Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ollaan riidelty monta kertaa asiasta. Mies sanoo että pyyhkii sitten jos hänellä on kakkahätä

• ylös 4
  • alas 10

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Vain, jos mies tekee niin ainiastaan kotonaan, asuu yksin eikä hänellä ei käy koskaan vieraita. Muussa tapauksessa hän on iljettävä kusiruiskuttelija.

• ylös 39
  • alas 0
Vierailija

No lorota sinäkin renkaalle reippaasti vaan. Jos ei auta, niin jätä pieni kakkakikkare;D Siivoat sitten ku tulee uusi hätä.

• ylös 21
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei ole ookoo jättää omia läikkiä seuraavan pyyhittäviks. Jos tosissaan kysyit.

• ylös 25
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No lorota sinäkin renkaalle reippaasti vaan. Jos ei auta, niin jätä pieni kakkakikkare;D Siivoat sitten ku tulee uusi hätä.

Hyi

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En kyllä tiedä yhtäkään miestä, joka ei nosta sitä rengasta ylös kustessaan.
Naiset vois tänkin asian hoitaa valmiiksi ylös. Teillehän siitä renkaan alhaalla olosta enemmän haittaa on.

• ylös 4
  • alas 11
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
mun tuntemani miehet kusee ihan ostuen. problem solved.

kukaan mies ei kuse istuen

• ylös 5
  • alas 23
Vierailija

Onko miehelle vaikeaa istua kuselle pöntölle? Meillä mies tekee niin, koska pyydän. Ei haise virtsa meillä, vaikkei päivittäin pyyhkisikään.

• ylös 11
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko miehelle vaikeaa istua kuselle pöntölle? Meillä mies tekee niin, koska pyydän. Ei haise virtsa meillä, vaikkei päivittäin pyyhkisikään.

Oletko tosissasi? Kai tämä on provo?

• ylös 4
  • alas 16
Vierailija

Minun miehellä on sen verran pitkä penis, että se roikkuu siellä renkaan sisäpuolella, ei tule roiskeita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei ole provo. Totta kai mieskin voi istua. Onko sinusta outoa, jos ei lorota seisoen?

Aina matkoilla se pysäyttää auton ja käy kusella ja minä ojennan kosteuspyyhkeen sen jälkeen.

Meillä ei tässä ongelmaa, mutta sulle vissiin olisi. Miehen siis pitäisi ihan miehisyyden vuoksi kusta seisoen pönttöön ja sama kai, mihin osuisi???

• ylös 11
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei ole provo. Totta kai mieskin voi istua. Onko sinusta outoa, jos ei lorota seisoen?

Aina matkoilla se pysäyttää auton ja käy kusella ja minä ojennan kosteuspyyhkeen sen jälkeen.

Meillä ei tässä ongelmaa, mutta sulle vissiin olisi. Miehen siis pitäisi ihan miehisyyden vuoksi kusta seisoen pönttöön ja sama kai, mihin osuisi???

Miehesi varmaan nuolee vessanpöntönkin jos käsket.

• ylös 3
  • alas 14
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

.
Miehesi varmaan nuolee vessanpöntönkin jos käsket.

On sulla hutera tuo miehuus, voi hyvän tähden. Mitä jos irrottaisit koko vehkeen ja kehystät sen seinälle. Ei tarvitse hetkeäkään miettiä, kuka se mies on. Näkee sieltä seinältä muutkin.

• ylös 13
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vain, jos mies tekee niin ainiastaan kotonaan, asuu yksin eikä hänellä ei käy koskaan vieraita. Muussa tapauksessa hän on iljettävä kusiruiskuttelija.

Hän on iljettävä kusiruiskuttelija siinäkin tapauksessa, että elää erakkona.

Ap, jätä se sika tai kosta, pyyhi hanurisi miehen kasvopyyhkeeseen. Äläkä pese hänen pyykkejään.

Vierailija

Mä vaihtaisin miestä. Tuollaisen kanssa on takuulla muitakin ongelmia. Pojatkin on siistimpiä..

Sivut