Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hm-verkkokauppa tilaus. Toimiiko muilla?

Vierailija
29.01.2018 |

Minulla on ostoksia ostoskorissa mutta kun menen ”kassalle” niin järjestelmä menee sekaisin. Ei siis anna tehdä tilausta loppuun. Voisiko joku ystävällinen testata, että toimiiko muilla?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku kokeilla? 🙏🏼

Vierailija
2/16 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään muulla vastaavaa ongelmaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yriitin su tilata laskulle kun niin olisi ilmainen ollut. Varmaan kymmenen kertaa kokeilin eikä tullu mitään kun aina vaan herjas että päivitä osoite tiedot, eikä auttanut vaikka päivitin. Noh sitten lopulta kun laitoin postiennakon maksutavaks niin onnistu tokalla kerralla. Meinas kyllä jäädä tilaamatta kun ketutti jo niin kovasti.

Vierailija
4/16 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuli kyllä tilausvahvistus sähköpostiin niin mennyt ilmeisesti ihan perille asti.

Eikä ole ikinä takkuillut kun olen aijemmin tilannut.

3 jatkaa.

Vierailija
5/16 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä yriitin su tilata laskulle kun niin olisi ilmainen ollut. Varmaan kymmenen kertaa kokeilin eikä tullu mitään kun aina vaan herjas että päivitä osoite tiedot, eikä auttanut vaikka päivitin. Noh sitten lopulta kun laitoin postiennakon maksutavaks niin onnistu tokalla kerralla. Meinas kyllä jäädä tilaamatta kun ketutti jo niin kovasti.

Kiitos kun vastasit. 🙂Minulla ei päästä edes maksutavan valintaan. Outoa koska on ollut jo eilisestä saakka sama tilanne. Ei luulisi näin kauan minkään häiriönkään kestävän.

Vierailija
6/16 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo joskus vastaavaa.. Me ollaan sit tehty niin että vaihdettu laitetta ja tilaajan tietoja ja mies on tilannu ne onnistuneesti. Välillä kun ale jutut tuppaa loppumaan aika nopsaa.

Vierailija
7/16 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva jos joku voisi kokeilla tehdä tilausta. Eikä siis tarvitse oikeasti tilata mitään vaan kokeilisi laittaa ostoskoriin tavaraa että päästääkö siitä ostoskorista eteen päin.

Vierailija
8/16 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi sivut taaskaan. Ensin ei päästänyt kassalle ja nyt kun päästää, ei anna kaikkia maksuvaihtoehtoja. Välillä ei taas joku sivu toimi, esim. äsken omat sivut. Onko muilla ollut ongelmia tänään tai lähipäivinä?

Vierailija
9/16 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaamisesta en tiedä, mutta omat sivut eivät ole tänään toimineet.

Vierailija
10/16 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi näköjään.Maksutapaa ei saa valittua.Kokeiltu on pöytäkoneella,tabletilla,kännykällä.pitäköön tunkkinsa,ostan muualta.

Vierailija
11/16 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi vieläkään. Nettisivulla antaa tuotteille halennushinnat, mutta ostoskoriin tulee normaalihinnat. Myöskään soittamalla ei saa alennushintoja. 

Vierailija
12/16 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu minullakaan.Maksuvaihtoehtoja tasan yksi eli korttimaksu.Joka ei ole minun vaihtoehto. Joku sanoi aiheesta facessa keskusteltuani että kannattaa varoa sivuston aitoudesta aina jos joku ns tökkii. Taidan itse lampsia suoraan myymälään,nykyään ei voi luottaa mihinkään mikä liitty atk maailmaan.

Vierailija
13/16 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain maksettua, mutta en saanut toimituskuluja ilmaiseksi kuten luvattiin. Tuotteet ei tulleet luvatussa ajassa. Asiakaspalvelussa vain voivoteltiin. Ei mitään hyvityksiä myöhästyneistä toimituksista. 

Vierailija
14/16 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin eilen, nyt viesti että paketti jo kuljetuksessa. Toimi siis hyvin. Ja postikulu nollaantui tilatessa, sitä en edes osannut odottaa.

Vierailija
15/16 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin tuli jo tilausta seuraavana päivänä viesti, että on kuljetuksessa, mutta kuljetus kestikin viikon:(

Vierailija
16/16 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PRKL kun ei toimi mikään maksutavoista!!! Sama ongelma ollut jo vuosia sitten kun yrittänyt tilata. Miten tällainen paska verkkokauppa pysyy pystyssä edes? Trustpilotista huomaa että sama ongelma todella monella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän