Vierailija

Kun ihmisiltä kysyy, mihin aikaan haluisivat matkustaa, useimmat vastaa tahtovansa nuoruusaikaansa nostalgia mielessä. Mä haluaisin mennä tulevaisuuteen, ehkä 100 vuotta eteenpäin. Nuoruuteni olen jo nähnyt, mutta mielenkiintoista olisi nähdä minkälainen maailma on joskus myöhemmin.

• ylös 4
  • alas 3

Kommentit (8)

Vierailija

Sen oman lapsuuden sentään tietää, että se oli mahtavaa ja huoletonta aikaa. Entä jos se tulevaisuus onkin täysi helvetti ja joutuisit sinne jäämään?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sen oman lapsuuden sentään tietää, että se oli mahtavaa ja huoletonta aikaa. Entä jos se tulevaisuus onkin täysi helvetti ja joutuisit sinne jäämään?

Tota en tullut ajatelleeksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jos siirtyisi pelkästään ajassa huomaisi todennäköisesti killuvansa avaruudessa kaukana maasta.

/nörtti

Vierailija

Entä jos aikamatkailuun liittyisi se seikka että nuortuu tai vanhenee sen kuljetun matkav erran riippuen siitä mihin suuntaan ajassa kulkee?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Entä jos aikamatkailuun liittyisi se seikka että nuortuu tai vanhenee sen kuljetun matkav erran riippuen siitä mihin suuntaan ajassa kulkee?

Siis, jos menen 100 vuotta eteenpäin, niin olisin 160v.  tai jos menisin 100 vuotta taaksepäin, niin olisin -40v.  :)

Vierailija

Mulle päivä 2.3.94 oli niin tärkeä tulevaisuuden kannalta että haluaisin elää sen uudelleen. Toisin.

Vierailija

Jos pääsisit tulevaisuuteen 100 vuoden päähän, niin melko varmasti

tämä pallo olisi melko karu paikka, harmaata usvaa, kaikki tuhottu,

jotain eloonjääneitä vaeltelisi rähjäisissä vaatteissan nälkäisinä,

todennäköisesti tappaisivat sinut, ja söisivat suihinsa eli vatsaan.

Vierailija

Kun pääsee matkustamaan 100 vuotta eteenpäin, niin hyvällä toivolla

tämä pallo on yhä vehreä ja sininen paikka, kirkas taivas, kaikkialla elämää,

maailma toipuu jällleen jaloilleen ihmisten kuoltua sukupuuttoon, kuten on ennustettu.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.