Ei helvetti leipooko joku vielä kotona :D
Ei helvetti leipooko joku vielä kotona :D
klo 20:43 | 19.1.2018
Me eletään 2000-lukua ja leivät voi hankkia kaupasta. Luonnollisesti teollisesti valmistettuna, puhtaissa olosuhteissa ja ravintoarvot valmiiksi mietitty parhaalla mahdollisella tavalla.
Sivut
Ei tietenkään leivo! Mistä sä tuollaisen kuvitelman repäisit? LOL.
Onko 2000-luvulla vielä niin naiiivije ihmisiä etteivät ymmärrä monien leipovan harrastuksekseen.
Minä leivon tissejäni yleensä julkisilla paikoilla, kuten busseissa, puistoissa ja ostoskeskuksissa yms.
En syö leipää, sen sijaan leivon juustokakkuja, viimeisin oli vaniljakakku puolukkamehukiilteellä, ei ole näkynyt kaupoissa vastaavaa.
Ei helvetti postaako joku vielä näin paskoja "provoja" :D
Herran vuonna 2018 :DDD
Olen hämmentynyt siitä miten monenlaisista asioista ihmiset voivat täällä palstalla hämmentyä.
Kaupasta saa tosiaan kaikkea, mitään ei tarvitse tehdä itse, pakastesmoothietakin on myytävänä.
Jotkut juoksevat ja hiihtävät, vaikka motolla ja skiidolla pääsee kovempaa. Vielä 2000-luvulla!
Jotkut ajattelevat itse, vaikka meillä on tietokoneita! Vielä 2000-luvulla!
ja sen kaupan säilöntäainelimpun päällehän voi vetäistä kylmähyllystä löytyvää, valmiiksi keitettyä munanvalkuaista muovikuoressa pakattuna.
Ei tod. Valtavat vehnäjauhopussit on kaupassa hämäystä.
Kaupan leiväatä puuttuu maku ja tuoksu.
Eiköhän nää huonone vuosi vuodelta.
Eilen leivoin riisipyörösiä ja tänään gluteenittomia riisipyörösiä, ei taida olla minenkaan kaupan valikoimissa.
No ei kai ole kun eihän nuo edes ole mitään oikeita leivonnaisia.
ei me kotona leivota, Mennään aina naapuriin.
Kerropas riisipyörösten ohje, kiitos
Gluteeniton pliis
Mikä on riisipyörönen?
Mies leipoo joka lauantai aamu sämpylöitä. Meillä on kiviuuni minkä laittaa aamulla tulille ja sitten päivällä tekee ruoan siinä myös. Se on mun miehen juttu.
Leivon juuri sämpylöitä, ja mielestäni kaupan leivät ovat kalliita, ja usein aika valjun makuisia.
T. Lidl-mies.
Mä leipasin kinkkupiirakan😛
Sivut