Onko vielä aikuisikäisiä, jotka kykenevät tekemään spagaatin?
Kommentit (17)
43 v ja spagaatti onnistuu kun lämmittelen ja venyttelen paikat. olen harvinaisen joustava, spagaatti onnistui n 10 harjoitus kerran jälkeen.
On. Isotätini on yli 70v ja tekee spakaatin jopa lämmittelemättä.
Mieheni veti spagaatin suihkussa ja on sairauslomalla, kun nivunen pamahti. Ei saisi nauraa, mutta kun suihkusta kuulu aaaahhhh voiih vttuuu olis pitäny käydä ninjakurssit sittenkin.
29v ja venyttelyn ja joogan tuloksena alkaa olla jo hyvin lähellä. Ekaa kertaa ever.
40 vee ja onnistuu. En edes tekisi, jos sattuisi.
Mä en enää veny, todellakaan. Mies pääsee spagaatiin, vaikka ei venytele juuri koskaan. Kuulemma aina päässyt.
Onnistuu, 38 v. Venyttelemättä ja vaikka farkut jalassa 😊.
Jep. 38-vuotias olen ja harrastin lapsena vuoden balettia. Siitä asti on spagaatti onnistunut.
Spagaatti ei kyllä ole koskaan onnistunut, mutta saan molemmat jalat yhtä aikaa niskan taakse vielä aikuisenakin.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni veti spagaatin suihkussa ja on sairauslomalla, kun nivunen pamahti. Ei saisi nauraa, mutta kun suihkusta kuulu aaaahhhh voiih vttuuu olis pitäny käydä ninjakurssit sittenkin.
:'D nauran vaikkei saisi
Olen 27-vuotias ja saan toisella puolella, toista yritän taas venytellä. Kun spagaatin kerran saa, ei taito yleensä helpolla katoa, jos venyttelee edes silloin tällöin. Itse ohjaan lasten liikuntaharrastusta, joten tulee venyteltyä edes kerran viikossa.
Saan molemmat jalat niskan taakse, spagaatin ym. Olen aika vanha , lapenlapsia jo 3 kpl. Tanssin ja lasten kanssa twerkkaan Antti Tuiskun tahtiin. soitetaan Rahan takkii..
Ruskeassa talossa tehdään koko ajan!
Taidan jättää väliin.
Voin suositella useimmille samaa. Kylmiltään ei kannata kokeilla rajojaan. On paikat kipeänä seuraavan vuoden, ellei pahempaakin.
Oon 42 v ja saan lämmiteltyäni spagaatin. Se vaati parin kk joogatreenit.
28v ja sentin-kaks jää vaille, eikä satu. Jos vetäis loppuun asti niin sattuis. En uskalla koittaa revähdyksien pelossa :)