Miten kukaan voi käydä baareissa?
Baarikulttuuri on käsittämätöntä. Mennä nyt jonnekin mölinään ja huonon musiikin sekaan juomaan vieläpä alkoholia. Ja seura on aivan ala-arvoista. Miten kukaan voi mennä baariin?
Kommentit (8)
Minä käyn joskus baarissa etten aina juopottelisi yksin kotona. Ihan kiva nähdä muita ihmisiä vaikka ikinä en ole juttuseuraa saanut.
Mikä on baari?
Kun olin nuori käytiin discoissa. Onko discoja vielä? Mikä on discon ja baarin ero?
Seura ala-arvoista? Mä ainakin menen baariin kavereiden kanssa silloin kun menen. Yritän myös käydä paikoissa, joissa soi hyvä musiikki, lisäksi juon vain hyviä alkoholijuomia. Ongelmasi ovat aika itsekeksittyjä.
Ap on joko alaikäinen, joka ei pääse vielä baariin tai sitten aikuinen, joka on jollakin tavalla sosiaalisesti estynyt ja rajoittunut + kaveriton eikä siksi uskalla mennä baariin. En muuten voi tuollaista avausta ymmärtää.
Jos satut olemaan kaunis ihminen niin baareissa/ravintoloissa saattaa olla kivaa. Seinäruusuna siellä on ikävää ja ymmärrän siten sinua ap.
Joku pystyy kuuntelemaan huonoa musiikkia kotonanakin. Baarissa tosin tapaa uusia ihmisiä ja baarinkin voi valita musiikkimauan mukaan, eikä sielä ole pakko juoda viinaa, ei edes mitään.
Merkillistä tämä suomalainen kulttuuri, kun baariin ei voi muka mennä selvinpäin. Lain mukaanhan päihtyneelle ei edes saa tarjoilla..
No joskus tekee mieli käydä baarissa jos on jotkut hyvät kotibileet eikä halua päättää iltaa kerrostalon hiljaisuuteen klo 23. Ei kyllä tulisi mieleenkään lähteä yksin ja selvinpäin baariin, kyllä se hyvä seura on vietävä mennessään, jos sellaista kaipaa.