Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

tai menettänyt elämänsä rakkauden?
noin kaunis nainen yksin..todella harvinaista ja ihailtavaa nykyaikana kun suhteita monia.

• ylös 0
  • alas 5

Kommentit (9)

Vierailija

Hän on kertonut haastatteluissa olevansa työnarkomaani. Kertoi joskus, että saattoi aloittaa työt aamu kuudelta, meni sen jälkeen jonnekin teatteri harjoituksiin ja oli kotona vasta klo 23.

Vierailija

Olen lukenut jostakin, että tekee todella pitkiä työpäiviä ja projekteja on useita samaan aikaan. Eikö hänen ex jäänyt kiinni jostakin taloussotkuista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Seurusteli Kalle Keskisen kanssa ainakin 8 vuotta. Kalle sai tuomion joskus 2015 taloussotkujen takia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
tai menettänyt elämänsä rakkauden?
noin kaunis nainen yksin..todella harvinaista ja ihailtavaa nykyaikana kun suhteita monia.

Osaat varmasti googlata ja varmasti osaat etsiä myös vauvan vanhoja keskusteluja. Ei ole uskonnollinen ja on seurustellut ainakin kahden eri julkkismiehen kanssa.

Vierailija

Olen löytänyt Puoli seitsemän ohjelman vasta tänä vuonna eli olen nähnyt n 10 ohjelmaa. Mutta olen ihastunut juuri Susannaan. En tiedä hänestä mitään, minusta hän oli tänäänkin upea, kun opetteli Irina Milanin kanssa oikeaa laulamista. Siinä tuli ilmi, että Irina on opettanut häntä aikaisemminkin tai opastanut ainakin.