoa irti ilman musiikkia. Tullut joskus kokeiltua, kun akku loppunut kesken. AP

• ylös 6
  • alas 13
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No kai yksi lenkki menee ilman musiikkiakin. Tai tee joku kotijumppa lenkin sijaan.

Ei mene, tarvin raitista ilmaa, siksi menen lenkille. Ihan tunkkainen olo.

Vierailija

Ymmärrän yskän. Itse laitan aina sports trackerin päälle lenkille lähtiessä ja musat päällä koko lenkin ajan.

Jotenkin tuntuisi tosi puutteelliselta lähteä ilman kännykkää kun ei saa dataa eikä musaa.

Vierailija

Ymmärrän! En ole ehkä kymmeneen vuoteen kävellyt oikeastaan minnekään ilman musiikkia. Lähes katastrofi jos akku loppuu kesken matkan :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Kun mä en osaa kävellä jos korviin ei kuulu se rytmi et miten ne jalat menee"

Ei kun askelten tahti hidastuu löntystämiseksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No laula mennessäs, lössykkä.

Vierailija

Jätä puhelin latautumaan ja lähde lenkille kerrankin ILMAN kännyä. Kokeile ihmeessä! Et tiedä mitä ilman olet ollutkaan! Ehkä koet ihmeen!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ihmeen negatiivinen :D "lössykkä" ninim. pessyt tänään 2 koneellista pyykkiä, astiat tiskannut, pyyhkinyt jopa roskakorit tolulla, hellan hellanpesuaineella, tehnyt smoothiebowlin, pyyhkinyt tasot tolulla, tehnyt tomaattijuustomunakkaan, voin kertoa vielä vähän tarkemmin.... . .. ... . .  ...... .. .... . ..... ...Ihanaa puhelin on latautunut, joten pääsen lenkille. Sitten menen saunaan, teen vartalonkuorinnan, ja katson leffan. :D Googletin, mikä on lössykkä, joten joo. :D Miten vaan :D

• ylös 3
  • alas 10
Vierailija

Jätä puhelin latautumaan ja lähde lenkille kerrankin ILMAN kännyä. Kokeile ihmeessä! Et tiedä mitä ilman olet ollutkaan! Ehkä koet ihmeen!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokainen tiedä minkälaista on olla ilman musiikkia. Ihan paskaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ihmeen negatiivinen :D "lössykkä" ninim. pessyt tänään 2 koneellista pyykkiä, astiat tiskannut, pyyhkinyt jopa roskakorit tolulla, hellan hellanpesuaineella, tehnyt smoothiebowlin, pyyhkinyt tasot tolulla, tehnyt tomaattijuustomunakkaan, voin kertoa vielä vähän tarkemmin.... . .. ... . .  ...... .. .... . ..... ...Ihanaa puhelin on latautunut, joten pääsen lenkille. Sitten menen saunaan, teen vartalonkuorinnan, ja katson leffan. :D Googletin, mikä on lössykkä, joten joo. :D Miten vaan :D

Okei, vau, onnea Martha Stewart!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Okei, vau, onnea Martha Stewart!

Kiitos ;) Ei voi enää esim. pestä päiväpeittoa, koska kohta loppuu lämmin vesi.

Vierailija

Joo, jätä puhelin kerrankin kotiin. Saat vielä hyvää lisätreeniä kun pingot karkuun sitä puskasta perääsi lähtevää kommandopipoista miestä ja puhelin on -hups- kotona latautumassa!

Vierailija

Tulevaa varten kannattaa hankkia varavirtalähde. Eivät maksa paljoa ja kulkevat helposti mukana.

Sivut