Vierailija

Kaikki pitäisi jakaa tasan.

• ylös 18
  • alas 38

Sivut

Kommentit (61)

Vierailija

Sekin on väärin, kun yhdet ovat nuorempia, terveempiä, kauniimpia, älykkäämpiä, vahvempia ja onnellisempia kuin toiset. Kaikki tasan ja äkkiä!

• ylös 34
  • alas 11
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Miksi minun pitäis jakaa omalla työllä saavuttamasta vauraudestani muille? Yritä nyt perustella jotenkin fiksusti

• ylös 36
  • alas 13
Vierailija

Suomessa ei ole yhtäkään prosenttia prosentin omistavia ihmisiä, ei edes tekemällä. Silloin ihminen ei ole jotain jos hän yrittää sitä ja mainitsee olevansa varsinkin jos on cunt. Mitä täällä näkee että tälläinen alemman tason vapaamuurari kirjoittelee. Asiat voivat olla miten ne ovat mutta ne ovat vain huonolla työllä tehty ja varastamisella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäis jakaa omalla työllä saavuttamasta vauraudestani muille? Yritä nyt perustella jotenkin fiksusti

koska sä oot riistokapitalisti etkä sellainen maailmaa parantava elämäntapatyötön jolle kuuluu pelkkiä oikeuksia eikä yhtään velvollisuutta

• ylös 26
  • alas 14
Vierailija

Jaetaan sitten tasan, kun resursseja on rajattomasti. Siihen asti pidän huolen itsestäni ja läheisistäni, muut pitäköön omistaan ja jos kaikille ei riitä, parhaat voittakoon. Missään ei ole luvattu, että elämä on reilua, kivaa ja tasapuolista. Heikot sortuu elontiellä, jne.

• ylös 19
  • alas 10
Vierailija

Jos jaetaan maapallo tasan niin sinä persu saat yhden neliömetrin kitukasvuista metsää lapista. Ole onnellinen että ei jaeta tasan, ja saat kännätä perjantaina.

• ylös 3
  • alas 15
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Koska sinä et ole omalla työlläsi saavuttanut mitään. Sinun vaurautesi on vaatinut uhrauksia ja työtä sekä menneiltä polvilta, että muilta kanssasi samanaikaisesti eläneiltä. Kukaan ihminen ei ole saari.

• ylös 6
  • alas 20
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jaetaan sitten tasan, kun resursseja on rajattomasti. Siihen asti pidän huolen itsestäni ja läheisistäni, muut pitäköön omistaan ja jos kaikille ei riitä, parhaat voittakoon. Missään ei ole luvattu, että elämä on reilua, kivaa ja tasapuolista. Heikot sortuu elontiellä, jne.

Onpas siinä mukavan kristillinen näkemys.

• ylös 5
  • alas 11
Vierailija

Maapallo on yhteinen, mutta jos mä kaivan maasta rautamalmia, sulattelen sen uunissani ja taon siitä metallisen puutarhatontun, niin aivan turha tulla jonkun urpon lässyttämään kuinka sen tontun pitäisi viettää aikaa myös naapurini puutarhassa.

Ei Maapallo ole mikään yhteinen kakku, josta jaetaan kaikille, vaan me ihmiset tuotamme hyvinvoinnin omalla työllämme, eikä oma työmme automaattisesti kuulu muille kuin itselle.

• ylös 28
  • alas 6
ekovihreä

Vierailija kirjoitti:

Koska pitäessäsi yllä ökyelintasoasi tuhoat ympäristöä, jossa myös muiden on elettävä. Itsekkäästi paskot paikat välittämättä muiden viihtyvyydestä. Minäminäminä, kunhan MINÄ saan tehdä mitä huvittaa. Kaikilta pitäisi ottaa ylimääräiset rahat pois, jotta jäisi vain sen verran, että pysyy elossa. Verotus ei näköjään riitä hillitsemään ökyjen sikailua.

• ylös 8
  • alas 20
Vierailija

ekovihreä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Koska pitäessäsi yllä ökyelintasoasi tuhoat ympäristöä, jossa myös muiden on elettävä. Itsekkäästi paskot paikat välittämättä muiden viihtyvyydestä. Minäminäminä, kunhan MINÄ saan tehdä mitä huvittaa. Kaikilta pitäisi ottaa ylimääräiset rahat pois, jotta jäisi vain sen verran, että pysyy elossa. Verotus ei näköjään riitä hillitsemään ökyjen sikailua.

Vauraus ei ole automaattisesti pois luonnon hyvinvoinnista. Sehän riippuu täysin siitä, mitä vaurautta itselleen hankkii. Joku ostaa koko rahalla öljyä ja polttelee sen taivaalle vailla suodattimia ja joku toinen ostaa koko rahalla niskahierontaa.

Vierailija

Ihan turha jakaa tasan, koska sekunnin kuluttua siitä hetkestä tuloerot lähtisivät kasvuun.

Vierailija

Ilmeisesti alkaa näin vapaussodan juhlavuonna olla aika viritellä taas vähän luokkasotaa tähän maahan, kun rupee "kaikki tasan tai mä itkeä tirautan" -punikit nostamaan päätään turhan ylös sieltä sonnasta, missä elävät, kun eivät viitsi tehdä töitä, jotta saisivat kunnon kodin itselleen...

• ylös 13
  • alas 5
Vierailija

Siinä on vaan se, että jos kaikki jaettaisiin tasan niin ajan kanssa suurin osa päätyisi taas fiksummin asiansa hoitaville. Parempi tasata vaan hieman, ettei tarvitse olla jatkuvasti jakamassa uudestaa.

Vierailija

Jos ihan kaikki jaetaan ihan kaikille ihan tasan, meillä tulee kiire lämpimämpiin maihin. Jalan, sillä ei silloin ei ole varaa lentää tai ajella autolla. Sillä mitä meille jää, ei voi näin pohjoisessa elää.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.