Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hei hoitajat

minkälainen on rakenteeltaan hyvä raportti
13.01.2018 |

itse olen töissä vanhainkodissa ja useimmiten se on saman toistoa joka näkyy myös kirjauksissa; " on kuivitettu, syönyt hyvin, vatsa toiminut jne.." joten raportinkin saatan kuitata sillä, ettei tänne ihmeempiä kuulu, tietysti jos jotain poikkeavaa niin tottakai kerron.. miten teillä?
Ja itse en kuulu niihin joilla raportti kestää, kestää ja kestää kun välillä eksytään aiheesta...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mailla luetaan koneelta. Jutellaan jos jotain erityistä tai ihmeitä/hankalia juttuja odotettavissa. Erikoissairaanhoito kylläkin, ei normaalisti kerrota mitään kuivituksia tms.

Lyhyestä virsi kaunis.

Vierailija
2/4 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asukkaan mieliala, miten on syönyt ja juonut, mitä kuntouttavaa on tehty (esim. kävely, "pyöräily", kauneudenhoito), vatsan toiminta ja tarvittavat lääkkeet. Ei kai siinä kummempaa, tarkemmin sitten voi kertoa kirjauksissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeastaan jättänyt pois kaiken turhan. Vatsantoimituksenkin nyt kaikki näkevät listasta, ei kai tuota tarvitse erikseen mainita, paitsi jos ei ole moneen päivään toiminut. Syömiset ja juomiset vain jos on syönyt heikommin/ samoin jos kunto ollut poikkeava muihin päiviin nähden.

Vierailija
4/4 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeastaan jättänyt pois kaiken turhan. Vatsantoimituksenkin nyt kaikki näkevät listasta, ei kai tuota tarvitse erikseen mainita, paitsi jos ei ole moneen päivään toiminut. Syömiset ja juomiset vain jos on syönyt heikommin/ samoin jos kunto ollut poikkeava muihin päiviin nähden.

Meillä on melkein aina opiskelijoita tai sijaisia niin tykkään itse tykkään kertoa aina ne perusasiatkin pintapuolisesti. Ja tietty silloin kun on itse sijaisena niin on ollut kiva tietää vähän perustietoja asukkaasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi