Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Bmi 16

Some on täynnä kehoposiivisuutta, mutta itse en ole sen nähnyt vielä ulottuneen alipainoisiin.
Täällä saa siis keskustella ja tsempata alipainoisia.
Laihdutusvinkeistä ei saa keskustella, alipainoisuus ei ole laihuuden ihannointia, vaan olemista sellaisena ihmisenä kuin on, kuten ylipainoinenkin on.

Oletko kokenut riittämättömyyttä tai ylpeyttä? Missä haluaisit rikkoa kauneuskäsityksiä? Hävettääkö vähissä vaatteissa esiintyminen?
Me riitetään myös juuri sellaisina kuin ollaan! Normaalipaino on toki tavoiteltavaa, mutta ei hampaat irvessä. Tonnikeiju voi olla nätti, mutta voi se höyhenkeijukin.
Kerron omia koemuksiani kommenteissa.

• ylös 4
  • alas 1

Kommentit (3)

Bmi 16

Olen jo reippaasti parikymppinen, mutta saa edelleen kuulla kommentteja varsinkin keski-ikäisiltä tyylillä "syö vähän enemmän niin kasvat". Vastaan vaan että en taida tästä enää kasvaa.

Ryhmäliikuntatunneilla aina hävettää kun olen niin paljon muita pienempi. Kädet sellaiset tikut, vaikka normaalin näköiset. Mietin aina että mitähän nuo musta ajattelevat, vaikka kukaan ei tuijota.
En mielelläni esiinny ilman pitkiä hihoja missään, kun käsissä ei ole yhtään lihasta.
Saisin luultavasti, ja olen kuullutkin että saisin, nopeasti lihaksi kehoni mukaan jos treenaisin, mutta olen tosi jojoileva treenaaja. Yhtä vaikeaa se on mulle kuin ylipainoiselle se salille läheminen, kun treenaus pitää aloittaa nollasta. Ja nimeomaan nollasta. Kehossani ei ole luonnostaan minkäänlaista lihasmassaa.
Olen tosi höyhensarjalainen.

Vierailija

Jos ja kun tänne tulee asiatonta kommettia joka ei kuulu kehopositiivisuuteen tai vertaistuen jakamiseen, kuten kommenttk #1 niin yrittäkää olla tarttumatta trolliin.

PIDETÄÄN KESKUSTELU ASIALLISENA.

Moni kokee alipainosta huonommuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Täällä myös yksi alipainoinen 171cm/53kg. En keksi keinoja joilla lihoisin, veriarvot ym. ok. Jelppiä? En edes harrasta liikuntaa säännöllisesti.