APUA! Progynova ja PASsiin valmistautuminen
No johan myrkyn lykkäs näin pyhiksi... Progynova siis pitäisi aloittaa nousevin annoksin kohtapuoliin, kp2. Olin sopinut että soitan klinikalle tänään oli vuotoa tai ei (pääsiäistauon takia). Eilen tuli minimaalista tuhrua (ei kunnolla housuihinkaan asti) ja kerroin tämän puhelimessa. Ohjeeksi sain aloittaa Progynovat huomenna, vaikkei tänäänkään vuotoa juuri ole. Kaikki järkeni sotii ohjetta vastaan, koska eikö Progynova kasvata limakalvoa? Ja tässä välissä vanhan pitäisi poistua?! Mitä tekisitte, ohjeen mukaan vai odottaisitteko kunnolllisempaa vuotoa?
On tämä rasittavaa kun koko ajan on pakko olla vahtaamassa kroppaansa ja sen toimintoja >:-/
Kommentit (3)
lisää kokemuksia saa kertoa...
Rupesin nimittäin pyörittelemään päässäni sellaista, että onko sen lääkkeen otossa tärkeämpää että menkat on alkaneet vai että lauantaisesta Procren-piikistä on kulunut joku tietty aika. Perhana kun ei tullut puhelimessa tämä kysymys mieleen...
Ja nyt kun oikein rupesin miettimään niin miksi PASsissa käytetään jarrupiikkiä? Ok, luonnolliseen kiertoon voi PASsin tehdä mutta eikö lääkkeellinen menisi vähemmälläkin buustaamisella? Ovulaatiotakin voi induktoida ja vähän antaa vauhtia, mutta miksi lääkkeellisessä PASsissa pitää pysäyttää omat hormonit kokonaan?
kyselyikäinen heli71 ihmettelee...
Progynovan vuodon alkamisesta seuraavana päivänä. Hoitaja sanoi, että lasketaan kunnon vuodosta, ei tuhrusta. Näissä kahdessa viimeisessä PASissa on Progynovan rinnalla olleet ainoastaan Luget.
Aiemmissa PASeissa aloitin sumuttelulla (joka vastaa jarrupiikkiä??), rinnalle tulivat myöhemmin Zumenonit ja Luget.
Eli mulle on tehty kahdella eri kaavalla, hoitomuoto muuttui, kun vaihdoimme klinikkaa. Eipä tästä varmaan apua ollut, mutta tässä minun kokemukseni asiasta.
Minulla on viisi pakastesiirtoa takana ja kaikissa olen aloittanut merimono-tabletit kp1, noi merimonot on vastaavat kuin progynovat.
Tsemppiä passiin!