Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

7-vuotias lapsi ylitti katua suojatiellä kuten on opetettu, samalla kun rattijuoppo tuli risteyksessä mutkan takaa ja ajoi päälle. Ulkona oli tuohona ajankohtana suorastaan tappokeli ja siinä nimenomaisessa risteyksessä erityisen liukasta. Se ei kuitenkaan muuta sitä tosiasiaa että lapsi teki kuten oli opetettu, ja kuljettaja oli yli promillen humalassa. Lapsi sai törmäyksessä elinikäiset vammat ja istuu nyt pyörätuolissa samalla kun kuljettaja sai ehdollista ja pientä oheissakkoa.
Että katsokaa vähän miten opetatte niitä lapsianne liikenteeseen. Nykyään ei voi lähteä siitä että aikuiset noudattaa sääntöjä.

• ylös 6
  • alas 0

Kommentit (4)

Vierailija

Mun päälle on kans ajettu suojatiellä. Tosin olin yli 20, enkä jäänyt pyörätuoliin, mutta taisi olla lääkärien taidoilla iso osa, koska mut vietiin Töölöön. Mä oon opettanut omalle lapselle, että on turvallisempaa ylittää katu muualta kuin suojatien kohdalta, koska silloin ainakin itse katsoo huolellisesti eri suuntiin. Ja että suojatiehen ei voi luottaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun päälle on kans ajettu suojatiellä. Tosin olin yli 20, enkä jäänyt pyörätuoliin, mutta taisi olla lääkärien taidoilla iso osa, koska mut vietiin Töölöön. Mä oon opettanut omalle lapselle, että on turvallisempaa ylittää katu muualta kuin suojatien kohdalta, koska silloin ainakin itse katsoo huolellisesti eri suuntiin. Ja että suojatiehen ei voi luottaa.

Minkä rangaistuksen kuljettaja sitten sai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Yngwie Malmsteen

kyllä nuo rattijuopot jotka ajaa toisen päälle pitäs laittaa 10 vuoden vankeuteeen