Nainen voisitko seurustella miehen kanssa joka ei nosta yli 100kg penkistä?
Kommentit (130)
Riittää, kun mies on kotitalous koukun käynyt. Sivistynyt, hellä, empaattinen, ahkera, kiinnostunut monista asioista. Osaa hoitaa raha asiat, raitis, siisti ja hyväkäytöksinen. Liikkua voimme sitten yhdessä.
Jaksan nostaa 15kg mutta kevyesti heitän naisen selkääni ja kannan kynnyksen yli 🛌🏻
No ei mun mielestä heikommat miehet ole hiiriä mutta ei, en halua miestä jolla ei nouse 120 penkistä väh.
Suurinta osaa naisista ei kuitenkaan miehen tulokset kiinnosta ja koska minua kiinnostaa niin suuntaan sitten katseeni heihin jotka tykkäävät nostella, enkä kyllä ole niissä miehissä törmännyt mihinkään muiden haukkumiseen hiiriksi :0
Vierailija kirjoitti:
Samaa tulin kirjoittamaan kuin vastaaja 4. Mistä minä tiedän ihmisten nostamisia ja punnertamisia? Suunnilleen viimeinen asia, jota edes ajattelen arjessani tai juhlassanikaan. Olen ollut parikymmentä vuotta naimisissa, eikä aavistustakaan, mitä mieheni nostaisi jos nostaisi.
Miehesi herrasmiehenä nostaa Sinut kuitenkin? Sekin riittää jo.
Vierailija kirjoitti:
Jaksan nostaa 15kg mutta kevyesti heitän naisen selkääni ja kannan kynnyksen yli 🛌🏻
..niin heikot käsivarret mutta selästä ja rinnasta löytyy. Persiissä on myös työntövoimaa ja paras kestävyys
Tällä hetkellä nousee penkistä reilu 90 kiloa joka kerta kun nousen ylös, mutta eiköhän sen siihen yli sataan kiloon saa pienellä kalja ja makkara kuurilla.
Kyllä mä nostan siitä penkistä vaikka yli 500 kiloa jos on riittävän pienissä erissä.
Mies, voisitko seurustella naisen kanssa joka ei saa kerralla koko elintä suuhunsa tai joka ei edes sen verran kestä, että ottaisi hanuriin hymyssä suin? Entä naisen jolla on pienempi kuin D kuppi? Kuka haluaisi säälittävän laudan jolla ei ole edes perustaitoja?
Itehän pyörittelen hauiskääntöjä tolla markalla. Turha tulla tänne rimpuilee tollasilla vauvanumeroilla.