Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rasvaimukokemuksia?

Vierailija
16.04.2006 |

Suunnittelen rasvaimuun menoa joskus vuoden sisällä. Sitä ennen koitan tietysti laihduttaa mitä voin, mutta nämä viimeiset eivät vain tunnu laihduttamalla lähtevän.

Onko palstalla ketään joka olisi käynyt rasvaimussa ja osaisi vastata kysymyksiin:

- mistä kohdista sinulta poistettiin rasvaa? Kuinka paljon?

- olitko kipeä operaation jälkeen?

- oletko ollut lopputulokseen tyytyväinen?

- oletko lihonut rasvaimun jälkeen ja onko tulos silti pysynyt tasaisena?

- pystytkö suosittelemaan lääkäriä?

- menisitkö uudelleen, jos voisit tehdä päätöksen uudestaan?

Asiallisia vastauksia kiitos! En ole mikään laiska muodoton valas, joka ei viitsi liikkua, vaan erittäin liikunnallinen ihminen, joka olen " aina" syönyt järkevästi. Rasvaa vain tuppaa kertymään joihinkin ongelmapaikkoihin, ja olen mielestäni ansainnut sen, että voin viimeinkin lakata olemasta tyytymätön kroppaani.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ennen hieroja ja minulla kävi asiakkaana rasvaimussa käynyt..ihminen. häneltä poistettiin silloin tällöin tietyistä paikoista rasvaa ja sen alueen kyllä tunsi selvästi käsissään. ei sitä silmällä olisi huomannut.

Vierailija
2/3 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä on tosi huonosti tällaista omaan kokemukseen perustuvaa - plastiikkakirurgit kyllä mainostavat palveluitansa, mutta olisi kiva kuulla ihan oikeita kokemuksia asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vinkkinä voin antaa että suomi24 keskustelupalstalla on osio missä voi kysellä plastiikkagirurkiasta samoin soneraplazan keskustelupalstalla. Noissa on mielestäni asiallisata porukkaa ja yleensä löytää vastauksia kysymyksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan