Vierailija

Me eletään 2000-lukua ja leivät voi hankkia kaupasta. Luonnollisesti teollisesti valmistettuna, puhtaissa olosuhteissa ja ravintoarvot valmiiksi mietitty parhaalla mahdollisella tavalla.

• ylös 2
  • alas 125

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Onko 2000-luvulla vielä niin naiiivije ihmisiä etteivät ymmärrä monien leipovan harrastuksekseen.

• ylös 46
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minä leivon tissejäni yleensä julkisilla paikoilla, kuten busseissa, puistoissa ja ostoskeskuksissa yms.

• ylös 18
  • alas 5
Vierailija

En syö leipää, sen sijaan leivon juustokakkuja, viimeisin oli vaniljakakku puolukkamehukiilteellä, ei ole näkynyt kaupoissa vastaavaa.

• ylös 38
  • alas 0
Vierailija

Ei helvetti postaako joku vielä näin paskoja "provoja" :D

Herran vuonna 2018 :DDD

• ylös 88
  • alas 1
Vierailija

Olen hämmentynyt siitä miten monenlaisista asioista ihmiset voivat täällä palstalla hämmentyä. 

• ylös 43
  • alas 0
Vierailija

Kaupasta saa tosiaan kaikkea, mitään ei tarvitse tehdä itse, pakastesmoothietakin on myytävänä.

• ylös 15
  • alas 2
Vierailija

Jotkut juoksevat ja hiihtävät, vaikka motolla ja skiidolla pääsee kovempaa. Vielä 2000-luvulla!

Jotkut ajattelevat itse, vaikka meillä on tietokoneita! Vielä 2000-luvulla!

• ylös 45
  • alas 0
Vierailija

ja sen kaupan säilöntäainelimpun päällehän voi vetäistä kylmähyllystä löytyvää, valmiiksi keitettyä munanvalkuaista muovikuoressa pakattuna.

• ylös 27
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti postaako joku vielä näin paskoja "provoja" :D

Herran vuonna 2018 :DDD

Eiköhän nää huonone vuosi vuodelta.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Eilen leivoin riisipyörösiä ja tänään gluteenittomia riisipyörösiä, ei taida olla minenkaan kaupan valikoimissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eilen leivoin riisipyörösiä ja tänään gluteenittomia riisipyörösiä, ei taida olla minenkaan kaupan valikoimissa.

No ei kai ole kun eihän nuo edes ole mitään oikeita leivonnaisia.

Vierailija

Mies leipoo joka lauantai aamu sämpylöitä. Meillä on kiviuuni minkä laittaa aamulla tulille ja sitten päivällä tekee ruoan siinä myös. Se on mun miehen juttu.

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Leivon juuri sämpylöitä, ja mielestäni kaupan leivät ovat kalliita, ja usein aika valjun makuisia.

T. Lidl-mies.

• ylös 12
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.