Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen voisitko seurustella miehen kanssa joka ei nosta yli 100kg penkistä?

Vierailija
27.01.2018 |

Kuka huolisi hiiren

Kommentit (142)

Vierailija
101/142 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että suomalaisia pidetään tyhmänä kansana,tässäkin ketjussa rahkamaket oikein ylpeilee että voi nostaa sata penkistä miuten ei ole mies,elämässä ainoastaan hauis on tärkeä,ainoat kirjat mitä luetaan on oppaat kuinka saada isompi haba,

penkki sitä ja penkki tätä,yleiskunto on kuitenkin aivan mitätön,eivät pysty edes tekemään kuntopiiriä tai juoksemaan 10 minuuttia metsässä

Vierailija
102/142 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä minä minä voin tietää kuka nostaa ja mitä???

Kysymällä se selviää. Näkyy kyllä myös päällepäin

Ei 100 kg:n penkkitulos näy päällepäin. Jos miehen oma elopaino on 50kg, niin on vielä ihan hyvin mahdollista nostaa 100 kg penkistä. Tai esim. 70-kiloisen nostaa 140 kg penkistä jne. Ei siinä silloin kauheasti lihaksia tarvita. Itsekin olen nostanut 100 kg penkistä, vaikka käsivarren ympärys oli n. 32 cm jännitettynä.

Joopa joo. 70 kiloinen nostaa tuplat oman painonsa eikä vielä kauheasti lihaksia tarvita? Hohhoijaa

Penkkipunnerrukseen tarvitaan voimaa, ei isoja lihaksia. Ja mitä luulet, että missä ne isot lihakset voisivat oikein olla piilossa 70-kiloisen kehossa, jos kerran paino on noin alhainen?

No, voima ja lihakset kulkee käsikädessä melkolailla. Jos pieni mies nostaa paljon penkistä niin on aloittaessa ollut vielä paljon pienempi. Katsoppa kunnon parhaimpia voimannostajia , onko ne pieniä? No ei ole, hermotustreeni toimii vain tiettyyn pisteeseen saakka.

No 70-kiloinen kaveri, joka nostaa 140 kg penkistä, ei ole kyllä mitenkään lihaksikas, joten kyllä se rauta on silloin nostettu ihan vaan hermotusta treenaamalla. Aika harvahan tosin nostaa 2 x oman painonsa penkistä, mutta mitenkään mahdotonta se ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/142 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihi, mun mies ei nosta penkistä yhtään mitään, mutta on kiva, fiksu, hyvä isä, kuuntelee mua ja näkee mut sekä ihmisenä että naisena. En kuuna päivänä vaihtaisi bodariin.

Vierailija
104/142 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hihi, mun mies ei nosta penkistä yhtään mitään, mutta on kiva, fiksu, hyvä isä, kuuntelee mua ja näkee mut sekä ihmisenä että naisena. En kuuna päivänä vaihtaisi bodariin.

sanot vain. näet kuitenkin unta tosimiehistä

Vierailija
105/142 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme että suomalaisia pidetään tyhmänä kansana,tässäkin ketjussa rahkamaket oikein ylpeilee että voi nostaa sata penkistä miuten ei ole mies,elämässä ainoastaan hauis on tärkeä,ainoat kirjat mitä luetaan on oppaat kuinka saada isompi haba,

penkki sitä ja penkki tätä,yleiskunto on kuitenkin aivan mitätön,eivät pysty edes tekemään kuntopiiriä tai juoksemaan 10 minuuttia metsässä

Mikä itse luulet olevasi?

Vierailija
106/142 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sanot vain. näet kuitenkin unta tosimiehistä

Tosimiehet on tylsiä. En halua tylsää miestä.

Vierailija
107/142 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti nämä nostajat väsähtävät nopeasti. Rimpulat kestävyysurheilijamiehet on enemmän mun makuuni.

Vierailija
108/142 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin vaikkakin aika epätodennäköistä

Vierailija
109/142 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä olisin nainen (ja hetero) treenaisin itse ja ottaisin jonkun heikon miehen. Mua ainakin hirvittäisi olla suhteessa jonkun kanssa, joka on mua niin paljon vahvempi, että voisi käsitellä mua kuin pikkulasta.

Vierailija
110/142 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kamalaa jos ei ukko saa edes akkaansa nostettua penkistä.

Vierailija
111/142 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisen löysin

Vierailija
112/142 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vieläkin ilman naista? Kyllä se markan penkki nousee joka pojalla viikon reenillä, jos oikein yrittää.

Vierailija
113/142 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se markan penkki on hyvä ilmottaa heti ekoilla rehveillä. Saanti on varmaa - tai on ainakin ollut ja tulee kyllä aina olemaankin.

Vierailija
114/142 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penkki on ehkä typerin voimamittari. T. Ennätys 120kg. Oma paino 98

Vierailija
115/142 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin mies joka juoksee yli 3000m cooperissa ja nostaa sen 100kg+ penkistä niin tietää ettei ole pelkästään mikään punttijuntti vaan panostaa monipuolisesti kehoonsa.

Vierailija
116/142 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä, että siellä puntilla käydään. Pitää muistaa myös junpata - ja ryypätä.

Vierailija
117/142 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä minä minä voin tietää kuka nostaa ja mitä???

Kysymällä se selviää. Näkyy kyllä myös päällepäin

Ei 100 kg:n penkkitulos näy päällepäin. Jos miehen oma elopaino on 50kg, niin on vielä ihan hyvin mahdollista nostaa 100 kg penkistä. Tai esim. 70-kiloisen nostaa 140 kg penkistä jne. Ei siinä silloin kauheasti lihaksia tarvita. Itsekin olen nostanut 100 kg penkistä, vaikka käsivarren ympärys oli n. 32 cm jännitettynä.

Joopa joo. 70 kiloinen nostaa tuplat oman painonsa eikä vielä kauheasti lihaksia tarvita? Hohhoijaa

Penkkipunnerruks

Aniharva mies nostaa penkistä yli 140 kiloa. Etenkin joku 70 kiloinen. Itsekään en nostanut nuorempana kuin 115 kiloa treenattuani jonkun aikaa eikä tuo todellakaan ollut huono tulos kaveripiirissäni.

Vierailija
118/142 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hitosta minä tiedän, paljonko hän nostaa? Tuolla se kuuluu kuntosalillamme monta kertaa viikossa huhkivan. Hyvän näköinen on ja äärimmäisen mukava mies, joka rakastaa minua, ne tiedot riittävät minulle. 

Vierailija
119/142 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en tykkää mistään lihaskimppu-muskelimasoista. Mieluummin "narukädetkin".

Vierailija
120/142 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nousee ISO kulli! - Jorma 72v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän