Sivut

Kommentit (1876)

Tein tänään uuden raskaustesti ja nyt dpo 15 ja kp 25 on kyllä niin selkeä plussa kun olla ja voi! 😍 Oon todella hämilläni, häkeltynyt ja innoissani. Tottakai edelleen on pelko persiissä siitä, pysyykö matkassa tai onko tuulimuna/kohdunulkoinen, mutta koska olin kutakuinkin jo päätellyt pääni sisällä näiden viiden kuukauden aikana etten voi edes tulla raskaaksi ja diagnosoinut kaikki ongelmat itselleni niin päätin olla tästä nyt ainakin sen aikaa iloinen kun tätä kestää.

Haluan ihan ehdottomasti mainostaa VEHNÄNALKIOÖLJYÄ joka oli mulla tässä kierrossa uutena mukana. Olin aiemmin kokeillut kaikki greippimehut ja muut vastaavat usean kierron ajan ja en kyllä huomannut mitään eroa mihinkään. Nyt vehnänalkioöljyn kanssa tapahtui seuraavaa: ovulaatio tuli tositosi paljon aikaisemmin kun yleensä, ja sen TUNSI mahassa. Aiemmin ovulaation olen löytänyt vain ovistikkujen kautta, mutta tässä ovulaatiossa tunsin sen olemassaolon tosi selvästi jo ennen mitään tikkuja. Limoja tuli reippaasti ja tunnistettavasti, aiemmin ei ollut toivoakaan bongailla jotain limoja oviksen aikaan. :D Lisäksi niin vahvaa ja nopeaa ovisplussaa en ole kyllä ennen saanut. Olo oli jotenkin tosi hedelmällinen ton öljyn kanssa siksi, kun kaikki nää asiat olikin yhtäkkiä tosi vahvoja ja selkeitä. :D Suosittelen! Itse en muistanut edes joka päivä ottaa sitä ja silti näköjään toimii.

Onnea hirmuisesti Babywish 😍 kyllä me muutkin tullaan perässä! Täytynee lähteä kauppaan hakemaan tuota vehnänalkioöljyä ja ottaa mukaan 🤔 itsekin kokeilin viime kierrossa greippimehua mutta eipä se mitään auttanut mihinkään 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Blue_jane mä kävin jo apteekissa ostin tota vehnänalkio kapseleita😂 onnea babywish täältäkin!! Mulla on nyt foolihapot, greippimehut ja vehnänalkiokapselit 😂 jos ei nyt ni sit ostan kaukoputken ja alan tutkii tähtien asentoa😂😂

Nyt on pakko tulla purkamaan johokin tunteita. :D Mä tarkkailen todella paljon mun kiertoa tulevaa yritystä varten ja nyt on ihmeellisiä juttuja. Mulla on pcos, varsinainen yritys alkaa vasta kesällä, mutta ehkäisynä ollut pelkkä keskeytetty yhdyntä sekä osin varmat päivät. Normaalikierrossa mun luteaalivaihe kestää 12 päivää. Päivästä 10 alkaa yleensä tulla jo pientä tuhrua. Samoin aamulämmöt lähtee laskuun yleensä pari päivää menkkoja ennen, lisäksi leposyke tekee samaa.

Nyt on se tilanne, että on dpo 13, mutta mulla ei ole ollut yhtään tuhruvuotoa. Lisäksi aamulämmöt on yhä 37 ja leposyke pysyy koholla, eikä ole lähtenyt laskuun jo viidettä päivää. Menkkojen pitäisi alkaa tänään, mutta mitään merkkejä siitä ei ole vielä ollut. Ainoa oire on, että rinnat on olleet todella kipeät. Tässä yritän olla ajattelematta, että voisinko olla raskaana, mutta eihän siitä mitään tule. Raskaustesti oli tänään dpo 13 täysin puhdas nega. Kuluttavaa! Todennäköisyys raskaudelle on pieni, joten yritän parhaani mukaan ajatella myös muita vaihtoehtoja: pidentynyt luteaalivaihe, tiputtelun poistuminen, flunssa... Noh, eiköhän tämä muutaman päivän sisään ratkea. :)

Lisäksi, paljon onnea Babywish!

Kuumeilijat,
Hyväettä meet lääkäriin. Vaikka yritystä ei oo vielä koko vuosi täynnä, niin jotainhan on pielessä kun kierto heittelee. Naisen elimistön pitäisi olla hyvinkin säännöllinen kiertoineen kaikkineen jos kaikki ok. Miettikää esim. lestadiolaisnaisia, jotka yleensä eivät käytä hormonaalista ehkäisyä ja harrastavat seksiä vain yhden partnerin kanssa (ei sp-tauteja) niin raskaudet toistuvat (liiankin) tiheään.
Menneisyydelleen tai geeneilleen (esim. Pco) ei kukaan voi mitään, joten tämä hetki ratkaisee. Onnea plussanneille!

Mä en saanut pe enkä eilen ovistikkuun plussaa (ja nyt ne loppuikin), tosin eilisen testin testiviiva oli paljon vahvempi eilen kuin perjantaina, merkkaako se sitten mitään? Edelleen puuttuu limat, mutta alamaha on ollut turvoksissa ja välillä oikeen sattunut, eilen ja tänään ihan jäätävät halut. Koko ajan voisi tehdä sitä... Nännit olleet perjantaista asti kipeät ja kipeämmäksi muuttuu, en tiedä onko se itselläni sitten ovulaatio oire kun se on toistunut näissä luomukierroissa joka kerta tässä oletetun ovulaation kohdilla ja ovat kipeät sinne melkein menkkoihin asti.

