Maria Veitola ja Mette & Miklu
Täällä ollaan valmiina ihmettelemään Kaivopuistolaista arkea :)
Kommentit (668)
Vierailija kirjoitti:
Mite tuo mette on ollut ennen ihan eri näkönen?? Mistä johtuu? Onko vain kyse silmämeikistä?
Metti Lukkarilana oli ihan Henna Kalinaisen näköinen: posket; hampaat,hymy ja kaikki, sellasta pupunnäköä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää kommentit on ihan jäätäviä :D joku köyhä läski ihmettelee miten vuosien takainen jalkaleikkaus voi olla ihmiselle merkittävä kokemus. Hmm 🤔 olisko vaik, koska hän on ammatiltaan URHEILIJA eikä pullero riihimäkeläinen sairaanhoitaja :D
oikeat URHEILIJAT ovat käyneet läpi vakavampiakin asioita ja vastoinkäymisiä. Kovin näyttää opiskelemattomuus olleen Miklulle kova pala, kun nyt mainostaa joka raossa näitä OIKEIN maisterin opintojaan. Palloa osaa ehkä pelata, mutta muuten tuli aika yksinkertaisen, lapsellisen ja naisellisen kuvan miehestä. Ai joo, mutta sehän olikin tämän perheen nainen. Mettikin siis vihjaisi, että kaipais vähän miehisyyttä lisää mieheltään!
Kai Miklu on opiskellut jos maisteriopintoja suorittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää ihmiset jotka haukkuu kirjoittajia ilkeiksi tai kateellisiksi. Kyllä on ihan luonnollista juoruilla netissä ihmisistä jotka ovat itse päättäneet julkisesti avautua elämässään, blogeissa, tv:ssä jne. Luuleto oikeasti että ihmisillä on tai pitäisi olla vain hyviä ja kauniita asioita sanottavanaan kun netissä anonyymisti saa sanoa mitä haluaa? Jos joku ei tätä kestä, suosittelen että pitää elämänsä yksityisenä.
Miten niin luonnollista? Sitä tapahtuu paljon, kyllä, mutta ei se tee asiasta luonnollista. Itse ainakin olen kirjoittanut vain positiivista tänne jaksosta. Jos jotain negatiivistä tulisi mieleen, jättäisin sen sinne.
Haukutko samalla tavalla kavereita ja tuttujasi ja pidät sitä luonnollisena?
Ikiajoista lähtien ollut juoruilevia kylänakkoja. Nyt vaan ollaan täällä netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mite tuo mette on ollut ennen ihan eri näkönen?? Mistä johtuu? Onko vain kyse silmämeikistä?
Metti Lukkarilana oli ihan Henna Kalinaisen näköinen: posket; hampaat,hymy ja kaikki, sellasta pupunnäköä
Miklu edelleen haikailee Hennan perään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää ihmiset jotka haukkuu kirjoittajia ilkeiksi tai kateellisiksi. Kyllä on ihan luonnollista juoruilla netissä ihmisistä jotka ovat itse päättäneet julkisesti avautua elämässään, blogeissa, tv:ssä jne. Luuleto oikeasti että ihmisillä on tai pitäisi olla vain hyviä ja kauniita asioita sanottavanaan kun netissä anonyymisti saa sanoa mitä haluaa? Jos joku ei tätä kestä, suosittelen että pitää elämänsä yksityisenä.
Miten niin luonnollista? Sitä tapahtuu paljon, kyllä, mutta ei se tee asiasta luonnollista. Itse ainakin olen kirjoittanut vain positiivista tänne jaksosta. Jos jotain negatiivistä tulisi mieleen, jättäisin sen sinne.
Jos sinua häiritsee, voit toki mennä johonkin uskovaisten rakasta lähimmäistäsi-ryhmään kehumaan ja puhumaan pelkästään hyvää.
Veitola..sinulla on tosi mauttomat vaatteet..olet ruma noissa kuteissa. Kuka ne vaatteet valitsee? Ulkonäöllesi et mitään mahda, mutta voisit vaatteilla ja kampauksella jotenkin korjata ulkomuotoasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy sääliksi tyttöparka. Rahaa toki on, mutta tuossa iässä jo oma perhe kun tuskin itsekään on ehtinyt aikuistua, ei ehdi opiskella omaa ammattia ja hankkia omaa uraa kun aika menee miehen ja lasten passaamiseen. Juhlimiset ja kavereiden kanssa matkailut myös jää. Liian nuorena mennyt sitoutumaan liian vanhaan mieheen.
Taisi olla vähän "pakko" alkaa äidiksi. Mutta hienoa nähdä miten hyvä ja osallistuva isä Miklu on, enemmän taitaa hoitaa lapsiaan kuin vaimonsa. Helppo kuvitella, että ikäeron ollessa mitä on, Miklu on halunnut jo perhettä.
Money talks. Metrin äiti varmaan neuvonut hankkiutumaan pikapikaa raskaaksi: elämä on lyhyt ja äkkiä jo Herra Forssellista aika jättää ja fyrkat on suvussa. Kyllä muuten parikymppistä tyttöä toppuutellaan lastenhankinnassa; ensin käydään koulut; hommataan työpaikat ja asemat ja sit lisääntytään. Mutta nyt tarjoutui miljoonat samantien. Eikös Äitinsä on tää kiinteistövälittäjä, Kaisan kollega. Kyllä noi muijat tietää kattoo; ettei M halvalla nuoruuttaan myynyt:
En tiedä miten oikein nykyään, mutta 10 + vuotta sitten ei siinä ollut mitään ihmeellistä jos Metin ikäinen oli pikkulasten äiti. Onhan sitä tosin puhuttu että nuoruus venyy ja venyy, ja synnytysiät kasvaa. Mutten kauheen huonona pitäisi, jos joku tekee toisin.
Toisekseen, jonkun mielestä Metin ikäisten pitäisi elää villiä opiskelijaelämää. Olisi siinä sitten opinnot jonkin verran venähtäneet, jos se yleensä aloitetaan noin 18 v kieppeillä.
Mitä nää Kalinais- jutut on? Miten Kalinainen tähän liittyy?? Faktoja, linkkejä!
Siis haiseekohan tää lakana Hennan pimppahielle? Kysyi Maria kun nukkumaan meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikiajoista lähtien ollut juoruilevia kylänakkoja. Nyt vaan ollaan täällä netissä.
Totta. En vaan tiedä miksi joku haluaa kuulua siihen akkojen joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nää Kalinais- jutut on? Miten Kalinainen tähän liittyy?? Faktoja, linkkejä!
Vanhaa virhettä ei av anna anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, noh Metti. Tuskin Henna oli mikään virhe Miklun mielestä, vain sinun mielestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että oli virhe? Miklu taisi pitää vähän hauskaa. Ihmeellinen naismaku miehellä kyllä!
Eikös tämä Kalinainen jättänyt viihdejulkisuuden ja alkoi opiskella? Ihan fiksuja siirtoja taisi tehdä lopulta; vai mitä hänelle nykyään kuuluu? Kaunis tyttö oli hänkin nuorena julkisuuteen tullessa; oli sellainen eloisa ja sensuelli:
Aikakauslehden mukaan Mikaelilla on Mercedes AMG 63 -auto.
Sanotaanko niin, että ei mikään ympäristöteko huristella tällaisella autolla!
Kaivopuistossa voisi pärjätä ilman autoakin. Keskusta vieressä ja sporalla pääsee.
https://www.google.fi/search?q=metti+lukkarila&safe=active&client=ms-an…:
Paljon on muuttunut