Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

"Palstan kehityksessä on viime aikoina keskitytty moderoinnin parantamiseen ja hyvien ja hauskojen keskusteluiden nostamiseen."

Vielä olisi paljon parantamisen varaa. Oi niitä ihania aikoja 2000-2002, kun täällä edellisen kerran olin!

Vierailija

Olen itse seurannut ja osallistunut keskusteluihin nimimerkillä sekä ilman vuodesta 2003 alkaen. Silloin kuulin esikoista odottaessani mamma-kavereilta "saitista",- jossa voi kysellä mitä vaan.

Ulkoasu  on muuttunut pikkuhiljaa ja säännöt ovat muuttuneet, mm. ei voi öisin keskustella. Kyseinen sääntö on mielestäni holhousta. 

Enemmän on tullut sisältöä joista en vieläkään käytä kuin keskustelupalstaa =) 

Vierailija

Muistan hämärästi millaista oli alussa. Palsta oli silloin chatin tyylinen keskustelupalsta. Rantauduin tänne silloin alussa kun olin toisesta lapsestani äitiyslomalla.

Vierailija

Lainaus:
Palstan kehityksessä on viime aikoina keskitytty moderoinnin parantamiseen

Kuinka edes kehtaatte kirjoittaa tällaista, kun ylläpitonne ei kommunikoi ollenkaan keskustelijoiden kanssa tärkeiden ongelmien ilmetessä? Jos esimerkkejä kaivataan; esimerkiksi silloin, kun täysin asiallisia ketjuja meni poistoon. Muun muassa se ketju, jossa puhuttiin harrastuksista. Teidän parannettu moderointi tarkoittaa poliittisesti motivoitunutta, mielivaltaista vapautta poistaa mikä ei miellytä teitä. Toivoisin, että step-uppaisitte, selittäisitte toimikuvaanne hieman laajemmalta sekä poistaisitte kaiken FUDin ja salaliittoteoriat, joita teidän kyseenalainen toimintanne tällä palstalla aiheuttaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aika pitkä juttu on kirjoitettu, eikä perusfaktaa ole tarkastettu.

Google.com on otettu käyttöön jo 1996,
http://www.telegraph.co.uk/technology/6125914/How-20-popular-websites-lo...

Voi myös hakea hakusanoilla "google website 1996",

"Internet-osoite google.com rekisteröitiin syyskuussa 1997 ja samanniminen yhtiö perustettiin syyskuussa 1998."

Firma on siis ollut vasta loppuvuodesta 1998.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat