Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen voisitko seurustella miehen kanssa joka ei nosta yli 100kg penkistä?

Vierailija
27.01.2018 |

Kuka huolisi hiiren

Kommentit (130)

Vierailija
41/130 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole itsestäänselvyys nostaa 100 kg penkistä itse käynyt salilla 3 v, paino noussut 10kg joten syömisestä ei ole kiinni ja 90 kg parhaimmillaan nostanut. Huono-geenisiä on olemassa paljonkin.

Vierailija
42/130 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole itsestäänselvyys nostaa 100 kg penkistä itse käynyt salilla 3 v, paino noussut 10kg joten syömisestä ei ole kiinni ja 90 kg parhaimmillaan nostanut. Huono-geenisiä on olemassa paljonkin.

Niin on, ja niitäkin, jotka eivät osaa treenata oikein. Menihän Timo Poutiaiseltakin 10v ennenkuin sai 100 kg penkistä ylös. Mutta sen verran pienestä painosta on kyse kuitenkin, ettei tuon nostamiseen vielä tarvitse mikään sikaniska todellakaan olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/130 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos tämä nyt Kummelin Rapakymppi -kysymys? Kohdasta 1:45 eteenpäin

Omalla kohdalla on todettava, ettei mikään ole niin seksikästä kuin älykkyys. Jätän suosiolla bodarit muille.

Vierailija
44/130 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Parempi yritys ensi kerralla.

Vierailija
45/130 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin hiiri kuin typerys.

Moni 70-80-kiloinen peruspunttaaja nostaa 100 kg penkistä. Saattaa olla mitä tahansa diplomi-insinööristä levyseppä-hitsaajaan ja kaikkea siltä väliltä. 100 kilon penkki ei kerro typeryydestä, vaan paremminkin tuo sinun kommenttisi.

Vierailija
46/130 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä miehen penkkituloksilla teen? Kunhan nostaa perseensä penkistä, eikä vain rötvää sohvalla, niin kaikki hyvin.

Vierailija
47/130 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain hauiksen koko ratkaisee naismarkkinoilla. sori vaan kaikki ituhipsterit

Vierailija
48/130 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä miehen penkkituloksilla teen? Kunhan nostaa perseensä penkistä, eikä vain rötvää sohvalla, niin kaikki hyvin.

johtopäätelmä

sulla ei ole miestä

Vierailija
49/130 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan nostaa mun painon verran max 60kg.

Vierailija
50/130 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ottais naista joka ei jaksa itse nousta penkistä. Oli sata kiloinen tai ei.

Vierailija
51/130 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton verran nyt nostaa vaikka kyrvällään, kun se alkaa seistä. Pojujen tuloksia.

Vierailija
52/130 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

johtopäätelmä

sulla ei ole miestä

Väärin.

Vierailija
53/130 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan nostaa mun painon verran max 60kg.

mitäpä jos häiden aikaan painatkin sen 100kg?

Vierailija
54/130 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 naista on sanonut minulle vuosien varrella kun kävin vielä salilla, että he ihailevat habaani. Ei penkkitulosta vaan habaa, ja olisivat halunneet seksiä sen takia.

olen pieni mies muutenkin 168 cm, mutta haba oli heille tärkein ei penkki. vaikak kerran yksi nainen kysyi penkkitulostakin.

kaikkihan naiselle on siitä kiinni miltä asiat näyttää, ei se paljonko se penkki oikeasti on.

Vierailija
55/130 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän jos nu##isit itseäsi per#eeeseen ja lopetat nää tyhmät aloitukset.

sulla ei taida paljo nousta

Gyrpä nousee ja se riittää mulle.

Vierailija
56/130 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spuges-Kebab kirjoitti:

2-3 naista on sanonut minulle vuosien varrella kun kävin vielä salilla, että he ihailevat habaani. Ei penkkitulosta vaan habaa, ja olisivat halunneet seksiä sen takia.

olen pieni mies muutenkin 168 cm, mutta haba oli heille tärkein ei penkki. vaikak kerran yksi nainen kysyi penkkitulostakin.

kaikkihan naiselle on siitä kiinni miltä asiat näyttää, ei se paljonko se penkki oikeasti on.

No kyllä se penkkitulos näkyy myös habasta

Vierailija
57/130 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, vaikka heti. Riittää kun nostaa reippaasti alle 100kg. En ole muskeleiden perään.

Vierailija
58/130 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käynyt kohta 10v enkä ole koskaan sataa kiloa nostanut. En tiedä mistä on oikeasti kiinni, kun oon seurannut miten vähemmän panostavat kaverit, jotka käyvät viikonloppuna ryyppäämässä, pääsevät sataan kiloon alle vuodessa

Vierailija
59/130 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käynyt kohta 10v enkä ole koskaan sataa kiloa nostanut. En tiedä mistä on oikeasti kiinni, kun oon seurannut miten vähemmän panostavat kaverit, jotka käyvät viikonloppuna ryyppäämässä, pääsevät sataan kiloon alle vuodessa

ne saa lisää virtaa naisista

Vierailija
60/130 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa kuvissa jokainen kehonrakentaja on varmaan yli 100 kilon penkkikunnossa mutta kasvuhormonin + insuliinin käyttö on turvottanut mahan, ei tuokaan kovin hyvältä näytä. Eikä varmasti aivoillekaan ne hormonit kovin hyvää tee pitemmän päälle.

https://www.google.fi/search?q=roid+gut&rlz=1C1ASUT_fiFI580FI580&source…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme