Vierailija

ostatte?

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (7)

Vierailija

Käytettävisssä olevan summan ja tarvittavien ominaisuuksien kombo helpottaa. Aplen vanhentunutta tekniikkaa en osta missään olosuhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No tarpeen mukaan. Jos tarvii hyviä kuvia, sellaisen jossa on hyvä kamera. Jos on reipas ulkoilmatyyppi, kestävä kuori on tärkeä. Jos on vähän rahaa, ostaa halvemman. Itse tykkään pienikokoisista mutta niitä ei oikein löydy. Jos ottaa paljon kuvia, jollekin muistin tilavuus merkitsee. Tietysti pilveenkin voi tallentaa.
Omistan myös peruspuhelimen jolla minut saa kiinni tekstiviestillä. Käytän sitä silloin kun haluan taukoa tähän netissä roikkumiseen.

Vierailija

Rehellisesti, väri. Jos raha ei olisi ongelma niin Applella on ihana se ruusukulta. Mutta koska Applen tuotteet maksaa ihan liikaa laatuun nähden ja ne poistivat vielä tavallisen kuulokepistokkeen puhelimistaan niin ei. Tein tutkimusta ja päätös perustui hinta/laatusuhteeseen, joka oli paras Huawei puhelimessa. Muistia riittävästi (32 Gigaa) ja riittävän tehokas, uusi android ja kuitenkin hinta alle 300€

Vierailija

Minä olen viimeksi ostanut uuden puhelimen vuonna 2010 ja hyvin toimii vieläkin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.