Vierailija

Valittaminen ja listojen teko on lähes parasta maailmassa, joten nyt kaikki purkamaan patoutumia!

Mitkä urheilulajit harrastajineen tai ammattilaisineen ärsyttävät jostakin syystä vallan vietävästi? Huom kyse ei ole HUONOIMMISTA tai turhimmista lajeista, vaan sellaisista, joita et itse vaan jaksa ymmärtää.

Täti aloittaa:

- pesäpallo, erityisesti suomalainen sellainen. Vihaiset miehet polvihousuissaan rääkyvät jollakin vähäkyröläisellä punamultakentällä eikä siitä pelistä kukaan tajua mitään. Ai palo? Ihan sama.
- kilpapyöräily: elävät kondomit tukkivat liikenteen. Kuolemanvakava laji.
- suunnistus: no tässä on sentään huumoripuoli, kuten kaikki Jukolan yöviestiä tai vastaavaa radiosta kuunnelleet tietää.

Jatkakaa!

• ylös 11
  • alas 4

Kommentit (16)

Vierailija

No joku painonnosto ei paljo hotsita. Jalkapallokin käy unilääkkeestä. Siis ruudun ääressä!

• ylös 12
  • alas 2
Vierailija

Jääkiekko, kun se selostus on hirveää huutoa. En myöskään ymmärrä miten niin monelle se on hirveän iso juttu, vaikka ei itse edes pelaa.

• ylös 17
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vai että ETENKIN SUOMALAINEN pesäpallo! ..kyseistä lajia EI pelata muualla maailmassa. Muuten kyllä samaa mieltä.

Vierailija

Shakki. Älkää ymmärtäkö väärin, hieno peli ja kaikki kunnia pelaajille, mutten ikinä ymmärrä miksi sitä pitäisi kutsua urheiluksi. Ja sitä ei peliä harrastamaton pysty seuraamaan tylsistymättä.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Oi mä just tykkään seurata suunnistusta ja pesistäkin, omat lempilajit kouluajoilta. Jotain mäkihyppyä taas en jaksa katsella ollenkaan, tai pitkää hiihtoa, juoksukisat menee ja kävelykin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jalkapallo

Tylsintä, polvisukkamiehet juoksevat eestaas ja itkevät välillä äitiä teeskennellyissä kivuissaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jääkiekko, kun se selostus on hirveää huutoa. En myöskään ymmärrä miten niin monelle se on hirveän iso juttu, vaikka ei itse edes pelaa.

En itse ymmärrä, miten pelaaminen ja ”iso juttu” liittyvät toisiinsa. Kyllä minä elokuviakin katson, vaikka en itse tee sellaisia.

Vierailija

Paini. Isot miehet liian pienissä trikoissa ähisevät ja piereskelevät ja koittavat saada toisen alleen.

Formula. Ajetaan 50 kierrosta ympyrää samassa järjestyksessä, tienataan siitä miljoona ja viikon päästä ajetaan jonossa ympyrää samassa järjestyksessä eri puolella maailmaa.

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Hevosurheilu, ralli ja f1. Kaikkia näitä yhdistää se että ollaan jonkun asian kyydissä, eikä liikuta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.