Puolisoni pettää minua toistuvasti, voiko hän vielä muuttua?

Kuva: Anna Huovinen

Uskottomuudesta on mahdollista jatkaa eteenpäin, jos pettäjällä on aitoa halua muuttaa käyttäytymistään, kertoo Parisuhdeneuvolan asiantuntija Anssi Tietäväinen.Lue koko juttu

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Miksi hänen pitäisi muuttua? Hänhän on saanut tuollaisena vaimonsa, ja ilmeisesti monia monia muitakin naisia... jos tuo piirre oli pahasti haitaksi, ei kukaan olisi hänen kanssaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun hän rakastuu oikeaan ihmiseen, loppuu pettäminen.
Mä olen siitä hyvä esimerkki.

Juu näin se on. Ei todellakaan ole! Ehkä sä olet sitten yksi hyvä esimerkki, mutta pääsääntöisesti pettäjä pettää vaikka olisi kuinka oikea ihminen siinä.

Vierailija

Joo, turha kuvitella että pettäminen loppuu muuhun kuin eroon ja uuteen suhteeseen. Oikea ihminen vierellä, niin eipä paljon tee mieli pettää. Tästä itsestäänselvyydestä puhutaan yllättävän vähän.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun hän rakastuu oikeaan ihmiseen, loppuu pettäminen.
Mä olen siitä hyvä esimerkki.

Juu näin se on. Ei todellakaan ole! Ehkä sä olet sitten yksi hyvä esimerkki, mutta pääsääntöisesti pettäjä pettää vaikka olisi kuinka oikea ihminen siinä.

Ihan täyttä höpönlöpöä. Suurin osa pettäjistä on ihan tavallisia ihmisiä, eikä mitään luonnevikaisia. Pettäminen ei ylipäätään ole mikään "piirre", mikä ihmisestä joko löytyy tai ei.

fdgppogrkogrglrg

Pettäjä pettää aina . XD Ei oo mitään et jos pettäjä löytää ns oikean kumppanin niin ei muka pettäis. :''DD Pettäjä pettää aina, ihan sama millanen kumppani :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo, turha kuvitella että pettäminen loppuu muuhun kuin eroon ja uuteen suhteeseen. Oikea ihminen vierellä, niin eipä paljon tee mieli pettää. Tästä itsestäänselvyydestä puhutaan yllättävän vähän.

Alkuhuuma loppuu sen oikeankin kanssa. Jokaisen uuden ainoan oikean kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Alkuhuuma loppuu sen oikeankin kanssa. Jokaisen uuden ainoan oikean kanssa.

Alkuhuuma loppuu, ihana tunne oikeasta ei. Loppui kertaheitolla tavatessamme niin multa ja mieheltäkin se ainainen, sisällä vellonut paha olo siitä, että minua varten on vielä jotain muuta. Siinä se "muu" sitten yhtäkkiä seisoi edessä ja on seissyt nyt jo 8 vuotta.

Vierailija

Pettäjä pettää vaikka olisi kuinka oikea ihminen vierellä. Se pettäminen ei useimmiten johdu lainkaan puolisosta.

Minun mieheni petti ja hänkin sanoi että pettäminen ei johtunut minusta,
minussa ei ole mitään vikaa.
Jotkut vain kaipaavat jännitystä ja vaihtelua elämään vaikka olisi kuinka hyvä ja monipuolinen seksielämä kotona.
Minä en muita naisia hyväksynyt koska olimme naimisissa, joten erottiin ja samalla nykyinen ex mieheni sai vapauden seikkailla.

Eli vastaus on, pettävä ihminen ei muutu. Voi hetkeksi lopettaa mutta ei lopullisesti. Kun seikkailufiilis tulee niin se on menoa :)

Nyt tulee mammoilta huutoa mutta ei haittaa ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pettäjä pettää vaikka olisi kuinka oikea ihminen vierellä. Se pettäminen ei useimmiten johdu lainkaan puolisosta.

Minun mieheni petti ja hänkin sanoi että pettäminen ei johtunut minusta,
minussa ei ole mitään vikaa.
Jotkut vain kaipaavat jännitystä ja vaihtelua elämään vaikka olisi kuinka hyvä ja monipuolinen seksielämä kotona.
Minä en muita naisia hyväksynyt koska olimme naimisissa, joten erottiin ja samalla nykyinen ex mieheni sai vapauden seikkailla.

Eli vastaus on, pettävä ihminen ei muutu. Voi hetkeksi lopettaa mutta ei lopullisesti. Kun seikkailufiilis tulee niin se on menoa :)

Nyt tulee mammoilta huutoa mutta ei haittaa ;)

No tämä on tätä ihan normaalia mantraa, mitä petetyt hokevat. Olen samaa mieltä, pettäjä pettää siinä nimenomaisessa suhteessa aina uudelleen. Et sinä ollut ex-miehellesi Se Oikea.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat