Vierailija

Nyt siellä on myynnissä ihana asunto, ihan siellä perällä, junaradan vieressä, ei näkynyt kuin muutama hassu betonikuutio. Onko levotonta aluetta? Miten palvelut hoituu, saako kaupassa moraa kylkeen, onko asuntomurtoja?

• ylös 1
  • alas 0

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Miksi kukaan haluaa asua junaradan vieressä? Valmistautukaa meluisaan ympäristöön...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaa asua junaradan vieressä? Valmistautukaa meluisaan ympäristöön...

Ei ole ihan vieressä, taloyhtiön alarinteen talot ovat vieressä, vain autotie on välissä. Muutenkin tuosta kulkee lähinnä matkustusjunia, ei mitään tavarakärryjä

Vierailija

Halvat hinnat houkuttelevat tietämättömät ostajat helvettiin. En muuttais vaikka maksettais.

Vierailija

Suomen suurin mamulähiö. Päiväkodit ja koulut täynnä ummikkoja ja erkkoja. Ei kiitos. Ja olen turkulainen.

Vierailija

Ei mun mielestä ulkkareissa mitään vikaa oo mutta nämä kotimaiset pultsarit, nistit ja sekopäät siellä Itäkeskuksessa päiväsaikaankin. Tarjoan lapselleni rauhallisemman elinympäristön.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Entisessä kämpässä junarata meni melko läheltä, mutta vaikka sen junan aina kuulikin niin oudosti minua ei koskaan se haitannut enkä öisinkään heräillyt kertaakaan junanmenoon. Sensijaan häiriinnyin naapureiden tömpseistä ja kolisteluista.

Vierailija

Ei kokemusta rivitalo- tai omakotitaloasumisesta siellä, mut opiskeluaikana asuin varissuolla ja en muuttaisi sinne enää. Opiskelijana ei voinut valita, joten sinne muutettiin minne laitettiin. Iltaisin en uskaltanut liikkua mihinkään ja lenkillä kävin sunnuntaisin päivällä. Muistan tapauksen, kun tulin bussilla kotiin, niin bussi kuski huutaa jollekin "Et juma***** pölli sitä" eli sellasta siellä :D

Itäkeskuksessa piti pyykit pestä, mut ei uskaltanu jättää niitä hetkeksikään, ettei kukaan pölli niitä. Jotenkin ghettomeininkiä. En suosittele!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.