Onneksi noi tikut loppui niin en ehkä stressaa tätä asiaa niin paljon. Perjantaina tuli ihan ex tempore riipaistua oikein kunnon humalakin, ja auttoi kyllä oikeasti rentoutumaan tästä ajattelusta. Sitä on taas unohtanut elää ja nauttia kun keskittyy vaan siihen raskautumiseen. Täytyy kuitenkin muistaa että esimerkiksi kohtuudella käytetty alkoholi ei vaikuta siihen raskautumiseen yhtään mitenkään.

Tiedä nyt sitten tuliko tästä kierrosta mitään, yritetty on kuitenkin joka toinen päivä ja nyt eilen ja tänään molempina päivinä. Ajattelin että voisin käydä vaikka TT:ssä ensi kierron loppuvaiheilla puhumassa tästä fiiliksestä että ovuloinko ollenkaan kun ei niitä limoja ole sen ekan kierron jälkeen enää esiintynyt.

Hei taas!

Hurjasti onnea plussanneille!

Täällä eletään luteaalivaiheen neljättä päivää, eli dpo4. Ainakin Fertility Friend-sovellus näin väittää. Aamulämmöt ovat heitelleet koko kierron, joten en ole oikein varma, että onko ovulaatio oikeasti tapahtunut. Jos näin on käynyt, niin se on ollut kp17. Akupunktiolääkärini Yulan antoi minulle kiinalaista yrttilääkettä ja sanoi, että se pidentää kiertoa. Toden totta, näin myöhäistä ovulaatiota minulla ei ole ollut koskaan. Googlasin lääkkeen ainesosat ja täytyy sanoa, että on ihan kiinalaiset ainekset. Ei sovellu vegaaneille :D. Kysyin häneltä ostamastani Vitex-yrttivalmisteesta, ja hän tuohtui todella, kun menin tilaamaan sen netistä ilman sen kummempaa yrttitietämystä. Hänellä kun on 5000 vuoden tietämys takanaan. No siellä ne Vitex-purkit nököttää kaapin perällä. Myyn edullisesti jos joku tarvitsee ;).

Tuosta kiinalaisesta yrttilääkkeestä vielä, että Yulan kertoi eräästä asiakkaastaan jolla oli ollut kahdeksan keskenmenoa ja oli saanut avun lääkkeestä ja akupunktiosta kolmen kuukauden käytön jälkeen. Minä olen nyt nappaillut niitä toista kuukautta. Kysyin myös, että voiko keskenmenoa jotenkin estää akupunktiolla, niin kuulemma voi. Pitää käydä kerran kuussa raskausaikana. Minusta aika erikoinen väite, kun olen niin tottunut länsimaiseen ajattelutapaan, että keskenmenoa ei voi estää. Toivon, että kiinalaiset ovat oikeassa :).

Kiertopvä 70...... Gyneaikaan vielä muutama viikko. Nyt kuitenkin muutama päivä sitten alkanut ruskea vuoto ja särky alavatsalla ja nivusissa (kovia nipistelyjä). Todella niukkaa vuotoa, ei tule siteeseen juuri mitään mutta pissalla käydessä näin pöntössä kunnon lorahduksen tätä ruskeaa vuotoa.. Raskaana en myöskään ole - testejä kyllä kuluteltu. Onko kellään ollut samaa/mistä voisi johtua?

Nyt olisi dpo 15 (kp 46/43), tiputtelun olisi pitänyt alkaa dpo 10 ja menkkojen dpo 13, mutta ei merkkiäkään. Tänään aamulla tein herkän testin, jossa näkyi haalea positiivinen ilman tihrustamista. Se näkyy melkein kuvassakin, jos osaa katsoa. Mun kohonneiden lämpöjen ja leposykkeen takia oletan, että raskaana ollaan.

Noh, tästä tunnin päästä kävin vessassa ja haa: menkat! Paperiin jäi sen verran pyyhkiessä, että oletin niiden alkavan. Lykkäsin kuukupin sisään. Se siitä raskaudesta. Nyt tulin kotiin ja poistin kupin. Olin varma, että se on ääriään myöten täynnä, mutta ei. Olikin lähinnä tiputteluvuodosta kyse.

Oon aivan liian hämmentynyt. Huomenna aamulla teen digitestin. Joka tapauksessa uskon, että kyseessä on ehkä kemiallinen raskaus tai kohdun ulkoinen tms. että eipä tässä vielä juuri ole tullut hihkuttua. :D

Nyt tiedän mitä haamu tarkoittaa, sain sellaisen tänään :D Kolmas terokierto menossa. Ekassa kierrossa menkat alkoi 3pvää vikan tabletin jälkeen, tokassa heti seuraavana päivänä kun olin lopettanut 10pvän tablettikuurin. Otin viimeisen tabletin tässä kierrossa viime torstaina eli 4päivää sitten eikä menkkoja näy. Lauantaina puhdas nega, tänään ekaa kertaa liusketestillä ja kummallinen haamuhan tässä näkyy. Piinaavaa! Nyt odotan pari päivää ja testaan uudestaan. Tai sit ne menkat sieltä kohta tulee, vatsassa kuplii oudosti

Peitto heilui tässä ovulaatiossa sen verran, ettei hetkeen tee mieli kummallakaan 😂 nyt alkaa taas se parin viikon piinailu. Ukkokin jo huokaili, kun tietää minkälaista taas on mun kanssa odotella 😅

Alemman tein viime viikon torstaina, ylemmän äsken. Herkkä testi, näyttäis 4 päivää ennen menkkojen pitäisi-alkua. Oon vähän kujalla nyt, uskaltaako iloita vähäsen? Vai onko joku viivan paikka? Menkkojen ois ehkä pitäny jo alkaa, ehkä. Tai sitten alkais ihan näinä päivinä.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat